(ter promotie van deze leuke topic nu even bovenaan)
(ter promotie van deze leuke topic nu even bovenaan)
Hallo Harry,
De volgende Blauwvinger meldt zich.
Ik ben Marion en Pony komt van Yonnie de Ponnie, een nick bedacht door degene die me ook op dit forum heeft gewezen. Waarvoor eeuwige dankbaarheid. Ik heb in Groningen gestudeerd en woon nu ongeveer 12 jaar in Zwolle en werk in de GGZ als psychologe. Verslaafd aan BB en FF wat vreemd genoeg niet done is binnen mijn werksetting, of het moet zo zijn dat je 'verantwoord' kijkt.En dat doe ik niet als ik vrij ben. Het liefst sport ik iedere dag, neem genoegen met drie/vier keer per week (steps, tennis). Sinds kort weer druk met saxofoon spelen. Had ik 5 jaar laten rusten in verband met een vervolgstudie. Verder een Filmhuisfan, chaotische lezer (tegelijk bezig in 'Verloren zielen', 'Laten wij aanbidden' en 'Passievrucht')en incidenteel luiwammes. Geen man of kinderen, wat bij velen iets meewarigs oproept. Maar ík leef en geniet.
Groet, who's next?
. Ik heb nu dus nog 1 kat. Ik ben 21 jaar. Ik doe de opleiding SPW. Over een paar weken ben ik daarmee klaar en heb ik een halfjaar vakantie. Ik ga in februari naar Australie en ben van plan in september MWD-hbo te gaan doen. Ik woon al bijna 2 jaar samen en daar voel ik me heel gelukkig bij. Ik ben vrijwilligster in een jongerencentrum. Ook erg leuk.
Deze reacties kon je beter plaatsen in het ik zou wel eens willen weten hoe de fokkers eruitzien topic in het seksualiteitforum. Daar is deze voor gemaakt. Maar, ik ben Djeez, woonachtig in Hoogeveen in de mooiste provincie van Nederland: Drente. Ik ben twintig jaar en ik ik heb net vrijdag de eerste date gehad via Fok!zine. Dit was errug leuk. Dus... Fokkers, bedankt!!!
Vele groetjes,
Djeez
Groetjes van Mirjam
Verder weinig te melden.
Mijn mailbox is meestal leeg, dus ik vind het altijd leuk om mailtjes te ontvangen!
bigbrothernl@yahoo.com
Groetjes van mij!

Ik heet irl Petra (Thorka is m'n favoriete kater) en ik woon in Deventer. Ik heb 4 jaar voor de KPN gewerkt en heb nu net een nieuwe baan op een school. Ik begon hier als grote fan van Big Brother en alhoewel ik het nog steeds wel volg (verslaving!) is mijn interesse sterk gedaald nadat de 2 nieuwe bewoners geplaatst werden. Ik ben de laatste tijd ook iets minder op dit forum geweest maar daarin ga ik verandering brengen. Dankzij Doordevil ben ik toch nog steeds blijven komen.
Ik heet dus irl Marco en ik ben een jongen(tje)van 26 jaar en ik woon in Geleen in Zuid Limburg.
Ik heb als huisdieren twee katten en een BullTerrier(zie plaatje)en ik heb werk op NedCar(daar bouwen we Volvo's en Mitshubishu's.Verder ben ik gek op ijshockey(om te kijken)en een fan van Ruijters Eaters Geleen(ijshockey team).
En ik ben veel te laat nog op (dit forum)!!!
[Dit bericht is gewijzigd door drolage (Datum 23 November 1999).]
Kenny is m'n held, vandaar de nick....en het plaatje. Mijn naam is Michael de Tombe (ook Frans b.t.w.) en ik ben werkzaam in de Telecom (Versatel) als BID(project)-Manager.
Vanaf dag 1 beweeg ik mijzelf al voort in dit geweldige forum en volg ik natuurlijk (wanneer mogelijk) alle uitzendingen van BB.
Vooral de tennisballen/visjes-actie vond ik erg leuk om aan te mogen deelnemen. Ja Ja, we zijn bestwel trots dat 'we' daar mogen rondzwemmen 
Als laatste ben ik zeer geinteresseerd in de eventuele gevolgen voor de bewoners EN de mediahype om het programma heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |