Altijd gezelligquote:Op maandag 7 april 2008 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kneuzen bellen kneuzen.
Ik heb dit weekend al met een korte broek gelopen.quote:Op maandag 7 april 2008 19:13 schreef -Hans- het volgende:
Maricha en Veenstra in tha house !![]()
Ik hoor lammetjes op de radio !![]()
Was hier in het Noorden echt FANTASTISCH weer ! Liep nog net niet in mijn korte broek rond, maar het duurt niet lang meer. Mark My Words !
Hehequote:Op maandag 7 april 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend al met een korte broek gelopen.
Maar dat was op de basketball-training
hahaquote:Op maandag 7 april 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb dit weekend al met een korte broek gelopen.
Maar dat was op de basketball-training
quote:heej Ronald,
zou je nog steeds kunnen komende woensdag?
Houden wij het prakje hutspot warm voor je
We hopen het van je te horen,
Room Eleven
Gefelicihutspot!quote:Op maandag 7 april 2008 19:18 schreef Broekie het volgende:
* Broekie is blij
* Broekie heeft net een mailtje gekregen:
[..]
(ps, het gaat hier over: Room Eleven zoekt verkoop talent bij shows!!)
Ik ging met handschoenen aan op de fiets naar de bushalte vanochtend...quote:Op maandag 7 april 2008 19:13 schreef -Hans- het volgende:
Maricha en Veenstra in tha house !![]()
Ik hoor lammetjes op de radio !![]()
Was hier in het Noorden echt FANTASTISCH weer ! Liep nog net niet in mijn korte broek rond, maar het duurt niet lang meer. Mark My Words !
Een dikke knuffel van Jannequote:Op maandag 7 april 2008 19:18 schreef Broekie het volgende:
* Broekie is blij
* Broekie heeft net een mailtje gekregen:
[..]
(ps, het gaat hier over: Room Eleven zoekt verkoop talent bij shows!!)
Ja, ook hier was het 's ochtends behoorlijk fris maar de rest van de dag was het eigenlijk echt fantastisch weer. Zie alleen nu net op de buienradar dat er wat buien aankomen..quote:Op maandag 7 april 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Ik ging met handschoenen aan op de fiets naar de bushalte vanochtend...
Het is dus nog niet echt warm hier, heb zelfs lichte hagel gezien vandaag rond 15 uur!
Daar heb ik eigenlijk ook nooit meer wat van gehoord.quote:Op maandag 7 april 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
- "Hoe komt ie naar mij toe dan?"
- "Wat denk je? Vliegen."
Ff Webhawk faxen
Ik kom em altijd in de Antiroos-chat tegen (vannacht zal ie er ook wel weer zijn). Roosmarijn belt em ook eens in de twee weken op over een weddenschap van Webhawk met iemand anders over de Amerikaanse verkiezingen.quote:Op maandag 7 april 2008 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk ook nooit meer wat van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |