+ 1quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:42 schreef Desii het volgende:
[..]
dat zie ik dus totaal anders.... juist doordat hij 3x een zenuwinzinking heeft gehad...weet hij waar de valkuilen kunnen liggen en hoe ze het beste met de buitenwereld om kunnen gaan.
iemand waarbij alles "smooth" verliep, kan een ander ook niet wijzen op de eventuele problemen
Na het toneelstukje moest Amanda haar mond houden anders zou hij die fokking tafel kapot slaan...quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit snap ik niet.
Wie bedreigde wie, en waarmee?
Tegen wie zei Amanda OK?
Trashy David Beckham wannabe.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
heeft ie nou weer dat haar zo achterlijk zitten
Om aan z'n onderbroeken te snuffelenquote:
dat mocht ie willen het ziet er niet uit in elk gevalquote:
Ik vind Bart top en heb genoten van het gesprek met Amanda en Brian. De decibellen van Amanda en "Brian wat ben je stil" maakten het helemaal compleet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:42 schreef Desii het volgende:
dat zie ik dus totaal anders.... juist doordat hij 3x een zenuwinzinking heeft gehad...weet hij waar de valkuilen kunnen liggen en hoe ze het beste met de buitenwereld om kunnen gaan.
iemand waarbij alles "smooth" verliep, kan een ander ook niet wijzen op de eventuele problemen
Rap ? Wat bwian creeert is PURE poezie hoor !!quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
moet ie nu nog zijn tekst leren van de rap?????
Hoe kan iik dat nou vergeten.......smeerlap die Huub.quote:
ik vond bart altijd een wat blufferig typje,maar moet zeggen in de kooi deed hij het leukquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind Bart top en heb genoten van het gesprek met Amanda en Brian. De decibellen van Amanda en "Brian wat ben je stil" maakten het helemaal compleet.
nope die heeft hij allemaal gepikt van internet .......www.gedichtenpikken.comquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Rap ? Wat bwian creeert is PURE poezie hoor !!![]()
( die avatar...........)
tja amanda heeft zich blijkbaar toch wat aangetrokken van lieke en nadia.....het kan niet lang duren of brian verliest zn geduld een keer.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat Amanda een steeds grotere mond tegen brian soms opentrekt en dat brian zich meer inhoud dat blijft net goed gaan , Brian is een controlfreak en willen alle touwtjes in handen hebben en daar flipt hij eerdaags op
Ja maar als je het dan uitspreekt met een briantilliaans-accent danquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nope die heeft hij allemaal gepikt van internet .......www.gedichtenpikken.com
heul niet gestressedquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:44 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Na het toneelstukje moest Amanda haar mond houden anders zou hij die fokking tafel kapot slaan...
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar als je het dan uitspreekt met een briantilliaans-accent dan
is het eigen werk..........................volgens bwian
Ik geloof daar helemaal niets van. Claire vind dit media circus helemaal geweldig en komt spontaan klaar van de belangstelling hierdoor. Het kan en wil er bij mij niet in, dat iemand in deze omstandigheden, zich zo laat inpakken. Niemand minder als zij wist hoe de vork in de steel zat.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Claire weet prima wat ze wil. En heeft schijt aan iedereen behalve zichzelf.
Ja het niveau is weer aardig gezakt.Die Ricardo is echt triest en al overstuur als hij in de trein word uitgescholden.Ja gek he ,als je je verkleed als vrouw en gaat roepen dat de batterijen in je punani zittenquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:53 schreef avonne het volgende:
[..]
heul niet gestressed![]()
Verder dacht ik de streams aan te zetten, maar, goeie hemel, wat een taal op stream 1![]()
Ik ben heel wat shit, fuck, kut, lul gewend, maar....
Punten maakt niet uit,die worden toch niet betaald.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:55 schreef trettie het volgende:
Moeten er punten betaald worden voor Mama Netty of is het weer eens een freebee voor weer dezelfde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |