XLned heeft toch geen datalimiet? Feitelijk is er met een bepaalde snelheid natuurlijk wel een datalimiet maar dat bedoel ik nu even niet.quote:
Nee geen limieten, je mag ook met meerdere ip`s tegelijkertijd downloaden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:15 schreef Remote het volgende:
[..]
XLned heeft toch geen datalimiet? Feitelijk is er met een bepaalde snelheid natuurlijk wel een datalimiet maar dat bedoel ik nu even niet.
Als test even een abonnementje genomen. Werkt goed inderdaadquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:43 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nee geen limieten, je mag ook met meerdere ip`s tegelijkertijd downloaden.
2 Verbindingen tegelijkertijd maximaal met dat(goedkoopste) abo dat wel.
2.5 Mbit staat op de site dat is dus 312kb/s.
Ik haal ruim 400
Gokje:quote:Op zondag 25 mei 2008 17:07 schreef RayMania het volgende:
Ik kreeg een foutmelding met FTD (iets met cache), dus ik opnieuw FTD installeren. Na nieuwe installatie kan ik bepaalde bestanden niet vinden als ik zoek. Bijvoorbeeld bij The Simpsons Movie kreeg ik vanochtend iets van tien resultaten, maar bij de opnieuw geďnstalleerde FTD krijg ik helemaal niets. Hetzelfde geldt voor Lois & Clark.
Iemand die weet hoe dit kan? Ik heb al het maximaal aantal posts in de database op 2000 gezet en posts verwijderen indien ouder dan 365 dagen ingesteld. Beetje jammer als ik minder resultaten krijg.
Hmm, dat zit wel wat in ja. Maakt niet zo heel veel uit, heb alles gelukkig al in Newsleecher toegevoegd.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:23 schreef Thieske het volgende:
[..]
Gokje:
Bij een nieuwe installatie haalt hij bijvoorbeeld alleen posts binnen van de afgelopen 7 dagen.
En bij je eerdere versie onthield hij post die je ook al eerder binnen gehaald had.
Duidelijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef atjepatatje het volgende:
Eweka !!
Heeft een hoop voordelen, zo mag je je 8 lijnen delen met vrienden (andere computers)
Je hebt zo`n beetje onbeperkte snelheid (ik haal zelf 2000k p/s met 4 lijntjes)
en je hebt 120 dagen retentie, dit houdt in dat de bestanden ongeveer 120 dagen blijven staan.
+ voor de kosten van 7,50 per maand (te betalen via bijvoorbeeld telefoon/ideal) hoef je het niet te laten.
Snelheid is niet bepaald onbeperkt. Max. 20Mbit. Voor mensen met glas lang niet de max.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef atjepatatje het volgende:
Eweka !!
Heeft een hoop voordelen, zo mag je je 8 lijnen delen met vrienden (andere computers)
Je hebt zo`n beetje onbeperkte snelheid (ik haal zelf 2000k p/s met 4 lijntjes)
en je hebt 120 dagen retentie, dit houdt in dat de bestanden ongeveer 120 dagen blijven staan.
+ voor de kosten van 7,50 per maand (te betalen via bijvoorbeeld telefoon/ideal) hoef je het niet te laten.
Snelheid is bij Eweka "onbeperkt" (Oftewel..zoveel als de server trekt)quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:40 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Snelheid is niet bepaald onbeperkt. Max. 20Mbit. Voor mensen met glas lang niet de max.
Je kan lezen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:50 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Snelheid is bij Eweka "onbeperkt" (Oftewel..zoveel als de server trekt)
quote:- Supersnelle download snelheid tot 20 Mbit/s
We krijgen binnenkort Telfort 20mbit (we zaten op speedlinq) dus dat moet voldoen. Being curious: Wat is de beste voor glasvezel?quote:
Wanneer je een20mbit lijntje hebt voldoet Eweka zeker. Voor glas is XS News wel een leuke.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:19 schreef Flaccid het volgende:
[..]
We krijgen binnenkort Telfort 20mbit (we zaten op speedlinq) dus dat moet voldoen. Being curious: Wat is de beste voor glasvezel?
zoals Devrim al zegt, het is de snelheid die ja naar je apparaat kan halen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:41 schreef Han-Pekel het volgende:
hey mensen,
als ik bij de status van mijn draadloze netwerkverbinding kijk, dan staat er bij snelheid: 54,0 Mbps, maar wat zegt dit dan precies?
ik haal met Usenet (xs4all) "slechts" 500kb/s maximaal..
is het zo dat als ik overstap op een andere usenet server sneller kan downloaden??
Tweaknews vind ik zelf heerlijk, maar je moet houden van de automatische incassoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:13 schreef F04 het volgende:
Iemand ervaringen trouwens met TweakNews. Vanmiddag even uitgeprobeerd, en gelijk één incompleet, maar verder perfect!
Ben alleen nog aan het twijfelen tussen eweka tweak en hitnews
Wat voor XS4ALL abo heb je?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:41 schreef Han-Pekel het volgende:
hey mensen,
als ik bij de status van mijn draadloze netwerkverbinding kijk, dan staat er bij snelheid: 54,0 Mbps, maar wat zegt dit dan precies?
ik haal met Usenet (xs4all) "slechts" 500kb/s maximaal..
is het zo dat als ik overstap op een andere usenet server sneller kan downloaden??
Dat was voor mij juist de reden dat ik Tweaknews nam. Geen omkijken meer naar het elke keer weer overboeken. Gewoon alles automatisch.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tweaknews vind ik zelf heerlijk, maar je moet houden van de automatische incasso.
Same here. Haal de volle snelheid, geen omkijken naar overboeken e.d., geen incomplete dingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tweaknews vind ik zelf heerlijk, maar je moet houden van de automatische incasso. Eweka heeft bv een "prepaid" systeem, dus moet je zelf je account opwaarderen. Ik hoef me geen zorgen te maken over het account, tot wederopzegging heb ik een account bij TN
Ja hier, werkt prima. Merk geen performance verschil eigenlijk. Heb een Tele2 20 Mbit abo, maar kom niet hoger als 780 Kb met dank aan de afstand tot de telefooncentralequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:46 schreef PiRANiA het volgende:
heeft iemand ssl al draaien op eweka?
Ik heb Tele2 4Mbit abbo maar ik haal 1Mbyte/squote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja hier, werkt prima. Merk geen performance verschil eigenlijk. Heb een Tele2 20 Mbit abo, maar kom niet hoger als 780 Kb met dank aan de afstand tot de telefooncentrale.
Iemand trouwens nog een goede bron voor NL-subbed HD materiaal? Het aanbod is wel een beetje karig op FTD
Liefst wel retail subs, want af en toe die zelfgemaakte subs zijn nog slechter als het taalgebruik van de gemiddelde haagse sjonniequote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:36 schreef Devrim_ het volgende:
Oh en voor NL subbed HD materiaal kan je naar Visualscumbagz zoeken of de subs apart downloaden van www.ondertitel.com
Het downloaden gaat voorlopig nog altijd harder dan het kijken (200 gig in 4 dagen sinds k m'n nieuwe 1 tb schijf hebquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:34 schreef MrDrako het volgende:
Adsl is kuthaal 2,8 mb per seconde met upc & hitnews, de hele dag door met ssl.
Ondertiteling is alleen wel erg kleinquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:02 schreef fathank het volgende:
visualscumbagz heeft btw wel nice releases ja. meestal 1080p![]()
+ punten?quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:44 schreef ScarFace- het volgende:
Newsleecher![]()
Heb een tijdje Grabit gebruikt maar Newsleecher is echt een stuk beter
Newsleecherquote:
Heb je sabnzbd al eens geprobeerd? Dan kan je het vergelijken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Newsleecher
+SSL
+Overzichtelijker
+Uitgebreider(hier valt ssl ook onder in feiteook kan Newsleecher meerdere lijntjes voor 1 download gebruiken heb je een grafiekje met snelheid e.d)
Grabit heb je een paar lompe knoppen bovenin dat het gratis is is er echt wel aan te zien.
Ook gebruikt Grabit meer cpu load en is ook langer bezig na het downen met verwerken@cpu.
Nee ik blijf voorlopig Newsleecher gebruiken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je sabnzbd al eens geprobeerd? Dan kan je het vergelijken.
Ik ben al een tijd blij met sabnzbd+.
Een berichtje plaatsen in die groep? Zo doe ik het altijd in de soundtracks groep. Gewoon iets van: REQ: <wat je zoekt> - TIA (thanks in advance)quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:13 schreef RudyCarell het volgende:
Mensen, ik heb een vraagje: hoe vraag ik een repost aan? Ik kan op Alt.Binaries.WMVHD een bepaald iets niet meer downloaden... Hij is 118 dagen oud en ik heb maar 100 dagen retentie... Een giganews accountproef heeft geen zin aangezien deze maar 25gb toelaat en het bepaalde iets is samen zo een 45gb...
Ok thanks, maar dat kan zeker niet in FTD of Grabit... Maar waar wel? Gewoon me outlook?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Een berichtje plaatsen in die groep? Zo doe ik het altijd in de soundtracks groep. Gewoon iets van: REQ: <wat je zoekt> - TIA (thanks in advance)
Had ik... Zal hem weer downen... Grabit is denk ik te basic...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:17 schreef DaFrenk het volgende:
Uhm, ik plaats altijd een berichtje met Newsleecher. Heb je die niet?
quote:Post articles
Want to request a repost or thank somebody for their great post? With GrabIt running you don't have to start another newsreader to post a message. Just hit the post button, type your message and GrabIt takes care of the rest!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:42 schreef RudyCarell het volgende:
EN heb net even een abbo van NewsXS aangevraagd, die heeft 160 dagen... Misschien lukt het met deze...
In het forum van FTDquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok thanks, maar dat kan zeker niet in FTD of Grabit... Maar waar wel? Gewoon me outlook?
Dan vraag je alleen een request binnen de gebruikersgroep van FTD en daar hoeft de originele poster natuurlijk niet bij te zitten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
In het forum van FTD
Die zijn opgeheven.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:46 schreef thomasss het volgende:
Heeft er iemand internet via Surfnet? Sinds kort werken de nieuwsgroepen ervan niet meer echt :S
Is daar nog ergens een bericht van gekomen?quote:
ja, op usenet staat hetquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:08 schreef thomasss het volgende:
[..]
Is daar nog ergens een bericht van gekomen?
quote:
Lucky Bquote:Op zondag 6 juli 2008 16:36 schreef leolinedance het volgende:
Sinds ik een 100 mbit glasvezelverbinding ()naar mijn huis heb ben ik ook maar eens gaan kijken naar Usenet.
TVP dus
Zit ik hier te up en downloaden met 8 mb/squote:
provider? stad?quote:Op maandag 7 juli 2008 09:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zit ik hier te up en downloaden met 8 mb/sEn ik kwam van het goedkoopste Internetplusbellen abonnement..haalde max 150 kb/s ofzo. Dit is wel wat anders!
![]()
Die harde schijf ook ratelen als een idioot
Als je niet genoeg harddiskruimte hebt, schakelt die zich vanzelf uit..quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:18 schreef WolfsNL het volgende:
Ik heb nu de nieuwe Newsleecher in gebruik, alleen dat Repair and Extract werkt niet naar behoren. Als een file klaar is met downloaden, staat er bij R&E 'idle'. Alles staat op enabled, maar er gebeurt gewoon niets, hij ziet dat er gerepareerd moet worden, maar verder niets. Wie biedt hulp?
Kan het niet zijn, want ik heb genoeg ruimte. Iemand anders een idee?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Als je niet genoeg harddiskruimte hebt, schakelt die zich vanzelf uit..
Is dit nou echt een usenet topic zonder alternatieve download programma's dan newsleecher? Zonder de sabnzbd-jehova uit te hangen (er zijn vast argumenten om newsleecher te gebruiken... headers downloaden ofzoquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:54 schreef WolfsNL het volgende:
[..]
Kan het niet zijn, want ik heb genoeg ruimte. Iemand anders een idee?
Kan deze 'tyfuslijer' toch niks aan doen dat ze dat hier aanleggenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:10 schreef thedude0 het volgende:
[..]
oh hebben we er zo eentje. tyfuslijer met je goedkope glasvezelverbinding
Nou, op jouw advies heb ik het proggie sabnzbd geprobeerd, maar hij wil niet dl-en. Zal wel komen doordat ik x64 heb en de nieuwste versie alleen voor 32 bits is...quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:03 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Is dit nou echt een usenet topic zonder alternatieve download programma's dan newsleecher? Zonder de sabnzbd-jehova uit te hangen (er zijn vast argumenten om newsleecher te gebruiken... headers downloaden ofzo) maar met sabnzbd kun je downloaden, parren en unrarren zonder ge-ukkel, via een simpele webinterface en een groot bijkomend voordeel is dat je cpu overuren draait op newsleecher, en sabnzbd is iets efficienter in elkaar gezet. Bovendien hoef je het niet te kraken, je draait het als een service, en je flikkert je nzb bestanden in een map en ze worden automatisch gedownload...
Maar goed, dat lost jouw probleem verder niet op, het is zoals gezegd een alternatief dat wel werkt.
Hmm, ja klopt ik zie het ookquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, op jouw advies heb ik het proggie sabnzbd geprobeerd, maar hij wil niet dl-en. Zal wel komen doordat ik x64 heb en de nieuwste versie alleen voor 32 bits is...
Bedankt voor je advies... matig progje, dat Sabnczedfgquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:53 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Hmm, ja klopt ik zie het ookNou succes verder he
Probeer het eens op een 32 bit systeem...quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie...... matig progje, dat Sabnczedfg
Klopt. Ik zal het eens op een 32 bits proberen. Zag er op zich aardig uit, dus ik ben nog steeds benieuwdquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:59 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Probeer het eens op een 32 bit systeem...
Nog iets, ik begreep uit je eerdere reactie dat het wel installeert en draait, maar alleen niet downloadt?
200 dagen is erg veel, voor 4,16 per maand, 99,5% completeheid heb ik niet vaak geszien, vaak adverteren ze met 99,9. Verder vind ik het er nogal raar uitzien. Ik gebruik Eweka, is super!quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:17 schreef Beelzebufo het volgende:
Kent iemand UsenetXtreme? Ervaringen?
Heb nu een 'prepaid' bij Usenet4U, maar voor dezelfde prijs kan ik een jaar terecht bij UsenetXtreme.
Is dat wat?
Maakt geen goede indruk. Gelijk op de homepage wemelt het al van de taalfouten. Misschien dat dat de gemiddelde FOKker niet stoort, maar mij wél, omdat het een indicatie is dat het met de betrouwbaarheid en zorgvuldigheid ook niet zo nauw wordt genomen. Overigens staat er niet dat ze 200 dagen retentie bieden, maar dat ze binnenkort 200 dagen retentie zullen bieden. Er wordt dus iets beloofd wat (nog) niet wordt waargemaakt, en dat alleen is al een reden om op je hoede te zijn. De prijs voor 30 dagen ligt effectief ook een stuk hoger dan bij bijv. Eweka: voor 30 dagen met 20 Mbps willen ze maar liefst ¤ 10,75 hebben, terwijl Eweka ¤ 7,50 rekent. Tel uit je winst ...quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:17 schreef Beelzebufo het volgende:
Kent iemand UsenetXtreme? Ervaringen?
Heb nu een 'prepaid' bij Usenet4U, maar voor dezelfde prijs kan ik een jaar terecht bij UsenetXtreme.
Is dat wat?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:27 schreef Riparius het volgende:
[..]
Maakt geen goede indruk. Gelijk op de homepage wemelt het al van de taalfouten. Misschien dat dat de gemiddelde FOKker niet stoort, maar mij wél, omdat het een indicatie is dat het met de betrouwbaarheid en zorgvuldigheid ook niet zo nauw wordt genomen. Overigens staat er niet dat ze 200 dagen retentie bieden, maar dat ze binnenkort 200 dagen retentie zullen bieden. Er wordt dus iets beloofd wat (nog) niet wordt waargemaakt, en dat alleen is al een reden om op je hoede te zijn. De prijs voor 30 dagen ligt effectief ook een stuk hoger dan bij bijv. Eweka: voor 30 dagen met 20 Mbps willen ze maar liefst ¤ 10,75 hebben, terwijl Eweka ¤ 7,50 rekent. Tel uit je winst ...
De site van 4usenet maakt ook niet echt een geweldige indruk, maar toch vind ik de geleverde dienst niet slecht. Heb een gratis jaarabonnement gekregen en het loopt eigenlijk best goed. Hoewel ze 100+ dagen op de site vermelden zit de retentie al boven de 145 dagen (zo'n oude DVD had ik laatst nog compleet binnen kunnen halen, ouder heb ik (nog) niet geprobeerd).quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:27 schreef Riparius het volgende:
[..]
Maakt geen goede indruk. Gelijk op de homepage wemelt het al van de taalfouten. Misschien dat dat de gemiddelde FOKker niet stoort, maar mij wél, omdat het een indicatie is dat het met de betrouwbaarheid en zorgvuldigheid ook niet zo nauw wordt genomen. Overigens staat er niet dat ze 200 dagen retentie bieden, maar dat ze binnenkort 200 dagen retentie zullen bieden. Er wordt dus iets beloofd wat (nog) niet wordt waargemaakt, en dat alleen is al een reden om op je hoede te zijn. De prijs voor 30 dagen ligt effectief ook een stuk hoger dan bij bijv. Eweka: voor 30 dagen met 20 Mbps willen ze maar liefst ¤ 10,75 hebben, terwijl Eweka ¤ 7,50 rekent. Tel uit je winst ...
En nog een voor mijquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:49 schreef gday het volgende:
Ik wilde weer eens inloggen op NewZbin, maar blijkbaar is m'n account te lang inactief geweest zonder premium credit en is het verwijderd. Blijkbaar kun je ook sinds een maand niet meer als nieuwe user registreren en ben je tegenwoordig afhankelijk van invites.
Is er iemand die een invite heeft voor me ...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |