Mja... vast.quote:Op zondag 6 april 2008 16:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zondagmiddagsex is beter voor je humuer
zo koud is het toch niet, en als je wilt douchen zijn er vast wel plekken waar je dat kanquote:Op zondag 6 april 2008 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Koopzondag. Weer 6 films maar geen beter humeur rijker.
Dit heeft niets met mijn post van doen, aangezien ik al had gezegd dat de CV het weer deed als ook dat de reden voor mijn humeur duidelijk moge zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 17:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo koud is het toch niet, en als je wilt douchen zijn er vast wel plekken waar je dat kan
dat laatste vind ik dan weer niet zo vreemdquote:Op zondag 6 april 2008 18:00 schreef wonderer het volgende:
Ik heb me toch een partij maf gedroomd vannacht, over collectief piemels opmeten en naar een enorme gay... markt, lijkt het wel, waar je leuke dingetjes kan kopen en dansen en ik was op zoek naar de gay-versie van iemand want die deed alsof hij hetero was en dat vond ik sneu en Angel hielp me daarbij, en TMM had een hele rits aanbidders achter zich aan....
Je kent 'm?quote:Op zondag 6 april 2008 18:20 schreef wonderer het volgende:
Hij heeft ook een "a" te veel in zijn profiel naam.
Nee, ik ben helderziendquote:
Soms.. Heel soms.. Dan hoeft kleding niet per se functioneel te zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan 't nou zo koud zijn dat je een sjaal om moet, maar tegelijk zo warm dat een tshirtje een goed idee is?
Je hebt het tegen een man die zelfs functioneel haar heeftquote:Op zondag 6 april 2008 20:16 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Soms.. Heel soms.. Dan hoeft kleding niet per se functioneel te zijn.
Tegen de kou, bedoel jequote:Op zondag 6 april 2008 20:40 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt het tegen een man die zelfs functioneel haar heeft
Vader die helemaal doorflipt en boos wordt opeens in een stompzinnige discussie over of iemand die anderen zijn wil op legt een control-freak is of wat anders. En vervolgens wil hij weten wat anders dan, en dan wordt ie opeens boos als iemand iets zegt wat 'm niet zint. Zo stompzinnig en allemaal enorm buiten proportie, vader die zich beledigd en belachelijk gemaakt voelt, botviert dat op mijn moeder, zus en mij. Zus zo erg geschrokken van uitbarsting dat ze helemaal in tranen is. Vader overtuigd dat wij hem moedwillig belachelijk maakten en zich volledig goed voelt bij het feit dat ie boos werd en waarschijnlijk een hele avond discussies tussen moeder en vader die dit gaan analyseren, en nog eens en nog eens.quote:Op zondag 6 april 2008 21:17 schreef MrBrightside het volgende:
Wattan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |