quote:Op maandag 7 april 2008 16:43 schreef Stroekie het volgende:
zo visum is geregeld
Ik vond dat het op Rotterdam CS nog best wel herkenbaar was
Ik had meer moeite om mijn weg IN het groothandelsgebouw te vinden naar het Cubaanse consulaat
Ik wil kinderen met rode haren... Kun je die ook uitzoeken bij het asiel adoptiebureau?quote:Op maandag 7 april 2008 17:00 schreef Cairon het volgende:
Ik heb er weer een dagje cultuur op zitten.
I snogged a ginger!
maar ter mijn verdediging het licht op de dansvloer was minimaal, dus ik zag het pas toen we naar buiten gingen...
Jij naar Iranquote:Op maandag 7 april 2008 18:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben trouwens van plan om naar Iran te gaan volgend jaar...
Het was Jordanië, sorrie: http://www.sawadee.nl/reisroutes/toon_reis.php?rc=JORquote:
volgens mij is MinBuZa daar minder blij meequote:Op maandag 7 april 2008 18:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben trouwens van plan om naar Iran te gaan volgend jaar...
Blijft, vind ik, één van de mooiste strakste stijlvolste clips ooit.quote:Op maandag 7 april 2008 10:33 schreef DennisMoore het volgende:
*op intercom-monteurs wacht*
Blijft eenclip.
Ze is sexy.quote:Op maandag 7 april 2008 21:24 schreef Ang3l het volgende:
Blijft, vind ik, één van de mooiste strakste stijlvolste clips ooit.
Wel redelijk, maar zoals ik al zei, ik kon niet zien dat hij een ginger was, anders had ik het nooit gedaan.quote:Op maandag 7 april 2008 22:08 schreef Cybart het volgende:
hoe snogte je ginger spice?
tuurlijkquote:Op maandag 7 april 2008 22:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
Wel redelijk, maar zoals ik al zei, ik kon niet zien dat hij een ginger was, anders had ik het nooit gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |