abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213157
???????????
Een mening is net een erectie, je hebt hem zo, maar om hem dan staande te houden daar komt het op aan en het wordt zo snel slap gelul!! (Quote: F. de Jonge)

pi_213158
Zijn de makers van BB zielig dan?????
In een leeg hoofd kan veel verstand
  dinsdag 2 november 1999 @ 14:36:00 #3
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_213159
wie zijn wij?
When I was a sperm
I had alot to learn.

pi_213160

Jij in elk geval ! Je 6e (onzinnig) berichtje, knap hoor !
Tiet voar'n pafke..

pi_213161
Misschien, het is toch pure uitbuiting van die mensen. Niet dat ik het daar niet mee eens zou zijn. Ze yhebben het zelf besloten, maar dat gelul van ons er om heen, maakt het natuurlijk allemaal veel zieliger. Waar gaat dit programma nou eigenlijk over?
Een mening is net een erectie, je hebt hem zo, maar om hem dan staande te houden daar komt het op aan en het wordt zo snel slap gelul!! (Quote: F. de Jonge)

pi_213162
MAMMA !, ben jij het ?
Tiet voar'n pafke..

pi_213163
Zo'n reaktie van de veenkolonier zegt genoeg over hoe serieus er mee omgegaan wordt.

pi_213164
Zo'n reaktie van de veenkolonier zegt genoeg over hoe serieus er mee omgegaan wordt.

pi_213165
Als je de ergernis van vele hier als maatstaf neemt, dan is mijn antwoord ja. De makers doen niet veel anders dan wat zij al jaren lang gewend zijn, het maken van kijkcyfer trekkende programma's. Bovendien is het de vraag wat je bedoelt met zieliger.
pi_213166
Als je dat nu nog niet weet .... dan vraag ik me af ....
------------------
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 02 November 1999).]

what's life without BB

pi_213167
quote:
op 11-02-1999 om 02:38 PM schreef Maup het volgende:
Ze yhebben het zelf besloten, maar dat gelul van ons er om heen, maakt het natuurlijk allemaal veel zieliger. Waar gaat dit programma nou eigenlijk over?

Waarom is het zielig dan, is het zo zielig om een mening ergens over te hebben al is het dan een (revolutionair!!)tv programma.
Als je niet weet waar het programma over gaat dan ga je dit forum maar even doorspitten, op de officiele site staat ook precies waar het allemaal over gaat.
Als jij alles zo zielig vindt waarom loop je dan op dit forum rond?

pi_213168
Wat is nou het probleem. Ja ik vindt het in weze zielig dat we hier allemaal zoveel tijd aan besteden, is het niet zo dat het blijft interesseren.
Maar het lijkt me wel dat we ons moeten realiseren dat het eigenlijk nergens over gaat en dus dat het me verbaasd dat er zo serieus wordt omgegaan met BB.
Laten we het wel een beetje om de lol blijven doen.

dinsdag 2 november 1999 @ 14:46:00 #13
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_213169
quote:
op 11-02-1999 om 02:38 PM schreef Maup het volgende: (...)Waar gaat dit programma nou eigenlijk over?
Wel, beste Maup, het gaat over een aantal mensen dat tot het eind van het jaar in een huis in Almere moet verblijven, omringd door camera's.

Ik heb nu geen tijd om er dieper op in te gaan maar ik kom er later nog wel op terug.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_213170
quote:
op 11-02-1999 om 02:40 PM schreef Maup het volgende:

Hangt van de Topic af, Maup. Kijk dit is
een onzinnige topic, net zoals vele andere onzinnige topics op dit forum. Je krijgt dan automatisch flauwe/niet serieuze opmerkingen.
That's life !Op serieuze topics wordt er wel degelijk door de meesten serieus gereageerd !

Tiet voar'n pafke..

pi_213171
quote:
op 11-02-1999 om 02:46 PM schreef Maup het volgende:
Maar het lijkt me wel dat we ons moeten realiseren dat het eigenlijk nergens over gaat en dus dat het me verbaasd dat er zo serieus wordt omgegaan met BB.
Laten we het wel een beetje om de lol blijven doen.

Buiten dat het vooral om de kijkcijfers gaat bij V. vind ik dat je best een serieze gedachtengang over een programma als dit. Aangezien het toch een beetje een eng idee is er zulke programma's worden gemaakt ben ik blij dat er een aantal mensen serieus over nadenkt. Natuurlijk nooit de lol vergeten zie de stukjes van doordevil en Mirrorman.

pi_213172
Hoe kunnen er nou echte serieuse topics zijn?

Maurice gepepen door Karin?Serieus???????

pi_213173

dinsdag 2 november 1999 @ 14:53:00 #18
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_213174
Maup, probeer het eens op Big Mother van Mirrorman, daar ben je beter op je plaats, en laat ons met rust ! Onzin genoeg !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_213175
quote:

Wel, beste Maup, het gaat over een aantal mensen dat tot het eind van het jaar in een huis in Almere moet verblijven, omringd door camera's.

Wel GHAVEN , na Mona en BiJanka ben ik ook daar niet zeker meer van .

pi_213176
Ok, als je dan serieus wil zijn.

In hoeverre denk je dat er schade wordt aangebracht, als je nu kijkt hoe de BB verlaters nu in de Publiciteit zijn.
Bianca die bijvoorbeeld nog geen enkele aanbieding heeft gehad en Sabine die overal inzit op dit moment.
Denk je niet dat dat voor Bianca als een generaal afwijzen wordt gezien?

pi_213177
quote:
op 11-02-1999 om 02:52 PM schreef Maup het volgende:

Waarom open jezelf dan een onnozele topic??

Het is wel een verschil: Sabine of Bianca..
En, omdat ze toevallig in BB hebben gezeten, moeten ze dan meteen een baan aangeboden krijgen? Onzin! Mensen die een dieren angst overwonnen hebben bij het programma Now or Never, hebben toch ook geen baan aangeboden gekregen bij Artis.
En dit wilde ik even kwijt!

what's life without BB

dinsdag 2 november 1999 @ 15:01:00 #22
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_213178
quote:
op 11-02-1999 om 02:53 PM schreef buzzer het volgende: Maup, probeer het eens op Big Mother van Mirrorman, daar ben je beter op je plaats, en laat ons met rust ! Onzin genoeg !

Kom buzzer, geef de man een pauze. Hij komt misschien in 1e instantie over als een seniele splijteikel, maar hij maakt zich oprecht zorgen over uitbuiting van mensen en dat is op zich best lovenswaardig.

Overigens, Maup, is de site van MM inderdaad een regelrechte aanrader.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_213179
Ghaven jij valt dus precies in mijn commentaar en draag je dan ook voor als bewijsstuk A

pi_213180
Binky, noem jij dan een serieus topic, want dit was wel juist een topic waar iedereen serieus in was geinteresseerd! En nog steeds trouwens!

pi_213181
quote:
op 11-02-1999 om 02:59 PM schreef Maup het volgende:
Denk je niet dat dat voor Bianca als een generaal afwijzen wordt gezien?

Sabine wilde volgens mij graag voor tv werken. Bianca naar mijn idee niet, ik denk niet dat ze dit als een generaal afwijzen ziet. Ik denk dat ze slim genoeg is om dit alles behoorlijk te relativeren.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')