quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heeft hij al lang van achter ingefluisterd gekregen. Die houdt Huub altijd al een hand boven het hoofd en geeft hem de laatste spelinfo van de anderen.
Ter uwer info: Domtoren 112 meter, Euromast 107 meter.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:31 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb de Euromast om de hoek, die is lekker VEEEL hoger![]()
ls droomt toch alleen maar erotische dromen over hem en jaap?quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
en toen werd je wakker en had je in bed geplast
Maar het laatste uitzicht is vanaf de Euromast mooierquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ter uwer info: Domtoren 112 meter, Euromast 107 meter.![]()
Ik ke echt geen moeder die zijn/haar kind een tering rat vind.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis de moeder van Brian. ik begrijp het wel hoorMaar daarom ziet zij niet wat voor een vuile teringrat hij is
Blauw topje heeft ze aan.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:38 schreef Smash-it het volgende:
Iemand het 'blauwe' meisje voor Huub al gespot??
Huubje ook hoor, brievenbussen, een klein beetje openstaande deuren, alles wat "kiert"...quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:39 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ken echt geen moeder die zijn/haar kind een tering rat vind.
Zelfs de moeder van Huub niet.....
quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:38 schreef Smash-it het volgende:
Iemand het 'blauwe' meisje voor Huub al gespot??
Ja, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:39 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ke echt geen moeder die zijn/haar kind een tering rat vind.
Zelfs de moeder van Huub niet.....
quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, heb ik gezien, ze wordt ook wel padje Nettie genoemd.
Maandag 14 april is Brian jarig.
Je moet niet zoveel posten in de cos want ik kijk daardoor steeds in je fotoboekquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:40 schreef Smash-it het volgende:
Luc wil naar Azie, daar zijn zn kansen beter. Bye bye!!
Het grobbekuiken is net vertrokken .....quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:33 schreef Marieke_B het volgende:
Luc zegt dat de vrouw in het blauw degene is die voor Huub bedoeld is..
Waar is die blauwe dame?
Vergeet de pilletjes niet Luc.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:40 schreef Smash-it het volgende:
Luc wil naar Azie, daar zijn zn kansen beter. Bye bye!!
Heeft ze tenminste iemand die ook bij haar komt logeren, want haar moeder, zusjes en vriendinnen moet "werken"quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
Amanda loopt alweer te bedelen om gastspelers. Als het haar bevalt mogen ze blijven..... U zegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |