* Crazy-M is rasechte Tilburgerquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:18 schreef toma het volgende:
zijn hier trouwens (behalve existenz) nog echte tilburgs? Of zijn jullie allemaal import?
We wouden weten hoe het was om in Breda te wonenquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:48 schreef vamperotica het volgende:
Zo hallo, wat gaan jullie opeens hard zeg!
opgelet , er zijn Friezen in de stad. Berenburg -SChrobbeler-clashquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:06 schreef Tegan het volgende:
What the hell happened? Ik wilde alleen nog even dit zeggen. Cafe Extase![]()
. Het wordt trouwens wel weer tijd een nieuwe TT te gaan bedenken
. En, vanavond Loos
!
Mja, I know. We merken er vast niet heel erg veel van op Loos.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:22 schreef mcwops het volgende:
[..]
opgelet , er zijn Friezen in de stad. Berenburg -SChrobbeler-clash
Jup, Loos is zelfs al uitverkocht sinds gisteren en normaal is dat echt pas zaterdagavond dusquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:41 schreef existenz het volgende:
Is het vanavond weer Loos? Dan zal het bij de rest vd kroegen in de stad weer redelijk rustig zijn..
.Ja, zo voelde ik me dus ook eerderquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:02 schreef hetzusjevan het volgende:
FIPO!!!!!!!!!!!!!!!.
Wat is dat nou, eerst tegen mij zeggen dat dit niet zoals Breda is en dat Tilburgtopics niet zo snel gaan en vervolgens kan ik &*@%!^& 5 pagina's bijlezen!
Heb alleen pagina 1 gelezen dus even bijlezen, tot zo.
Bijgeleeest. Tevens tvp dus.
Huh?quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
We wouden weten hoe het was om in Breda te wonen
Hee...Daar was mijn dochter ook....quote:Op zondag 6 april 2008 00:11 schreef toma het volgende:
Goeie avond. Net terug van WillemII
wordt je ook niet vrolijk van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |