Amanda learned to play alot of things while being in the golden cage.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:44 schreef Varen het volgende:
Thanks Dementor![]()
Okeeeeehhh
Amanda learned to play the piano in the Golden Gage
Yea this is my frend bwian he is my pimp managjer!quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:47 schreef petraa het volgende:
Zei Amanda nou dat Brian haar Manager is?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:47 schreef petraa het volgende:
Zei Amanda nou dat Brian haar Manager is?
prachtcap... die gezichtsuitdrukkingenquote:
Or "Where is your birthmark"?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:45 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Del,s next question to the lady......... "whats your birthmark?"
she was dr laat bij?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
In the early days, the sky was clear and the sex was dirty, Amanda was already 10 years old.
vooral hoe relaxed ze afghanistan en irak zijn binnen gevallen bvquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:47 schreef Dementor het volgende:
Wel een mooi volk die Amerikanen ze zijn zo lekker relaxed.
Mijn zegen hebben zequote:Op vrijdag 4 april 2008 20:50 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vooral hoe relaxed ze afghanistan en irak zijn binnen gevallen bv
pracht volk
just kidding
Ja hoor ze laten het nu toch lekker door andere opknappen.. Heeeel relaxedquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:50 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vooral hoe relaxed ze afghanistan en irak zijn binnen gevallen bv
pracht volk
just kidding
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Or "Where is your birthmark"?![]()
Birthmark = moedervlek
Die brilleman komt zingenquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:57 schreef Ziet het volgende:
wat komen die lui doen?
Nope she can't... Have you seen the playboy interview ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda kan toch ook erg goed engels? Ik hoor haar niet echt
Amanda spreekt heel goed engels, elke keer weer "Okeeeeej".quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda spreekt Poekie Tai Engels. Het kleutertaaltje wat ze bezigt met Brian.quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
ow ze kan meer engels als alleen dat liedje van wanna fuck me in the ass?quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda spreekt Poekie Tai Engels. Het kleutertaaltje tussen wat ze bezigt met Brian.![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:03 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Claire says: i understand!!!
Ik wordt gek van dat gekakel,quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:06 schreef Katewalker het volgende:
Het is erg gezellig......maar wat komen die lui eigenlijk doen daar?
They come to bring some real american music.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:06 schreef Katewalker het volgende:
Veel meer hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:03 schreef cindy10 het volgende:
ow ze kan meer engels als alleen dat liedje van wanna fuck me in the ass?
Zeee arrr koing toe zing cauntriezongsquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:06 schreef Katewalker het volgende:
haha...quote:
helemaal mee eens... daar om wil ik ook dat één van hun twee wintquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:01 schreef Dementor het volgende:
Jaap steelt de show, zie de OP wie hebben de DGK gemaakt? Jaap en Huub.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
They come to bring some real american music.
I will put a bit of them on the evilshare as soon as they start
quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:09 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Aaaaaaaaaaghhhhhhhhhhh hij klink als del die net wakker is.
of dezequote:Op vrijdag 4 april 2008 21:13 schreef PeterNB het volgende:
(for the not-streamers) The guy sings.........................
http://www.evilshare.com/5963a1b6-53cb-102b-a8ce-0007e90cfb90
+1 ik hou van een hese mannenstem... maar dit is tooooo muchquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:11 schreef lunareclipse het volgende:
'nou, van mij mag hij af
I have dreams to rememberquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:14 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
But i still got the blues in me.
Michael?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:35 schreef Dementor het volgende:
Weet iemand nog het verhaal van de bloemen van de bezinepomp en de schaal met appels?
(ff kijken wie hier al lang streamt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |