Ja. Ze knipperde even kort langs. 't Was de Rose-hint van de weekquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:02 schreef cptmarco het volgende:
zag ik Rose weer voorbij komen toen TheDoctor contact maakte met de Sontarans?? Ik kon het niet zo snel zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook toegevoegd aan de seizoensgids bovenin het topic.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No escape from reality
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:07 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Er gaan nu diverse geruchten op Doctor Who fora rond over aflevering 12, waarvan de titel nog steeds niet officieel bekend is gemaakt:Oeh, ik zat al die kant op te denken. Er wordt wel vaak gehint naar zaken die matchen met de tekst in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit overigens al echt zo van "schiet op met die afleveringen" want ik wil graag Turn Left en de laatse twee zien.(Al is het geen vervelende situatie om een Moffat two-parter tussendoor te krijgen.)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence in the Library - 24 mei
(deel 1 van de Moff-2-parter)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Doctor's Daughter begint morgen om 19.45 uur.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:35 schreef dapluiz het volgende:Het laatste, vrouwelijk vorm is niet lord, maar ladySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Evil preaches tolerance until it is dominant, then it tries to silence good."
Er is in de oude series toch wel een keer eerder een "time lady" geweest?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:42 schreef Phoenix78 het volgende:
[..]
Het laatste, vrouwelijk vorm is niet lord, maar lady
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit overigens een leuk verhaal achter de foto (klikken om te lezen).I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Grrr..weer nét gemist..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:15 schreef Breuls het volgende:
Ik neem aan dat het allemaal wordt uitgelegd vanavond. Het heeft de potentie een hele goede te worden.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:37 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb alleen de laaste 5 minuten gezien, heb ook niet gezien hoe ze dood ging (en of ze wel echt dood was), maar waarom kreeg ze geen nieuw lichaam zoals bij elke Doctor gebeurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
Mja, ik vond dat 'unlikely' best gewoon 'improbable' had mogen zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:32 schreef Young_David het volgende:
The Docters Daughter![]()
![]()
Ik heb niets van Rose ontdekt deze keer, wel een verwijzing naar The Hitchhikers Guide
Colin Baker, niet Tom.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:59 schreef wdn het volgende:
BBC3.
Plus ze heeft op school gezeten bij een kind van Tom Baker, Doctor Who nummer 4.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:41 schreef Bensel het volgende:
[..]Niet om het een of ander, maar spoilertags zijn er om informatie die uit toekomstige afleveringen komt te vermelden, niet om je eigen speculaties of theorieen in te verstoppen. Zolang iets niet zeker is, en al helemaal als het geen bron heeft, is het geen spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:41 schreef Bensel het volgende:
[..]Ik denk dat we het meer moeten zien als het moment dat de Doctor zijn hand liet aangroeien. De (re)generatie was nog vers en er was dus energie over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No escape from reality
die canister met die hand van 'm kwam wel erg duidelijk in beeld inderdaad.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:11 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Ik denk dat we het meer moeten zien als het moment dat de Doctor zijn hand liet aangroeien. De (re)generatie was nog vers en er was dus energie over.
Dit:quote:Op zondag 11 mei 2008 13:48 schreef cptmarco het volgende:
voel ik een spin-off serie aankomen....?
dus geen Rose-reference deze keer... maar wat was de verwijzing naar de The Hitchhikers Guide dan?
In de Guide is het:quote:"That's impossible"
"Not impossible, just very unlikely."
Overigens speelde de moeder van Georgia Moffett in de TV-versie van de Hitchhiker's Guide.quote:"That's impossible"
"Not impossible, just very improbable."
Moffat is wel slim. Zo creer je namelijk 'canon' (oftewel, dingen die daadwerkelijk in de serie gebeurd zijn), en creer je een hoop nioeuwe opties voor nieuwe verhaallijnen, maar ook bijv voor een eventuele spin-off (al vind ik dat dat nu nog niet kan, met alle spinoffs die net gemaakt, of lopende zijn)quote:Op maandag 12 mei 2008 12:26 schreef Breuls het volgende:
Gisteren nog even naar het commentaar bij The Doctor's Daughter geluisterd, en daarin hadden ze het ook even over Jenny's einde. Dat ze weer tot leven kwam was het idee van Steven Moffat, en ze gaven niet de indruk dat ze dit seizoen nog terug zou keren.
Zegt nog steeds niks, maar toch.
Komt dat goed uit. Ik heb volgende week namelijk net iets op het werk dat laat kan worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:53 schreef Breuls het volgende:
Wijziging in het schema: door het Eurovisie Songfestival is Silence in the Library een week uitgesteld. In plaats van volgende week wordt deze zaterdag 31 mei om 8 uur uitgezonden.
Lost slaat ook al een weekje over en dan komt alles in het weekend dat ík weg ben.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:53 schreef Breuls het volgende:
Wijziging in het schema: door het Eurovisie Songfestival is Silence in the Library een week uitgesteld. In plaats van volgende week wordt deze zaterdag 31 mei om 8 uur uitgezonden.
Hmm, moet te halen zijn na de premiership finale Wasps - Leicester tigers in twickenham..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:53 schreef Breuls het volgende:
Moet toegeven dat dit een van de mindere season's is...quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:43 schreef Young_David het volgende:
Moffat heeft wel een paar goede episodes op zijn naam staan, met name 'Blink'. Dus zo heel erg nieuws is het niet.
Wel jammer dat Davies stopt.
hehe, geef de synopsis van die aflevering aan iemand die Dr who niet kent, en ze zullen vragen wat voor goedkope B serie dat nou weer isquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:57 schreef Angelof9 het volgende:
Was dat die met die beelden die alleen konden bewegen als ze niet bekeken werden? Dat vond ik echt een geweldige aflevering!
Ik denk niet dat hij ook Torchwood gaat doen. Hij heeft volgens mij tot nu toe daar niets mee te maken gehad en volgens mij is Chris Chibnall daar een veel logischere opvolger. Oh, en er is nog helemaal niets bekend over de status van een derde seizoen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:11 schreef Mr. Orange het volgende:
Ik wil wel Moffat is goed bezig zien met Torchwood![]()
Absoluut, briljante serie.quote:Hij deed het erg goed met Jekyll
Ik vond Planet of the beast ook erg goed.. erg goede spanningsopbouw. Maar Blink blinkt idd uit, puur qua ideeen, en verhaal, (vind die band met opnamen echt een geweldige vondst.. zeker ook omdat er tot 3 keer toe een gesprek ontstond, allemaal net even anders..)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:37 schreef Breuls het volgende:
Blink zou wel eens de beste van de eerste drie seizoenen kunnen zijn.
Ik gok dat je The Impossible Planet / The Satan Pit bedoelt? Was ok een erg goede ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:15 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ik vond Planet of the beast ook erg goed.. erg goede spanningsopbouw.
Uhuh. Het hele verhaal en alle sub-elementen zijn onderdeel van een grote puzzel die ronduit briljant in elkaar zit. De stukjes tijd, het concept van de quantum locking, enge standbeelden, etc.quote:Maar Blink blinkt idd uit, puur qua ideeen, en verhaal, (vind die band met opnamen echt een geweldige vondst.. zeker ook omdat er tot 3 keer toe een gesprek ontstond, allemaal net even anders..)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 | Where am I? THE DOCTOR 1969. Not bad as it goes: you've got the moon landing to look forward to. MARTHA Oh, the moon landing's brilliant! We went four times. Back when we had transport. THE DOCTOR Working on it. BILLY How did I get here? THE DOCTOR Same way we did: Touch of an Angel. Same one probably, since you ended up in the same year. (Billy tries to get up and leave) No, no, no, no, don't get up yet. Time travelling without a capsule, nasty. Catch your breath. Don't go swimming for half an hour. BILLY (stunned) But I don't- I can't- THE DOCTOR Fascinating race, the Weeping Angels. The only psychopaths in the universe to kill you nicely. No mess, no fuss, they just zap you into the past and let you live to death. The rest of your life used up and blown away in the blink of an eye. You die in the past and in the present they consume the energy of all the days you might have had; all your stolen moments. They're creatures of the abstract and live off potential energy. BILLY What in God's name are you going on about?! MARTHA Trust me, just nod when he stops for breath. THE DOCTOR (gets out a small machine) I tracked you down with this. This is my timey-wimey detector. Goes ding when there's stuff. Also it can boil an egg at thirty paces. (Makes a face) Whether you want it to or not, actually, so I've learned to stay away from hens; it's not pretty when they blow.... |
Geen. Volgende week is de eerstvolgende.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:08 schreef Foreverblue het volgende:
Is er (ivm het songfestival) vanavond nu wel of geen aflevering? Ik had iets gelezen volgens mij dat het een week zou opschuiven, maar weet het niet zeker.
Toevallig van de week de S1 DVD bij HMV gehaald.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]die ga ik bestellen!
Okidoki... had ik het toch goed onthouden. Dank je Breulsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Geen. Volgende week is de eerstvolgende.
Dit is de Blu-Ray box, niet de DVD...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:48 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb die box van Torchwood al een jaar. Jullie lopen achter!
Ik had ze al op HD, dus zo'n haast had ik niet. En bovendien is een DVD niet hetzelfde als een BR.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:48 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb die box van Torchwood al een jaar. Jullie lopen achter!
Even illustreren met een fotootje:quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:39 schreef Breuls het volgende:
Oh, en die watertoren op de cover van dichtbij bekeken.
Damn, die is echt cool.. dat belooft heel wat voor de rest van het seasonquote:
Mag hopen van wel, vind het zover nog niet zoveel aan dit seizoenquote:Op maandag 26 mei 2008 08:41 schreef Bensel het volgende:
[..]
Damn, die is echt cool.. dat belooft heel wat voor de rest van het season
Omdat Donna die Slankpillen niet nam. Daarom transformeerde Donna niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:38 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind dit seizoen wel ok, maar het vorige was inderdaad beter. Maar ook dit seizoen vind ik nog steeds prima te verteren. Ik vond The Doctors Daughter tot nu toe de beste.
Ik zat gisteren de eerste aflevering nog eens te bekijken, maar wat gebeurt er nou eigenlijk precies in het begin van de aflevering met Donna en de capsule die ze gestolen heeft? Ze is bij de dikke vrouw op bezoek en op het moment dat ze aan de capsule begint te draaien, versnelt bij de vrouw het transformatie proces. Er wordt wel wat gezegd over het feit dat de capsule zich automatisch 'biotuned' en dat iemand dus een raw-capsule moet hebben geïntroduceerd, maar ik snap niet helemaal waarom dat ding zich dan op de vrouw richt en niet op Donna.
Oja.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:50 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Omdat Donna die Slankpillen niet nam. Daarom transformeerde Donna niet.
De capsule versnelde het 'afbreken' van de vrouw, die de pillen wel nam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze beschrijving is ook toegevoegd aan de gids.
Midnight is overigens het 200e Doctor Who televisieverhaal, wanneer je alle two-, three en four-parters als 1 verhaal telt. (En four-parters waren zo'n beetje standaard in de klassieke serie.)I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Meer hier.quote:ROSE TYLER IS BACK
In this months Doctor Who Magazine actress Billie Piper talks about her imminent return to Doctor Who and how Rose's character has developed. "She's changed. She's hardened. She's been through a lot in her parallel world. I think she's been through emotional turmoil. She's quite sad and lonely, but also really bolshy and, that great quality that Rose has, just so headstrong and single-minded."
Billie promises another healthy quota of tear-jerking, heart-rending moments in this year's finale. Are those sorts of scenes as exhausting to perform as the technically-complex effects sequences? "It's just a different kind of intensity, but equally as intense, because you really have to focus. You're imagining things, seeing things, that aren't there. That takes a lot of concentration. But this series will make you cry. That’s a promise."
Ik zat nog even te denken, en ik snap het punt an sich wel waarom Donna er niet op reageert, maar als dat apparaat zich automatisch biotuned dan zou het toch moeten reageren op de eerste persoon die het aanraakt/activeert? Want hoe zou het zich anders kunnen biotunen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:50 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Omdat Donna die Slankpillen niet nam. Daarom transformeerde Donna niet.
De capsule versnelde het 'afbreken' van de vrouw, die de pillen wel nam.
over in dat hoofd zitten: hoe wist die psychiater nou dat het echt was, en wat de omstandigheden waren? Hij was ineens zo serieus, en wist dingen te vertellen die hij niet kon weten (dat alleen zij hun kon redeen)quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:52 schreef wdn het volgende:
Dit is toch wel de beste episode van het seizoen![]()
Ben zelfs aan het overdenken of deze beter is dan Blink (wat ik 1 van de 2 beste episodes vind). En ik neig ernaar om daar JA op te antwoorden,
Gokje: die vrouw is zijn dochter?Een Sonic Screwdriver vind je nou niet op elke plek van het universum.
Dat begin was geweldig; je kreeg het idee alsof ze in het hoofd van die meid zaten. Leuke misleiding.
Oh en geen Donnain deze epsiode
Moffatquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:35 schreef Breuls het volgende:
Wow.
Ik bedoel.. wow.
Okay, wat hebben we: een megalibrary, met daarin een onzichbaar monster, met schaduwen die gevaarlijk zijn, met iemand die the Doctor niet alleen al ontmoet heeft, maar er ook een bijzonder sterke band mee heeft, hem verdomde goed kent, zijdelings de Tardis een antiek stuk vuil noemt en zijn sonic screwdriver heeft gekregen. We hebben een meisje dat een droom of fantasie heeft, maar die eigenlijk de wereld voorstelt waar the Doctor zich in bevindt en een shrink die dat lijkt te weten.
Plus: Donna lijkt dood en overleden en de volgende aflevering heet Forest of the Dead. Forest? Een bos? Waar komt dat vandaan?
Ik snap er geen drol van.. brilliant!Ze zouden die Moffat showrunner moeten ma.. oh, wait..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |