Jij nuquote:Op zondag 4 mei 2008 22:40 schreef honda1990 het volgende:
Nog steeds niemand die dit topic heeft gekickt n.a.v. de uitzending van vandaag
Ik had eigenlijk wel meer verwacht, omdat er vorige week uitgebreid gereageerd werd, misschien ook omdat de FP in de uitzending kwamquote:Op zondag 4 mei 2008 22:42 schreef roooosje het volgende:
[..]
Jij nu.
Peter R. is een goede kerel, met fijne gesprekstechnieken en een goed inzicht, maar naar mijn idee leeft hij voort op de enekele successen uit het verleden en dankt zijn populairiteit aan zijn aaibare, doch streng voorkomen.
Ik denk dat je in het andere topic hier op doelde? Ik zie je hier wat roepen over de ontmaskering van Steve Brown, hierbij geef je geen enkele bron of leg je het nader uit. Zou je dit misschien kunnen doen? Ik ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:25 schreef NoCigar het volgende:
Hij doet ook goede dingen en heeft een goede reputatie, jammer alleen dat hij die dan te grabbel gooit met zo'n rare uitzending over John F. Kennedy en de zogenaamde oplossing van zijn moord. Nou ja, zo'n uitglijder kan gebeuren.
Kwalijker is misschien zijn toch wel erg intieme betrokkenheid bij de onderwereld. In het uitstekende boek uit 2002, "Onderwereld-p.r. : hoe de misdaad de media manipuleert", van Bart Middelburg (Nederlands' beste true crime auteur) staat uitgebreid beschreven hoe De Vries begin jaren negentig tegen de Bruinsma organisatie aanschurkte. Hij heeft toen een rechtzaak tegen een krant verloren die er samengevat op neerkwam dat de rechter besloot hij terecht een 'maffiamaatje' genoemd mocht worden in de pers: het was zijn eigen schuld.
Ook aan de zgn. ontmaskering van Steve Brown in een van zijn uitzendingen kleeft een naar, vergelijkbaar luchtje. Brown, zelf ook niet echt een heel sympathiek figuur, heeft alle reden om nog steeds woedend op De Vries te zijn vanwege die uitzending die uiteindelijk neerkwam op een staatje onderwereld P.R. geregeld door de loopjongen van de onderwereld Bas van hout.
Dit is een onderbelicht feitje uit zijn grote carrière dar Peter R. effectief heeft weten te downplayen, vakman als hij is.
Overigens wel opvallend dat hij een beetje omarmd wordt door hard-line rechtse users: uit zijn politieke programma destijds kwam hij meer naar voren als een liberale D'66-er als ik het me goed herinner. Hoewel hij wel tough on crime was, wilde hij aan de andere kant drugs vrijgeven.
Maar goed, morgen weer. Waar gaat het over?
Geweldig nieuws dit... na al die jaren, hulde voor Peter.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef kahaarin het volgende:
Aanhouding in Puttense moordzaak
Goh, toch nog een verdachte in de Puttense moordzaak, hopelijk kan dit nu dan opgelost worden Peter heeft zich dus niet voor niets hard gemaakt voor deze zaak, dat hele gedoe rond Natalee heeft hij zijn vingers aan gebrand maar dit is toch wel een goede zet geweest.
Idd wordt wel weer spectaculairquote:Op zondag 1 juni 2008 21:18 schreef Arcee het volgende:
Vanavond weer eens een verborgen camera-uitzending.
Idd, dat fragment staat ook op dumpertquote:Op zondag 1 juni 2008 21:56 schreef Arcee het volgende:
Die uitzending toen met die Reinier, wat een geweldige uitzending was dat.
Hmm dat lijkt me interessant leesvoer !!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:50 schreef spy08 het volgende:
Ik kan een ieder, als het al niet gebeurt is, zijn boek best aanbevelen om eens door te lezen. Enerzijds grappig anderzijds wel interessant en leuk leesvoer.
[ afbeelding ]
wil je het niet kopen, zal het ook wel in de bibliotheek liggen
Dit is maar een klein subforum, dus geen stormloop, maar wel echt geinteresseerde mensen..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:43 schreef Arcee het volgende:
Dit topic loopt voor geen meter in dit subforum.
http://demorgen.be/dm/nl/(...)t-kans-op-Emmy.dhtmlquote:De 'Grote Donorshow', die te zien was op de Nederlandse zender BNN, is één van de producties die kans maken op de nominatie voor een Emmy. Dat staat te lezen op de website van de internationale organisatie. De taboedoorbrekende donorshow werd eerder door een Nederlandse vakjury bekroond met de televisieprijs 'Tv-moment van het jaar'.
Stunt
In 'De Grote Donorshow' kon een terminaal zieke vrouw uit drie nierpatiënten een kandidaat kiezen die haar nier zou ontvangen. Kijkers konden via sms hun stem uitbrengen. Uiteindelijk bleek het om een stunt te gaan, waarmee de jongerenzender meer aandacht wilde vragen voor het gebrek aan orgaandonoren.
Peter R. De Vries
Nog niet alle kanshebbers op een nominatie voor de internationale prijzen zijn bekendgemaakt, maar enkele Nederlandse producties staan wel al vast. Zo zijn twee shows van onderzoeksjournalist Peter R. de Vries genomineerd, waaronder de show met de onthullingen van Joran van der Sloot over de verdwijning van Natalee Holloway.
De definitieve nominaties worden bekendgemaakt op 13 oktober in Cannes. Op 24 november worden in het Hilton Hotel in New York tijdens een feestelijk gala de prestigieuze prijzen uitgereikt. (novum/svm)
05/08/08 18u51
gelukkig niet...quote:Op donderdag 4 september 2008 15:29 schreef FokYouTwo het volgende:
Hij heeft een nieuwe ambitie....ballenjongen bij ajax ?
wat valt daar nog aan op te lossen dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:13 schreef spy08 het volgende:
Emmy zeer op zijn plaats en dan te weten dat hij met zeer beperkte middelen zijn werk moet zien te doen terwijl ze in de VD vor soortgelijke programma's miljoenen ter beschikking hebben (America's most wanted etc..) Daarnaast meen ik dat er nog steeds een beloning ligt van rondom de 3.000.000 euro als hij de moord op Pim Fortuyn weet op te lossen.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
wat valt daar nog aan op te lossen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |