Vooral Japie nu..... jammer dat hij wat ingekakt wasquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:20 schreef Dementor het volgende:
Je ziet het weer het zijn Jaap en Huub die DGK maken tot wat het is.
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:21 schreef Guuskeee het volgende:
dat wordt feest vannacht
[ afbeelding ]
Toch even een persoonlijke opmerking over jouw leeskwaliteiten.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaap is los??? Na hoeveel maanden alleen maar voor de pc hangen? Dit maak t al die maanden goed? Vergeet het maar Jaap heeft wat mij betreft alle kredits verloren door de switch naar die 2 randdebielen en geen standpunt innemen! Ik hoop dat hij heeeeeeeeeeeeeel laag staat volgende popoll en nog liever heb ik dat hij eruit vliegt.
rukt dat een beetje, op jaap?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toch even een persoonlijke opmerking over jouw leeskwaliteiten.
Schrijf ik ergens dat Jaap los is? Er staat dat hij een beetje los is en dat er wat aktie in de kooi is.
Staat nergens dat hij los is.
En dat de kooi op z'n kop staat door zijn aktie.
En dat continue switchen van hem heeft hem wel de kooi ingehouden zonder relatie en spelinfo, wat de anderen allemaal wel hebben.
De huubjes in de vijver.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:25 schreef Guuskeee het volgende:
para-spasje omringd door zn vrienden
[ afbeelding ]
En ondanks dat zijn site verkloot is.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat continue switchen van hem heeft hem wel de kooi ingehouden zonder relatie en spelinfo, wat de anderen allemaal wel hebben.
jaap heeft geen relatie omdat het een dikke vetklep is zonder sociale vaardigheden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toch even een persoonlijke opmerking over jouw leeskwaliteiten.
Schrijf ik ergens dat Jaap los is? Er staat dat hij een beetje los is en dat er wat aktie in de kooi is.
Staat nergens dat hij los is.
En dat de kooi op z'n kop staat door zijn aktie.
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:26 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja hier ook, heb gewerkt tot 3:30 vanmorgen, en om 8:00 er weer uit
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:26 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja hier ook, heb gewerkt tot 3:30 vanmorgen, en om 8:00 er weer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |