Nee! dat is echt baggerquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:51 schreef warrel het volgende:
Nouja, geen kraakpand, maar daar zit dat Yamamoto (http://www.yamamoto.nl/danscafe.html). Is dat leuk? Alleen wel minimumleeftijd 22, dan komen al mijn vrienden er weer niet in..![]()
![]()
Das ook geen kraakpand, is t zelfde pand als Must See, dat is allemaal net afgebouwt, Yamamoto moet om te eten wel leuk zijn, als discotheek weet ik het niet, lijkt me dat er door de 22+ leeftijd met name wat volk van rond de 25-30 komtquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:51 schreef warrel het volgende:
Nouja, geen kraakpand, maar daar zit dat Yamamoto (http://www.yamamoto.nl/danscafe.html). Is dat leuk? Alleen wel minimumleeftijd 22, dan komen al mijn vrienden er weer niet in..![]()
![]()
Was je ook op het TNW feest? Damn, ik zweette me helemaal kapotquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee! dat is echt baggerVeel te warm
Tuurlijk was ik erquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:32 schreef SNArky het volgende:
[..]
Was je ook op het TNW feest? Damn, ik zweette me helemaal kapot.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:25 schreef Bravebart het volgende:
Zo, op naar Frankfurt
Fijne week iedereen![]()
Ik werk op koninginnedag in m'n groene Kobusshirtjequote:Op zondag 27 april 2008 19:06 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik ga Delft ook weer verblijden zo
Ik woon er nu pas een jaar, maar zijn er nog speciale dingen in Delft met Koninginnedag. Extra dingen de nacht ervoor wellicht (zoals DH) of niet?
Bartieieieieieiequote:Op zondag 27 april 2008 20:58 schreef Bravebart het volgende:
Snotverkaatje, wat een weer in Athene![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onee, valt eigenlijk best tegen
Zussiequote:
Wat ga je doen?quote:
echt heel onhandig inderdaad....echt ver omrijden met de autoquote:Op maandag 28 april 2008 11:45 schreef SNArky het volgende:
Zo, de Sebastiaansbrug ligt eruit. Handig, heur.
Je was weer onlinequote:
Lol daar woonde mijn vriendin eerst ook voordat we samen gingen wonenquote:Op maandag 28 april 2008 23:34 schreef link1986 het volgende:
zoooo...zie ik dit nu pas?? haha
Ik ben Linda, 21 jaar en woon in de Wippolder. Al mijn hele leventje..
er bijna nooit meer komenquote:
Ik woon ook in de Wippolderquote:Op maandag 28 april 2008 23:34 schreef link1986 het volgende:
zoooo...zie ik dit nu pas?? haha
Ik ben Linda, 21 jaar en woon in de Wippolder. Al mijn hele leventje..
why not? Dribbel woont toch nog steeds in Delft of is hij klaar met zijn studie?quote:
dribbel is juist het probleemquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
why not? Dribbel woont toch nog steeds in Delft of is hij klaar met zijn studie?
Ik mis Delft btw niet echt, ben blij als ik weereens in mijn eigen huisje ben en met vrienden afspreek, maar daar is ook alles meegezegd
Oh meis, wat rot vor julliequote:Op dinsdag 29 april 2008 00:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dribbel is juist het probleem![]()
uit enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |