abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 1999 @ 14:09:00 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_213105
Alweer het derde deel van deze topic !!

Ik ben dus Harry, 35 jaren jong en woonachtig in Zwolle.
Werkzaam als verpleegkundige in de zorg voor verstandelijk gehandicapten in het midden des lands.
Door mijn geboorteplaats Lemmer, ken ik Willem. Een best jong !
De laatste tijd echt verslaafd aan dit Forum.
Geniet van de verslagen in de Daystreams, en van de inbreng van o.a. Hunter, Voyeur, Danny, Oliebol 2000; en alle anderen met hun specifieke inbreng !
Door dit alles ben ik perfekt op de hoogte van alles rond BB, en de meningen daaromtrent.

See you !!

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_213106
Hallo ik ben dus yon, vandaag maar weer opnieuw geregistreerd op mijn werk omdat ik mijn password van thuis niet wist.
Het forum vind ik een van de leukste dingen van BB, leuke meningen.
Ik ben 31 jaar en kom uit Ruudcity!!! (ken Ruud alleen van gezicht, niet persoonlijk).
Ik werk als office manager en verveel me stierlijk vandaag vandaar maar weer op dit forum te vinden.
Ik hou van muziek, stappen en mijn vriend.
Verder geen schokkende dingen betreft mijzelf
In een leeg hoofd kan veel verstand
pi_213107
Ik ben Rogier. 26 jaar. Student BI op de HEAO
Loop nu stage en kan lekker op mijn werk BB-forum bekijken.

Ben sf-fan
Speel graag spellen (computer liever dan bordspelen)

Kap-La BB-forum lezers

pi_213108
Oke Harry, je hebt me overtuigd:
Ik ben een jonge vrouw van 31 jaar, en woon in het zuiden van het land. Ik ben adm medewerkster voor een groot buitenlands bedrijf. Door dit forum is mijn interesse gegroeid van BB, mn voer voor psychologen, en de andere sterke visies van mensen die hier regelmatig verschijnen. Zonder dit forum, denk ik niet dat ik elke dag trouw BB zou kijken.
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

dinsdag 2 november 1999 @ 15:08:00 #5
1024 Shabba
Wakarimasu ka?
pi_213109
Shabba van Shabba Ranks! CD lag voor me!
In 't eggie
Remco, Management Adviseur, 32 jaar, 1 vrouw, 1 kind, 1 hond, Haarlem

Liefhebber van The Real World en experimenten als Biosphere 1 en 2 (met name wat er in sociale zin fout ging.

Zie BB als een combinatie van die initiatieven.

Heb 1 jaar in Pumerend gewoond (foutje) en was toen buurtman van Mona. Sporadisch kom ik nog in die buurt.

Dead By Dope Demand,
Shabba
pi_213110
Nou als iedereen zich gaat voorstellen dan zal ik ook maar zo netjes zijn.... ik ben sunnie, meisje van 27 jaar , werkzaam in de IT. Ben sinds een week of 2 dit forum aan het volgen, en ik moet zeggen dat ik het erg gezellig vind! Vooral de verslagen van de streams zijn handig, aangezien ik die op mijn werk niet kan ontvangen.... keep up the good work!
ach..... tis maar een spelletje

dinsdag 2 november 1999 @ 16:44:00 #7
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_213111
Leuk, om alle mensen zo ietsjes beter te leren kennen !!

Wie volgt ?!

dinsdag 2 november 1999 @ 17:19:00 #8
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_213112
hallo ik ben Bep ik kan ivm met mijn werk weinig over mijzelf vertellen. Ik werk iig als verplk in een kliniek met veel tbs clienten daarom hou ik mijn identiteit liever prive Hobbys iig darten, muziek en veeeeeeeeel internetten ik heb een lat-relatie en 1 koter meer wil ik hier niet kwijt .
pi_213113
Tja ik zal ook maar niet achter blijven: Mijn naar is Marc en ik lijk op Cartman vandaar. (niet de in de lengte maar in de je weet wel). Ben 30 jaar en ben eigenaar van een muziekproductie en geluidsopnamestudio. ( ik zoek nog zanger(ess)s(en).). Heb niet veel tijd om naar die forum te kijken maar van wat ik gezien heb is het super.

Je krijg veel info over BB. Of al die info nu zo betouwbaar is weet ik niet maar leuk is het wel.

O ja, ik kom uit het zonnige zuiden (Eindhoven) en psv rules NIET.

Groetjes van Marc at www.bambamstudio.in.nl

I'm not fat, I'm Cartman, you dildo!
  woensdag 3 november 1999 @ 01:51:00 #10
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_213114
Nu ook wil mijn vriendin zich gaan profileren.

De grote liefde van Harry. Naam : Magdalena
Afkomstig uit Polen, en woon sinds 5 jaar in Nederland.
Ben engineer bij een groot telecombedrijf.
Leeftijd : 26
Grote fan van Paul de Leeuw, en dat voor een Poolse !?
Volg met Harry alle BB-uitzendingen, en de leukste postings.

Nou daag !

[Dit bericht is gewijzigd door Harry (Datum 03 November 1999).]

pi_213115
Hallo, ik ben een vrouw van 38 en werkzaam in de IT Branche. Wij wonen in de city van BB. Wij hebben 3 katten. (leuk voor Bjank!)
Ik volg BB alleen via dit forum. Hier is 10x meer info te vinden in een 100x leuker jasje.
V zendt alleen uit wat zij zelf willen.
De naam 'Joyrider' gebruik is al jaren. Why? Omdat ik in een Corsa Joy rijd.
Verder wens ik iedereen onwijs veel plezier hier.

****Take care of yourself and eachother****

pi_213116
Ik zal me net als de rest gedaan heeft even voorstellen.
ik ben dus Martin genoemd door de mensen die zich mijn ouders noemen.
Ik ben 18 jaar oud en studeer nog tot het jaar 2003.
Small business en retail management heet de opleiding.
Ik woon in een klein gat dat Rossum heet en dichtbij Oldenzaal ligt.
Hoe ik bij dit forum ben gekomen ??
Via de beste BB site: bigbrother.pagina.nl
Greatinx Kastanova
Sex gezond, neuk een appel

p.s. Zo goed ?

I was an atheist until I realized I was God
pi_213117

Hoi ik ben Num ik kom uit Stiens en ik studeer BE op de HEAO in Leeuwarden.
Volg het forum al een tijdje.

Leuk tijdverdrijf als je nog een halfuurtje of zo hebt voordat de bus gaat.

woensdag 3 november 1999 @ 14:58:00 #14
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_213118
Hi, ik dan ook maar.
Mijn naam is Marlies, ik ben 72 jaar en woon in Tiel. Over een jaar overstroomd mijn woonplaats en kan ik me niet meer bezighouden met mijn favoriete hobby: borduren. Ik ben oma van zesentwintig kleinkinderen, heb een hondje, een poesje twee goudvissen en een vriendin waar ik al jaren mee samenwoon. Eerst was ik hetero maar sinds mijn man is overleden (50 jaar geleden) heb ik ontdekt dat een vrouw ook wel prettig kan zijn)Verder ga ik elke donderdag bridgen en mijn favoriete eten is hachee. Mijn vakanties breng ik door in Marbella want dat is goed voor mijn gewrichten.
Mijn lievelingsfilm is al jaren Gone with the wind.
Ik ben blij dat ik met jullie mag mee doen want dat is altijd goed voor de integratie, qua generatiekloven.
Nou, dahaaaaag.
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_213119
Hier heet ik Puc, naar een van de hoofdpersonen uit de boeken van Raymond E. Feist.

irl heet ik Lodewijk, 23, samenwonend in Eindhoven, en ben ik een bijna afgestudeerde student Technische Bedrijfskunde aan de TU in Eindhoven. Heb al een baan bij een IT-dienstverlener als management trainee (geen IT'er dus, maar wel IT-gerelateerd).

Ik hoor hier dus eigenlijk ook geen tijd te besteden, want ik moet de laatste hand leggen aan mijn eindrapport van mijn afstuderen.

Oh, FF is leuker en beter dan BB!

[Dit bericht is gewijzigd door Puc (Datum 08 November 1999).]

donderdag 4 november 1999 @ 01:58:00 #16
1466 Niekes
De weg weer gevonden naar FOK!
pi_213120
Ik ben dus Niekes, alias Nicolette.

25 jaar, ben filiaal-manager van een pretpark (voor kinderen), maar momenteel zit ik helaas in de ziektewet i.v.m. een whiplash-trauma. Eerst poste ik onder Abrahummie, maar omdat mijn vriend Robbes (alias Rob; goh) ook onder die naam post heb ik me nogmaals geregistreerd om verwarring te voorkomen.

FOK!zine (en een beetje BB) is de uitvinding van het jaar voor mij... Aangezien ik toch niet veel meer nuttigs kan doen op dit moment.

Denk verkeerd, als je dat wilt.
Maar denk in elk geval zelf!!!

donderdag 4 november 1999 @ 13:41:00 #17
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_213121
Nou, ik ben Jolanda. De naam jooltje is gewoon een bijnaampje van mij. Ik ben 21 lentes jong. Ik ben geboren en getogen in het Limburgse land. Ik woon nog thuis. Ik zit min of meer nog een beetje vast aan mijn studie. Ik ben gezakt op bedrijfs economie. ( als iemand mij kan helpen verwijs ik die persoon door naar mijn e-mail adres of naar studiehulp van dit forum.)
Ik ben via de krant op deze site terecht gekomen.

Groetjes Jooltje

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_213122
Ik zal me ook meteen even voorstellen

Ik ben Knut 20 jaar en werkzaam in de IT.
Volg het forum nog maar net maar het is zeker een goede

Gr Knut }->

Hoe doe ik ook alweer een plaatje ???
Hier vast URL http://www.inenin.nl/templates/bg1x1_kenneth.jpg

[Dit bericht is gewijzigd door Knut (Datum 08 November 1999).]

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  donderdag 4 november 1999 @ 14:29:00 #19
1175 Duckman
Is me er eendje
pi_213123
Hallo,

Dan zal ik me ook even voorstellen :
Ik ben Edwin, 29 jaar en woonachtig in Drachten (in het mooie Fryslân). Ik werk in Groningen bij een grote uitvoeringsinstelling voor sociale zekerheid als gebruikersbeheerder (helpdesk)

Ik volg al enige tijd dit forum met veel plezier en ben hier nog meer verslaafd aan dan aan BB zelf...

"Dat de geschiedenis zich herhaalt, is vooral daarom zo leerzaam, omdat zij zich nooit op dezelfde wijze herhaalt. Men kan dus even goed beweren, dat de geschiedenis altijd weer nieuw is." - Simon Vestdijk
pi_213124
Aart-Jan, 37 jaar.

Systeembeheerder, maar de afgelopen 6 weken in de ziektewet. Ik begin morgen weer voor halve dagen en zal daarom minder op dit forum te vinden zijn.

In een ander topic al verteld, maar het hoort eigenlijk hier:

Ik volg dit forum sinds begin oktober, maar post zelf pas sinds 2 november.

Mijn dilemma:
Ik zou alles willen bijhouden en veel meer willen schrijven, vooral in "Voer voor Psychologen", maar als ik dat zou doen dan zou ik zoveel thuis achter mijn PC zitten dat ik me niet meer prettig zou voelen. Het valt me niet mee om mezelf te matigen

Mijn belangrijkste drijfveer:
Ik verslind de uitzendingen van BB. Ik vind het fantastische TV (misschien wel het mooiste ooit gemaakt!), vanwege al zijn puurheid.
Tegelijkertijd vraag ik me af of de bewoners hier geestelijk schade van gaan ondervinden. Hun welzijn hoort ten allen tijde prioriteit te hebben boven kijkcijfers. Ik vind dat Veronica zich daar onvoldoende rekenschap van geeft.

In "Voer van Psychologen", en ook in andere topics, zie ik vele gelijkgestemden posten. Wat ik mis is het keihard aantonen van fouten die Veronica lijkt te maken. De discussies blijven soms wat teveel in de lucht hangen.

Daarom heb ik het topic "Zwartboek BB" gestart. Ik nodig een ieder uit om daar zijn bijdrage aan toe te voegen.

The trick is to keep breathing
  maandag 8 november 1999 @ 09:50:00 #21
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_213125
Hoi Harry en alle anderen,
Leuk dat iedereen zich even voorsteld! Ik ben sheep, 25 jaar oud en (nog steeds) studerend. Ik lees al ruim een maand mee in dit fokforum, maar ben pas gisteren begonnen met schrijven (ja, ik had alleen een hotmail-adres en dan mag je je niet registreren he. Dus gisteren heb ik mezelf maar eens getrakteerd op een zonnet 'abbonement').De reden dat mijn handen kriebelden is dat ik vond dat er te weinig aandacht aan Willem wordt geschonken.
Maar goed, jij kent Willem en vind hem leuk.
Ik vind hem gewoon eng, dus we hebben ook voor de aankomende weken nog genoeg te praten!
groetjes sheep
Ik vind Willem eng, jij ook?
  maandag 8 november 1999 @ 10:08:00 #22
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_213126
Mijn naam is Dutchie, ben 25 jaar en account manager van beroep. Ik volg BB voornamelijk via Fok en moet altijd erg lachen om bepaalde reacties van sommigen op de BB-uitzendingen. 1 keer op de chat-pagina van VOO geweest, maar dat was te zielig voor woorden.Moet eerlijk toegeven dat ik vrij snel verslaafd was aan het, over het algemeen, meest saaie programma van Nederland. Heb me sinds vandaag voor het eerst geregistreerd en ben benieuwd wat voor moois dit forum mij gaat brengen
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_213127
Ik ben Judith en ben 25 jaar momenteel ben ik bezig mijn opleiding assistent secretaresse af te ronden , en ben dus aan het solliciteren om mijn praktijk af te ronden. In mijn vrije tijd doe ik aan toneel .

Verder ben ik dus helemaal verslaafd aan BB (oh oh hoe moet het nou als het afgelopen is ) en kijk ik ook graag de real world

We are the weirdo's mr - The Craft
pi_213128
Hoi ik ben Berry. Ik ben 34 jaar oud, werk bij een bank en heb de eerste twee weken BB volledig aan me voorbij laten gaan... Vervolgens schoorvoetend gaan kijken en de laatste weken mis ik geen TV-uitzending meer en ren ik als ik thuis kom van mijn werk direct naar mijn PC om de bijdragen op dit Forum te bekijken. Eenieder dank voor deze bijdragen, met name in de Stream topics!!
Zonder tepelpiercing of rugtattoo kom je ook een heel eind.

† In Memoriam † dinsdag 9 november 1999 @ 21:46:00 #25
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_213129
Hallo ik ben Wessel , ben 52 en werk al een aantal jaren in de IT.
Toen ik overstapte naar het team Kennistechnolgie werd de eis gestelt dat ik ook een masters opleiding ging doen op dat gebied dus ik ben ook nog eens student.
Otaku is japans en betekent fanatiek (althans fanatieklingen worden ermee aangeduid). Ik ben een liefhebber van manga's (japanse animatie films) en SF.
Ook dol op mijn werk natuurlijk.Volg FF sinds op de radio werd vermeld dat hier gesprekken over wurgcontracten waren te vinden.
The future is after you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')