Ik niet, komt lekker krachtig uit de mond. Kanker. Heerlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:46 schreef distructor het volgende:
[..]
je hoeft voor mij geen moeite te doen hoor...
en je kan mij wel watje noemen maar vind het zelf zwakker om met ziektes te spotten....
Dat komt nog steeds van iemand die zich voordoet als een anderquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:32 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
Als je dan eens direct bent en niet zo lafhartig als daarstraks?
Ik zou kankerwatje kunnen zeggen, maar dat is weer zo lame hequote:Op vrijdag 4 april 2008 16:46 schreef distructor het volgende:
[..]
je hoeft voor mij geen moeite te doen hoor...
en je kan mij wel watje noemen maar vind het zelf zwakker om met ziektes te spotten....
Goeie, die kloon dacht dat ze bijna van de haak af was. Komt er een deeltje 2. Maar even de nieuwe Fobo's in de gaten houden met 'to good to be true' foto's er op. Ik verwacht binnenkort een reïncarnatie!quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:45 schreef tonks het volgende:
Maar goed, het topic is bijna vol. Van mij mag er best een deel 2 komen als mensen daar nog interesse in hebben maar dan met wat minder persoonlijk gebash van alle kanten en wat minder offtopic
Tja, als jij die overtuiging hebt is daar weinig tegenin te brengen, ik kan me hier niet verdedigen daarom snap ik nog steeds niet dat er geen slotje op zit, vecht het uit in de PM lafaardquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat komt nog steeds van iemand die zich voordoet als een ander
MET ANDERE WOORDEN STELLETJE HUILIESquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Mensen moeten niet zo overdreven reageren op schelden met ziektes.
Trek je alles niet zo persoonlijk aan, man. Dramaqueen.
Nee, dan kunnen wij niet meelezen.quote:
Je kan je hier heel makkelijk verdedigen hoor maar elke keer als iemand het over bewijs heeft dan begin jij over iets anders.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:52 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
Tja, als jij die overtuiging hebt is daar weinig tegenin te brengen, ik kan me hier niet verdedigen daarom snap ik nog steeds niet dat er geen slotje op zit, vecht het uit in de PM lafaard
ubergodin mag ik je msnquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:52 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
Tja, als jij die overtuiging hebt is daar weinig tegenin te brengen, ik kan me hier niet verdedigen daarom snap ik nog steeds niet dat er geen slotje op zit, vecht het uit in de PM lafaard
Ik heb je gepm'd geile schoonheidquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:55 schreef Ubergodin het volgende:
Het leuke is dat ik ook nog een kloon ben!
Het is wel duidelijk dat jij me van het begin al niet mocht dus houd je mond gewoon maarquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kan je hier heel makkelijk verdedigen hoor maar elke keer als iemand het over bewijs heeft dan begin jij over iets anders.
Goh, echt?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:55 schreef Ubergodin het volgende:
Het leuke is dat ik ook nog een kloon ben!
Je wilt niet via pm reageren dus dan maar hier:quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:58 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij me van het begin al niet mocht dus houd je mond gewoon maar
Ouderwets Fok!quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:59 schreef Faithy het volgende:
wat een teringtyfus topic is dit geworden zeg
Ik heb wel gereageerd maar ik heb helaas ook werk, en ik wil je best eens een foto Pm'en als je eens wat minder negatief zou zijn, je lijkt Semtex welquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:01 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je wilt niet via pm reageren dus dan maar hier:
Post eens een foto van jezelf waar je gewoon ergens in een Nederlandse stad/dorp rondloopt
EDIT: En een DUIDELIJKE foto he:")
lAFAARD, OUDERWETS FOK!quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ouderwets Fok!
Ik ga borrelen en naar huis, lator.
eehj lief hou hier maar over op gaan we verdere plannen maken over onze bruiloftquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:19 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
Ik heb wel gereageerd maar ik heb helaas ook werk, en ik wil je best eens een foto Pm'en als je eens wat minder negatief zou zijn, je lijkt Semtex wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |