sorry ik kom voor t voetbalquote:Op zondag 6 april 2008 00:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hee...Daar was mijn dochter ook....
Iets met antipesten en "spandoek" enzo...
Als ik lees dat die beesten niet alleen blup, blup zeggen maar ook plop plop plop, dan is het toch niet zo gek dat ik aan Belgische kaboutervissen denk?quote:Op zondag 6 april 2008 12:55 schreef fraubitch het volgende:
En Johnnie, ik heb geen belgische kaboutervissen. enkel goudvissen ofzo. sluierstaart. en een guppie
kopuh?![]()
quote:
quote:
Westermarkt is open met modeshow.quote:Op zondag 6 april 2008 12:55 schreef fraubitch het volgende:
wat is er aan de hand op tilburg west?
ik hoor allemaal lawaai maar ben te lui om te gaan checken.
Ach, ik ben bang voor clowns (loop er echt met een grote straal omheen als ze per ongeluk in de stad staan oid).quote:
Kanquote:Op zondag 6 april 2008 16:37 schreef theKiD het volgende:
Volgende Topic Titel:
Tilburg #30 Waar kerst nog lange niet word gevierd
quote:Op zondag 6 april 2008 19:18 schreef theKiD het volgende:
het is hier nog steeds goedIn me huiskamer is het nu 21 graden, alleen maar door de zon op me ramen
over een paar maanden baal ik weer dat de ene buitenmuur die ik heb, compleet van glas is..
![]()
Hier was het 19 graden... Ik ben benieuwd hoe warm het in de zomer gaat wordenquote:Op zondag 6 april 2008 19:18 schreef theKiD het volgende:
het is hier nog steeds goedIn me huiskamer is het nu 21 graden, alleen maar door de zon op me ramen
over een paar maanden baal ik weer dat de ene buitenmuur die ik heb, compleet van glas is..
![]()
quote:Op zondag 6 april 2008 20:24 schreef vamperotica het volgende:
Zooo... Vandaag eerst in La Vida geweest... Allerlei sportieve tiepjes errug sportief zien doen! Daarna met een noodgang langs de westermarkt voor wat pijnstillers en ff door naar de Hornbach voor wat überburgelijk spul!!!
Help.... Ik word nu echt oud!!!
quote:
Ehm soort gelijke situatie heb ik ook gehad. Maar dan met iemand van de carnaval.quote:Op zondag 6 april 2008 17:56 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ach, ik ben bang voor clowns (loop er echt met een grote straal omheen als ze per ongeluk in de stad staan oid).
[..]
Kan.
Fucked up zeg, ik moest gisteravond dus naar die verjaardag.. maar ik had m'n MSN nog aanstaan dus ik ff snel achter de pc, had ik twee mail. Eentje met de titel "overlijdensbericht", van een huisgenoot van me. Ik schrok echt, maar ik dacht ook gelijk dat één van m'n huisgenootjes was overleden. Naja dat dus niet, maar dat maakt 't er niet minder erg op ofzo..
Vader van een huisgenoot van me is overleden. Zomaar, heel plots. Huisgenootje M had z'n vader rond 19u gebeld dat ie naar huis zou komen voor het weekend, voor het eerst in een paar weken weer.. om 22.15u belde M. huisgenoot en tevens beste vriend A. op, dat ie net te horen had gekregen dat z'n vader overleden was. Wss acute hartstilstand oid..
Damn 't zal je maar overkomen.. kweet echt niet wat ik tegen 'm moet zeggen als ik 'm straks zie.. naja verwacht niet dat ie de komende week of weken in Tilburg zal zijn.. Maar toch.. Mss toch 's huisgenoot A. mailen met de vraag hoe we straks 't best met 'm om kunnen gaan.. ik bedoel, zij zijn al heel lang vrienden, ik weet niet zo goed hoe M. met moeilijke dingen omgaat. Wil ie erover praten of wil ie het er niet over hebben? Wil ie een knuffel of wil ie juist dat we helemaal normaal tegen 'm doen? Moeilijk allemaal. Ik vind 't zo erg voor 'm he..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |