Detroit is ook het enige team zonder een win.quote:Op zondag 6 april 2008 00:42 schreef popolon het volgende:
0 - 5.
't Lijken de Tigers wel van drie jaar geleden.
Dat zeg ik, zoals de goede oude tijd.quote:Op zondag 6 april 2008 00:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Detroit is ook het enige team zonder een win.
Laten we het hopenquote:
en ondertussen staan we weer achter, 5-4 Orioles.quote:
Rays hebben een leuk team. Dat kan nog wel een aardig seizoen worden. Maar playoffs gaat wat ver. Gewoon weer Red Sox hoorquote:Op zondag 6 april 2008 03:04 schreef Guard het volgende:
Wel leuk om eens de Rays en Orioles bovenaan de AL east te zien staan
Van den Hurk moch al snel zitten.quote:
Het gaat niet zo lekker nee... voor je het weet is het weer minorsquote:
Morgen winnen de Rays weer voor een 3-1 in de seriesquote:Op zondag 6 april 2008 20:19 schreef Colplay het volgende:
HR Matsui na een double van A-Rod, 2-0 Yankees
Of voor de Braves. Denk dat Jurrjens meer kans heeft dan van de Hurk en de Braves als team maken ook wat meer kansquote:Op maandag 7 april 2008 04:41 schreef popolon het volgende:
Ik zou zeker niet voor de Detroit Tigers zijn want die verliezen de eerste zes en krijg je een kloteseizoen. 13-2 nu. 't Is gewoon lachwekkend, zoooo slecht.
Jij moet voor de Marlins zijn, daar zit Rick van de Hurk. Nog wel tenminste want hij pitched nog niet geweldig.
Vanavond is de rerun op NASN van deze pot, maar het zou nu ramptoerisme zijn als ik dat ga kijken.......quote:Op maandag 7 april 2008 04:41 schreef popolon het volgende:
Ik zou zeker niet voor de Detroit Tigers zijn want die verliezen de eerste zes en krijg je een kloteseizoen. 13-2 nu. 't Is gewoon lachwekkend, zoooo slecht.
AL East kan weleens net zo spannend worden als de NL West vorig seizoen.quote:Op maandag 7 april 2008 09:53 schreef blueleafss het volgende:
Jays sweep the sox out of town !Muahahahah!
6 games van de jays waarvan 5 quality starts...kan weleens een leuk jaar worden in de East...;-)
Morgen weer een nieuwe seriesquote:Op maandag 7 april 2008 23:37 schreef fanneke het volgende:
en een 4 game-sweep door de Orioles.![]()
vandaag 5-4
Inderdaad teruggezet naar AA,.Yanks 2-0 net maar ik ga mijn comp afsluiten en nar mijn bedjequote:Op maandag 7 april 2008 04:41 schreef popolon het volgende:
Jij moet voor de Marlins zijn, daar zit Rick van de Hurk. Nog wel tenminste want hij pitched nog niet geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |