Ik ben dus Harry, 35 jaren jong en woonachtig in Zwolle.
Werkzaam als verpleegkundige in de zorg voor verstandelijk gehandicapten in het midden des lands.
Door mijn geboorteplaats Lemmer, ken ik Willem. Een best jong !
De laatste tijd echt verslaafd aan dit Forum.
Geniet van de verslagen in de Daystreams, en van de inbreng van o.a. Hunter, Voyeur, Danny, Oliebol 2000; en alle anderen met hun specifieke inbreng !
Door dit alles ben ik perfekt op de hoogte van alles rond BB, en de meningen daaromtrent.
See you !!
Ben sf-fan
Speel graag spellen (computer liever dan bordspelen)
Kap-La BB-forum lezers
Liefhebber van The Real World en experimenten als Biosphere 1 en 2 (met name wat er in sociale zin fout ging.
Zie BB als een combinatie van die initiatieven.
Heb 1 jaar in Pumerend gewoond (foutje) en was toen buurtman van Mona. Sporadisch kom ik nog in die buurt.
Wie volgt ?!
Je krijg veel info over BB. Of al die info nu zo betouwbaar is weet ik niet maar leuk is het wel.
O ja, ik kom uit het zonnige zuiden (Eindhoven) en psv rules NIET.
Groetjes van Marc at www.bambamstudio.in.nl
De grote liefde van Harry. Naam : Magdalena
Afkomstig uit Polen, en woon sinds 5 jaar in Nederland.
Ben engineer bij een groot telecombedrijf.
Leeftijd : 26
Grote fan van Paul de Leeuw, en dat voor een Poolse !?
Volg met Harry alle BB-uitzendingen, en de leukste postings.
Nou daag !
[Dit bericht is gewijzigd door Harry (Datum 03 November 1999).]
****Take care of yourself and eachother****
p.s. Zo goed ?
Leuk tijdverdrijf als je nog een halfuurtje of zo hebt voordat de bus gaat.
irl heet ik Lodewijk, 23, samenwonend in Eindhoven, en ben ik een bijna afgestudeerde student Technische Bedrijfskunde aan de TU in Eindhoven. Heb al een baan bij een IT-dienstverlener als management trainee (geen IT'er dus, maar wel IT-gerelateerd).
Ik hoor hier dus eigenlijk ook geen tijd te besteden, want ik moet de laatste hand leggen aan mijn eindrapport van mijn afstuderen.
Oh, FF is leuker en beter dan BB!
[Dit bericht is gewijzigd door Puc (Datum 08 November 1999).]
25 jaar, ben filiaal-manager van een pretpark (voor kinderen), maar momenteel zit ik helaas in de ziektewet i.v.m. een whiplash-trauma. Eerst poste ik onder Abrahummie, maar omdat mijn vriend Robbes (alias Rob; goh) ook onder die naam post heb ik me nogmaals geregistreerd om verwarring te voorkomen.
FOK!zine (en een beetje BB) is de uitvinding van het jaar voor mij... Aangezien ik toch niet veel meer nuttigs kan doen op dit moment.
Groetjes Jooltje
Ik ben Knut 20 jaar en werkzaam in de IT.
Volg het forum nog maar net maar het is zeker een goede
Gr Knut }->
Hoe doe ik ook alweer een plaatje ???
Hier vast URL http://www.inenin.nl/templates/bg1x1_kenneth.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door Knut (Datum 08 November 1999).]
Dan zal ik me ook even voorstellen :
Ik ben Edwin, 29 jaar en woonachtig in Drachten (in het mooie Fryslân). Ik werk in Groningen bij een grote uitvoeringsinstelling voor sociale zekerheid als gebruikersbeheerder (helpdesk)
Ik volg al enige tijd dit forum met veel plezier en ben hier nog meer verslaafd aan dan aan BB zelf...
Systeembeheerder, maar de afgelopen 6 weken in de ziektewet. Ik begin morgen weer voor halve dagen en zal daarom minder op dit forum te vinden zijn.
In een ander topic al verteld, maar het hoort eigenlijk hier:
Ik volg dit forum sinds begin oktober, maar post zelf pas sinds 2 november.
Mijn dilemma:
Ik zou alles willen bijhouden en veel meer willen schrijven, vooral in "Voer voor Psychologen", maar als ik dat zou doen dan zou ik zoveel thuis achter mijn PC zitten dat ik me niet meer prettig zou voelen. Het valt me niet mee om mezelf te matigen
Mijn belangrijkste drijfveer:
Ik verslind de uitzendingen van BB. Ik vind het fantastische TV (misschien wel het mooiste ooit gemaakt!), vanwege al zijn puurheid.
Tegelijkertijd vraag ik me af of de bewoners hier geestelijk schade van gaan ondervinden. Hun welzijn hoort ten allen tijde prioriteit te hebben boven kijkcijfers. Ik vind dat Veronica zich daar onvoldoende rekenschap van geeft.
In "Voer van Psychologen", en ook in andere topics, zie ik vele gelijkgestemden posten. Wat ik mis is het keihard aantonen van fouten die Veronica lijkt te maken. De discussies blijven soms wat teveel in de lucht hangen.
Daarom heb ik het topic "Zwartboek BB" gestart. Ik nodig een ieder uit om daar zijn bijdrage aan toe te voegen.
Verder ben ik dus helemaal verslaafd aan BB (oh oh hoe moet het nou als het afgelopen is ) en kijk ik ook graag de real world
(ter promotie van deze leuke topic nu even bovenaan)
(ter promotie van deze leuke topic nu even bovenaan)
Hallo Harry,
De volgende Blauwvinger meldt zich.
Ik ben Marion en Pony komt van Yonnie de Ponnie, een nick bedacht door degene die me ook op dit forum heeft gewezen. Waarvoor eeuwige dankbaarheid. Ik heb in Groningen gestudeerd en woon nu ongeveer 12 jaar in Zwolle en werk in de GGZ als psychologe. Verslaafd aan BB en FF wat vreemd genoeg niet done is binnen mijn werksetting, of het moet zo zijn dat je 'verantwoord' kijkt.En dat doe ik niet als ik vrij ben. Het liefst sport ik iedere dag, neem genoegen met drie/vier keer per week (steps, tennis). Sinds kort weer druk met saxofoon spelen. Had ik 5 jaar laten rusten in verband met een vervolgstudie. Verder een Filmhuisfan, chaotische lezer (tegelijk bezig in 'Verloren zielen', 'Laten wij aanbidden' en 'Passievrucht')en incidenteel luiwammes. Geen man of kinderen, wat bij velen iets meewarigs oproept. Maar ík leef en geniet.
Groet, who's next?
Deze reacties kon je beter plaatsen in het ik zou wel eens willen weten hoe de fokkers eruitzien topic in het seksualiteitforum. Daar is deze voor gemaakt. Maar, ik ben Djeez, woonachtig in Hoogeveen in de mooiste provincie van Nederland: Drente. Ik ben twintig jaar en ik ik heb net vrijdag de eerste date gehad via Fok!zine. Dit was errug leuk. Dus... Fokkers, bedankt!!!
Vele groetjes,
Djeez
Groetjes van Mirjam
Verder weinig te melden.
Mijn mailbox is meestal leeg, dus ik vind het altijd leuk om mailtjes te ontvangen!
bigbrothernl@yahoo.com
Groetjes van mij!
Ik heet irl Petra (Thorka is m'n favoriete kater) en ik woon in Deventer. Ik heb 4 jaar voor de KPN gewerkt en heb nu net een nieuwe baan op een school. Ik begon hier als grote fan van Big Brother en alhoewel ik het nog steeds wel volg (verslaving!) is mijn interesse sterk gedaald nadat de 2 nieuwe bewoners geplaatst werden. Ik ben de laatste tijd ook iets minder op dit forum geweest maar daarin ga ik verandering brengen. Dankzij Doordevil ben ik toch nog steeds blijven komen.
Ik heet dus irl Marco en ik ben een jongen(tje)van 26 jaar en ik woon in Geleen in Zuid Limburg.
Ik heb als huisdieren twee katten en een BullTerrier(zie plaatje)en ik heb werk op NedCar(daar bouwen we Volvo's en Mitshubishu's.Verder ben ik gek op ijshockey(om te kijken)en een fan van Ruijters Eaters Geleen(ijshockey team).
En ik ben veel te laat nog op (dit forum)!!!
[Dit bericht is gewijzigd door drolage (Datum 23 November 1999).]
Kenny is m'n held, vandaar de nick....en het plaatje. Mijn naam is Michael de Tombe (ook Frans b.t.w.) en ik ben werkzaam in de Telecom (Versatel) als BID(project)-Manager.
Vanaf dag 1 beweeg ik mijzelf al voort in dit geweldige forum en volg ik natuurlijk (wanneer mogelijk) alle uitzendingen van BB.
Vooral de tennisballen/visjes-actie vond ik erg leuk om aan te mogen deelnemen. Ja Ja, we zijn bestwel trots dat 'we' daar mogen rondzwemmen
Als laatste ben ik zeer geinteresseerd in de eventuele gevolgen voor de bewoners EN de mediahype om het programma heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |