Jaquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
O ja, je luistert EkstraWeekend
Ik dacht al: een gejatte grap
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Rick Ashley![]()
![]()
![]()
He`s been rick roll`d![]()
[ afbeelding ]
De EW Uuropener gisterquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is dat nou allemaal eigenlijk, ik mis iets geloof ik
Wat? Rick Roll?quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is dat nou allemaal eigenlijk, ik mis iets geloof ik
quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:35 schreef -Hans- het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeedenavond ! ook weer terug uit de Martiniplaza te Groningen waar de fijne gasten (basketballers en fans) uit Friesland met een flinke kater naar huis zijn gestuurd. Daar moet onder het genot van de klanken van Weekend DNA even op gedronken worden. Proost !
Ik heb m opgenomen, maar ga m niet knippen (heb echt te weinig tijd de laatste tijdquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:57 schreef Broekie het volgende:
Hmm, als ik dit zo lees heb ik heel wat gemist vanavond. Jammer, maar 'k kon echt niet luisteren
Volledig met hem eensquote:Op zondag 6 april 2008 00:50 schreef -Hans- het volgende:
Rudy is vrij duidelijk over Hyves: http://rudio.wordpress.com/2008/04/05/hyves-moet-kapot/
Heej, ik wilde net gaan slapen. Dat is lang geledenquote:
Vast een heleboelquote:Wat heb ik allemaal gemist?
quote:
quote:
quote:
Nah, 'k heb toch ook geen tijd om alles terug te kijken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb m opgenomen, maar ga m niet knippen (heb echt te weinig tijd de laatste tijd).
Ik hoor het wel
Wat een teringherrie nu trouwens
yep, dat wordt Langs de Lijn vanmiddagquote:
* borisz plakt een stikker op de mond van Glacier die er pas weer om 20.00 af magquote:
quote:Op zondag 6 april 2008 00:50 schreef -Hans- het volgende:
Rudy is vrij duidelijk over Hyves: http://rudio.wordpress.com/2008/04/05/hyves-moet-kapot/
eens isquote:Op zondag 6 april 2008 00:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Volledig met hem eens![]()
* Piles is ook Hyves-vrij
Traag? Ik moet zeggen dat ik er nog nooit iets van heb gemerktquote:Op zondag 6 april 2008 00:50 schreef -Hans- het volgende:
Heb er zin in, dat wordt vanmiddag zappen tussen Ajax en canvas ( commentaar is veel leuker bij de belg dan bij de nos)quote:
Ik ben ook Hyves vrijquote:Op zondag 6 april 2008 00:57 schreef Piles het volgende:
Volledig met hem eens![]()
* Piles is ook Hyves-vrij
Ja, wat is Fok! trouwens weer traag... schiet niet echt nu. Heb zelf wel eens gekeken op Hyves maar misschien kijk ik wel op de verkeerde momenten want het is bij mij eigenlijk altijd erg traag. Hoor van collega's trouwens ook vaak dat het traag is "grrrr Hyves is weer traag.."quote:Op zondag 6 april 2008 11:39 schreef Glacier het volgende:
Traag? Ik moet zeggen dat ik er nog nooit iets van heb gemerkt
Altijd prima snelheid eigenlijk. Je zou het zelfs behoorlijk snel kunnen noemen.
FOK! zou er nog iets van kunnen leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |