schandaligquote:Op maandag 7 april 2008 22:26 schreef Cairon het volgende:
nou eigenlijk niet echt... iig niet zolang ik hier ben... zelfs al is het een ginger, tis best een lekker ding.
james, je niet zo hetero flatmate..quote:Op maandag 7 april 2008 22:27 schreef Cairon het volgende:
alleen heeft hij een duffe naam... James... net als mijn flatgenoot...
Nee dat is een ander, en die is weer richting huis gegaan... *zwijmel* Oh Andy *zwijmel*quote:
Andyquote:damn, how many are you getting over there????
dat blijkt ja!quote:Op maandag 7 april 2008 22:29 schreef Cairon het volgende:
Ik vind het wel wazig... hier heb ik veel meer aanspraak dan in Nederland... en ik heb hier meer gesnogd in twee maanden dan dat ik in Nederland in twee jaar heb gedaan.
nog een tweede keer voorgevallen?quote:Op maandag 7 april 2008 22:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nee dat is een ander, en die is weer richting huis gegaan... *zwijmel* Oh Andy *zwijmel*
ulika was de duitse he....quote:Andy
Felix
David
James
Alan
George
en
Ulrika
Stephanie
Kathi
Elizabeth
Z & Nquote:Op maandag 7 april 2008 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
Straks kunnen we Cairon nog gaan vergelijken met Z & N.
Welk een schandelijkheid!
quote:Op maandag 7 april 2008 22:42 schreef Cairon het volgende:
Nee want ik houd het NOG heel onschuldig bij een snog... ik doe niet aan droogneuken op de dansvloer... zelfs niet hier
Waarom haal je nou weer oude koeien uit de sloot? Ik was gewoon heel erg dronken en bronstig, klaar, dat kan iedereen overkomenquote:Op maandag 7 april 2008 22:42 schreef Cairon het volgende:
Nee want ik houd het heel onschuldig bij een snog... ik doe niet aan droogneuken op de dansvloer... zelfs niet hier
gewoon gaan, ik ga over een paar minuutjes ook weer richting social event...quote:Op maandag 7 april 2008 22:51 schreef Cybart het volgende:
*zin heb om op stap te gaan, maar al gedronken heb*
ja... ik kan natuurlijk even op mn werk langsgaan en daar aan de bar gaan hangenquote:Op maandag 7 april 2008 22:52 schreef Cairon het volgende:
[..]
gewoon gaan, ik ga over een paar minuutjes ook weer richting social event...
Het is maandag. Ga als een goed christen naar bed jij!quote:Op maandag 7 april 2008 22:51 schreef Cybart het volgende:
*zin heb om op stap te gaan, maar al gedronken heb*
vertaling:quote:Op maandag 7 april 2008 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is maandag. Ga als een goed christen naar bed jij!
quote:Op maandag 7 april 2008 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is maandag, Ga als een goed horecaman op stap jij![]()
Hoer.quote:Op maandag 7 april 2008 23:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
vertaling:
[..]
ik ga straks dan echt wel baaf, handjes-boven-de-deken stylo ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |