abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zondag 6 april 2008 @ 12:55:36 #226
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_57866884
wat is er aan de hand op tilburg west?

ik hoor allemaal lawaai maar ben te lui om te gaan checken.

En Johnnie, ik heb geen belgische kaboutervissen. enkel goudvissen ofzo. sluierstaart. en een guppie

kopuh?
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_57866923
quote:
Op zondag 6 april 2008 00:42 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hee...Daar was mijn dochter ook....
Iets met antipesten en "spandoek" enzo...
sorry ik kom voor t voetbal
maar ik zag wel een spandoek waar iets op stoed van :
"Je bent pas een held
als je niet scheld rond het veld"

of iets in die trand.
  zondag 6 april 2008 @ 13:14:55 #228
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57867246
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 6 april 2008 @ 13:31:00 #229
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_57867587
quote:
Op zondag 6 april 2008 12:55 schreef fraubitch het volgende:
En Johnnie, ik heb geen belgische kaboutervissen. enkel goudvissen ofzo. sluierstaart. en een guppie

kopuh?
Als ik lees dat die beesten niet alleen blup, blup zeggen maar ook plop plop plop, dan is het toch niet zo gek dat ik aan Belgische kaboutervissen denk? Maar nee.. ik hoef geen vissen.. ik haat vissen, en ben bang voor ze..
quote:
Op zondag 6 april 2008 13:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 6 april 2008 @ 13:47:06 #230
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57867864
quote:
Op zondag 6 april 2008 13:31 schreef theKiD het volgende:

[..]

ik haat vissen, en ben bang voor ze..
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  zondag 6 april 2008 @ 13:57:19 #231
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_57868069
Eej! Nie zo he!

*** Nul Dertien ***
  zondag 6 april 2008 @ 15:03:10 #232
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_57869333
[klaag modus] Ik kom verdomme niet voorbij de eerste eindbaas met Guitar Hero voor Wii Klote Tom Morello [/klaag modus]

Ja 't is weer Zondag.. d'r is weer niks te doen
*** Nul Dertien ***
pi_57870584
quote:
Op zondag 6 april 2008 12:55 schreef fraubitch het volgende:
wat is er aan de hand op tilburg west?

ik hoor allemaal lawaai maar ben te lui om te gaan checken.

Westermarkt is open met modeshow.
Net ff geweest voor nieuwe schoenen en kleren.
Maar niks leuks kunnen vinden. Meeste daar zijn vrouwen winkels....
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_57871393
Fijn daar ga ik dus niet naar toe
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 6 april 2008 @ 16:37:09 #235
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_57871459
Volgende Topic Titel:

Tilburg #30 Waar kerst nog lange niet word gevierd

*** Nul Dertien ***
pi_57872989
quote:
Op zondag 6 april 2008 13:31 schreef theKiD het volgende:

[..]
ik haat vissen, en ben bang voor ze..
Ach, ik ben bang voor clowns (loop er echt met een grote straal omheen als ze per ongeluk in de stad staan oid).
quote:
Op zondag 6 april 2008 16:37 schreef theKiD het volgende:
Volgende Topic Titel:

Tilburg #30 Waar kerst nog lange niet word gevierd

Kan .

Fucked up zeg, ik moest gisteravond dus naar die verjaardag.. maar ik had m'n MSN nog aanstaan dus ik ff snel achter de pc, had ik twee mail. Eentje met de titel "overlijdensbericht", van een huisgenoot van me. Ik schrok echt, maar ik dacht ook gelijk dat één van m'n huisgenootjes was overleden. Naja dat dus niet, maar dat maakt 't er niet minder erg op ofzo..

Vader van een huisgenoot van me is overleden. Zomaar, heel plots. Huisgenootje M had z'n vader rond 19u gebeld dat ie naar huis zou komen voor het weekend, voor het eerst in een paar weken weer.. om 22.15u belde M. huisgenoot en tevens beste vriend A. op, dat ie net te horen had gekregen dat z'n vader overleden was. Wss acute hartstilstand oid..

Damn 't zal je maar overkomen.. kweet echt niet wat ik tegen 'm moet zeggen als ik 'm straks zie.. naja verwacht niet dat ie de komende week of weken in Tilburg zal zijn.. Maar toch.. Mss toch 's huisgenoot A. mailen met de vraag hoe we straks 't best met 'm om kunnen gaan.. ik bedoel, zij zijn al heel lang vrienden, ik weet niet zo goed hoe M. met moeilijke dingen omgaat. Wil ie erover praten of wil ie het er niet over hebben? Wil ie een knuffel of wil ie juist dat we helemaal normaal tegen 'm doen? Moeilijk allemaal. Ik vind 't zo erg voor 'm he..
pi_57873061
Ja, dat is ontzettend klote... Ik vind het ook altijd kut om in zulke zaken te bedenken wat te doen...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 6 april 2008 @ 18:07:08 #238
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_57873180
Blegh! Kloreberichten Good luck! Is idd fucked up om te weten hoe je tegen m zou moeten doen..
*** Nul Dertien ***
pi_57873437
Is..
Alles is ook gelijk zo krom weer. Ik had mijn mobieltje kapot gemaakt, had ik er een van hem geleend. Hij wilde 'm wel na het weekend gelijk terughebben.

Zijn vader wou dat mobieltje namelijk graag hebben..
Elke keer als ik dat mobieltje hier nu zie liggen krijg ik dan weer zo'n gek gevoel .

Maargoed.. moest het even kwijt. Thanks for 'listening' . Om dit topic even weer een iets vrolijker draai te geven: wat een prachtig heerlijk weer vandaag! Hele dag in Nijmegen geweest, gewinkeld. Was het in Tilburg ook zulk mooi weer?
  zondag 6 april 2008 @ 19:18:27 #240
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_57874631
het is hier nog steeds goed In me huiskamer is het nu 21 graden, alleen maar door de zon op me ramen over een paar maanden baal ik weer dat de ene buitenmuur die ik heb, compleet van glas is..
*** Nul Dertien ***
pi_57874900
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:18 schreef theKiD het volgende:
het is hier nog steeds goed In me huiskamer is het nu 21 graden, alleen maar door de zon op me ramen over een paar maanden baal ik weer dat de ene buitenmuur die ik heb, compleet van glas is..

koekert!
pi_57875045
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:18 schreef theKiD het volgende:
Hier was het 19 graden... Ik ben benieuwd hoe warm het in de zomer gaat worden
pi_57875964
Zooo... Vandaag eerst in La Vida geweest... Allerlei sportieve tiepjes errug sportief zien doen! Daarna met een noodgang langs de westermarkt voor wat pijnstillers en ff door naar de Hornbach voor wat überburgelijk spul!!!

Help.... Ik word nu echt oud!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_57876036
quote:
Op zondag 6 april 2008 20:24 schreef vamperotica het volgende:
Zooo... Vandaag eerst in La Vida geweest... Allerlei sportieve tiepjes errug sportief zien doen! Daarna met een noodgang langs de westermarkt voor wat pijnstillers en ff door naar de Hornbach voor wat überburgelijk spul!!!

Help.... Ik word nu echt oud!!!
  zondag 6 april 2008 @ 20:31:53 #245
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57876113
Klote zeg zusje.
pi_57878002
quote:
Op zondag 6 april 2008 20:27 schreef toma het volgende:

[..]

Ennuh...Zusje...Klote is dat ja... Hoe moet je daar nu op reageren...? Vaak ( alsof ik er dagelijks mee te maken heb...) lopen die dingen vanzelf zoals ze moeten lopen....

Moeders heeft gesproken.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_57879242
Woei,

is het niet de auto waarover de buurvrouw ruzie zoekt levert ze wel commentaar op mn vader of klaagt ze dat ik een kut kind ben .....Vandaag was ze kwaad omdat we de complete slaapkamer van mn ouders leeg hebben gehaald. Stom wijf :S

Wij werken thuis allemaal, pa ivm ziekte nauwelijks uit te benen. Dus jah, enige dag is de zondag.
Ze haalde het zelfs een keer in haar hoofd om te zeggen dat mn vader het allemaal speelde .... en dat terwijl hij al 3 weken in het ziekenhuis lag ....

Tegenwoordig durft ze ook niks meer te zeggen als ik thuis ben, want ik trek mn mond tegen haar open. En daarom heb ik ook tegen mn moeder gezegd dat de buurvrouw blij mocht zijn dat ik niet thuis was toen ze dat over mn vader zei.

Ook vandaag had ik haar opmerking helaas niet gehoord. Anders had ik er wat opgezegd.

Is zelfs zo erg dat als ze buiten is en ik kom naar buiten om maar iets te doen dat ze weer snel naar binnenloopt. En ze durft ook al niet meer naar mij te kijken

Maar goed, ik ben iemand die redelijk snel op iedereen een antwoord klaar heeft, en daarnaast kan ze over mij de baas niet spelen. Vind ze niet leuk
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_57879286
quote:
Op zondag 6 april 2008 17:56 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Ach, ik ben bang voor clowns (loop er echt met een grote straal omheen als ze per ongeluk in de stad staan oid).
[..]

Kan .

Fucked up zeg, ik moest gisteravond dus naar die verjaardag.. maar ik had m'n MSN nog aanstaan dus ik ff snel achter de pc, had ik twee mail. Eentje met de titel "overlijdensbericht", van een huisgenoot van me. Ik schrok echt, maar ik dacht ook gelijk dat één van m'n huisgenootjes was overleden. Naja dat dus niet, maar dat maakt 't er niet minder erg op ofzo..

Vader van een huisgenoot van me is overleden. Zomaar, heel plots. Huisgenootje M had z'n vader rond 19u gebeld dat ie naar huis zou komen voor het weekend, voor het eerst in een paar weken weer.. om 22.15u belde M. huisgenoot en tevens beste vriend A. op, dat ie net te horen had gekregen dat z'n vader overleden was. Wss acute hartstilstand oid..

Damn 't zal je maar overkomen.. kweet echt niet wat ik tegen 'm moet zeggen als ik 'm straks zie.. naja verwacht niet dat ie de komende week of weken in Tilburg zal zijn.. Maar toch.. Mss toch 's huisgenoot A. mailen met de vraag hoe we straks 't best met 'm om kunnen gaan.. ik bedoel, zij zijn al heel lang vrienden, ik weet niet zo goed hoe M. met moeilijke dingen omgaat. Wil ie erover praten of wil ie het er niet over hebben? Wil ie een knuffel of wil ie juist dat we helemaal normaal tegen 'm doen? Moeilijk allemaal. Ik vind 't zo erg voor 'm he..
Ehm soort gelijke situatie heb ik ook gehad. Maar dan met iemand van de carnaval.
Ook dan zijn de vragen: hoe ga je carnaval vieren, hoe ga je om met die kinderen, noem maar op. Uiteindelijk is alles op zn pootjes terechtgekomen en vanzelf gegaan. Gewoon open staan om er over te praten als hij het wil enzo, en gewoon hetzelfde blijven doen
Ik luister NL-Talig
pi_57880917
Haha er ging net een hockeysletje hard op haar bek hier recht voor ons huis. Echt uit het niets een faceplant....
pi_57881281
full stops and exclamation marks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')