Doe eens kijken en ruiken in haar onderbroekjequote:Op zaterdag 5 april 2008 22:29 schreef schatje het volgende:
Gadver, wat een vies wijf, die heeft vast een of andere SOA.
Nee hoor, je kunt rustig je streams uizetten. Alle plannen van Jaap en Huub gaan down the drain.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:29 schreef cindy10 het volgende:
ben ik de enige die weer een avond vol verwachting ziet eindigen in een zware teleurstelling?
doet ze wel.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis de moeder van Brian. ik begrijp het wel hoorMaar daarom ziet zij niet wat voor een vuile teringrat hij is
jahoor,en jouw bril is zeker roze?quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heeft hij al lang van achter ingefluisterd gekregen. Die houdt Huub altijd al een hand boven het hoofd en geeft hem de laatste spelinfo van de anderen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:29 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En daarom doen ze het alleen anaal, want dan is er geen kans op zwangerschap en zieke kindertjes. Het klopt allemaal!
wij hebben de pier van scheveningen dichtbij,dan vind niemand je terug(vraag maar aan joran! die is dol op de zee!)quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb de Euromast om de hoek, die is lekker VEEEL hoger![]()
(Maar ik heb bwian het liefst niet in mijn stad, dus doe maar bij jullie vanaf de Dom)
Ja, heb ik gezien, ze wordt ook wel padje Nettie genoemd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:03 schreef JEEtjuuh het volgende:
heb je die kop van netty gezien die zit gelijk tussen dr schouders gepland
Je weet dat ik weinig slaap. Nou help je mijn weekend nachtrust ook nog aan gortquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Doe eens kijken en ruiken in haar onderbroekje
Claire pikt toch alles anders is het exit voor haar.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:34 schreef schatje het volgende:
Huub gaat er zo te zien wel op in.
Daar ging ik ooit eens met een meisje heen wat naar de haaienquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:33 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wij hebben de pier van scheveningen dichtbij,dan vind niemand je terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |