Hai Hans!quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 17:24 schreef nienada het volgende:
gisteren heerlijk lamsfilet gegeten
quote:Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /home/httpd/vhosts/3fmfan.nl/httpdocs/inc/inc.php on line 5
Too many connections
dacht ik dus ook, kom net eindelijk weer eens binnen, wat een heerlijk weerquote:Op zondag 6 april 2008 10:08 schreef borisz het volgende:
AZ ik dacht dat het kut weer zal worden, maar dezon
schijnt.
. Positieve meevaller.
Ik moet eerlijk zeggen dat Timur mij enorm meevalt! Was bang dat hij veel irritanter zou zijn, en de muziekkeus is ook best goedquote:
hm, jaquote:Op zondag 6 april 2008 18:04 schreef -Hans- het volgende:
Wat ziet Barbara er zonnig uit zeg, jeetje!
Doe's een screenshot postenquote:Op zondag 6 april 2008 18:04 schreef -Hans- het volgende:
Wat ziet Barbara er zonnig uit zeg, jeetje!
Zal kijken wat ik voor je kan doen !quote:Op zondag 6 april 2008 18:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Doe's een screenshot posten. Geen webcam hier
.
Eej !quote:Op zondag 6 april 2008 19:26 schreef Radionerd het volgende:
Hallo allemaal
onze meningen vershcillen hierin duidelijk, misschien ook omdat ik Krezip (vooral live) helemaal geweldig vindtquote:Op zondag 6 april 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
Het is een leuk liedje, maar niet in de Krezip-uitvoering
Vroeger (lees: 1999/2000) vond ik Krezip ook geweldig. Ben toen naar een concert of 11 geweest. Maar tegenwoordig ...quote:Op zondag 6 april 2008 19:43 schreef Radionerd het volgende:
[..]
onze meningen vershcillen hierin duidelijk, misschien ook omdat ik Krezip (vooral live) helemaal geweldig vindt
Lekker zomersquote:Op zondag 6 april 2008 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor je kan doen !
[ afbeelding ]
Ik heb ze twee jaar geleden gezien tijdens parkfeest Oosterhout, zo vet! Ze staan er dit jaar weer en ik ga ze in oktober ook zien als ze in Tilburg spelen, ik hoop dat ze dan wel leuk zijn!quote:Op zondag 6 april 2008 20:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vroeger (lees: 1999/2000) vond ik Krezip ook geweldig. Ben toen naar een concert of 11 geweest. Maar tegenwoordig ....
Ik riep dus FOK XDquote:Op zondag 6 april 2008 22:12 schreef Sirolf het volgende:
Hee, weer iemand die FOK noemt op de radio.
Wel aardig, maar komt vaak genoeg langs op 3fmquote:Op zondag 6 april 2008 22:25 schreef Radionerd het volgende:
wat vinden jullie van smash mouth - all star
Tof ! jammer dat ik het net gemist hebquote:Op zondag 6 april 2008 22:21 schreef Radionerd het volgende:
Ik was net diegene die All Star - Smash mouth aanvroeg!![]()
![]()
Wel een aardig liedjequote:Op zondag 6 april 2008 22:25 schreef Radionerd het volgende:
wat vinden jullie van smash mouth - all star
Als Sander terug zou komen zie ik m liever ergens tussen 2 en 7 's middagsquote:Op zondag 6 april 2008 22:44 schreef Radionerd het volgende:
Ik kan je zeggen Sander de heer is 100 keer beter! Laat Timoer maar naar Radio 2 of weer terug naar laat.
Sander de Heer is namelijk veels te goed voor radio 2!
Nee, dan zijn er al goed genoege dj's. In de ochtend had hij juist van die leuke items en hij bracht ze ook zo leuk!quote:Op zondag 6 april 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Als Sander terug zou komen zie ik m liever ergens tussen 2 en 7 's middags
Sander de Heer is wel een aardige jock, maar heb hem in de ochtend eigenlijk niet heel vaak gehoord. De keren dat ik hem 's middags hoorde was het best wel te doen.quote:Op zondag 6 april 2008 22:44 schreef Radionerd het volgende:
Ik kan je zeggen Sander de heer is 100 keer beter! Laat Timoer maar naar Radio 2 of weer terug naar laat.
Sander de Heer is namelijk veels te goed voor radio 2!
Giel draaide de plaat 's ochtends ook en hij was er bijzonder enthousiast over.quote:Op maandag 7 april 2008 01:41 schreef Sirolf het volgende:
Ting Tings - Great DJ al voor de tweede keer on-air binnen een uur tijd (om 0.50 en 1.40 uur).
quote:Op maandag 7 april 2008 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
.
Nog steeds stotterende en hoestende.
quote:Op maandag 7 april 2008 09:00 schreef cosmick het volgende:
[..]. Vooral een beetje slaperig en nog een beetje in trance van de afgelopen dagen
![]()
![]()
.
quote:Op maandag 7 april 2008 09:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond even, jouw foto's kennende
Soms als de jock van dienst de volgende plaat alvast start om die scherp te zetten komt die idd al in de feed te staan.quote:
'Parachutes' was best te pruimen.quote:
Daar noem je er inderdaad nog ff twee zegquote:Op maandag 7 april 2008 10:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
'Parachutes' was best te pruimen.
Je ziet dat vaker, goed debuut en daarna wordt het bagger. Zie ook Keane en Muse.
Die stond op m'n eerste cd, de Megatop 100 van '98. Grijs gedraaidquote:Op maandag 7 april 2008 10:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
I'm Not so Tough![]()
![]()
.
De eerste kennismaking met Ilse. Ook alweer 10 jaar geleden...
Uhuhquote:Op maandag 7 april 2008 11:39 schreef Radionerd het volgende:
Hallo mensen,
Ilse de Lange is echt goed!
Ik had daar zo onderhand wel bewijs voor verwachtquote:Op maandag 7 april 2008 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
en ziet er óók nog es niet verkeerd uit.
Moiquote:Op maandag 7 april 2008 11:39 schreef Radionerd het volgende:
Hallo mensen,
Maandag is toch de motivatiedag waar je de rest van de week op teert?quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 11:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had daar zo onderhand wel bewijs voor verwacht
Zat al in de Alt-tab-houding
quote:Op maandag 7 april 2008 11:44 schreef Piles het volgende:
Ik had daar zo onderhand wel bewijs voor verwacht
Zat al in de Alt-tab-houding
Ilse maakt kutmuziek. Maar ze is wel een schatjequote:Op maandag 7 april 2008 11:39 schreef Radionerd het volgende:
Hallo mensen,
Gewoon zorgen dat ze haar mond houdtquote:Op maandag 7 april 2008 11:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ilse maakt kutmuziek. Maar ze is wel een schatje
Ook is ze niet verkeerd om te zien, maar dat accent is wel een erectie-killer.
Dat vind ik juist wel leukquote:Op maandag 7 april 2008 11:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
maar dat accent is wel een erectie-killer.
Dat was gerard.quote:Op maandag 7 april 2008 12:03 schreef Sanderrrr het volgende:
Welke blonde dame zat er zojuist met de rug naar de cam toe?
quote:Op maandag 7 april 2008 12:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel leuk
Ik heb dat weer meer met een Limburgs-accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |