quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Achter heeft wss aan Brian doorgegeven dat er sabotage zou komen en nu draaien ze zijn single normaal zonder live optreden.
Dom trouwens van Huub en Jaap dat ze niet direct toegeslagen hebben, met netty er nog bij.
die cavia op haar hoofd is allang stervende!quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:56 schreef Ziet het volgende:
amanda;s haar heeft een dieptepunt bereikt!
het wordt ook alleen nog maar van achter gefilmd nu lijkt het
Nog niet diep genoeg, het echte dieptepunt is pas als het beest op de grond ligtquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:56 schreef Ziet het volgende:
amanda;s haar heeft een dieptepunt bereikt!
het wordt ook alleen nog maar van achter gefilmd nu lijkt het
jij schrijf het, ik dacht hetquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Achter heeft wss aan Brian doorgegeven dat er sabotage zou komen en nu draaien ze zijn single normaal zonder live optreden.
Dom trouwens van Huub en Jaap dat ze niet direct toegeslagen hebben, met netty er nog bij.
jij snapt het!quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet diep genoeg, het echte dieptepunt is pas als het beest op de grond ligt
Echt niet, de plannen van Huub mogen waarschijnlijk niet en Jaap is bang voor een boete. Conclusie: Geen actie.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik kreeg meer de indruk van andersom.
Jaap zei dat er iets moest gebeuren, waarop Huub vraagt: waarom? We kunnen geen ijzer met handen breken.
Oh, is dat muziek ? Ik dacht dat Talpa vast De Villa buiten aan het afbreken was.......quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:56 schreef Py het volgende:
Wat een buttmuziek trouwens
quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet diep genoeg, het echte dieptepunt is pas als het beest op de grond ligt
deze conjo z'n schuldquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:56 schreef Py het volgende:
Wat een buttmuziek trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |