Vraagje, heb je ook bewijs gezien dat je 'aanstaande' dat wel echt is op de foto's?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:33 schreef distructor het volgende:
even aan iedereen......
als je zegt dat het zielig is voor mij dat ik erin trap??
dan ben jij zielig om hierop te reageren dit is allemaal wat ik zelf doe dus daar hoef jeje niet mee te bemoeien..
en het is maar een website ga daar nou niet allemaal zoown grote discussie over maken... de een gelooft het wel de ander gelooft het niet... hier kunnen we eeuwen en eeuwen over doorgaan met zeiken over of ze nou een kloon is of niet ik vind het zielig van iedereen die gaat lopen zeiken erover....
en the sorrow als je zoown grote bek hebt over taurnill dan moet je dat hier ff komen doen...
Huhquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:36 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
En jij denkt dat jij het waard bent om mijn dingen aan te laten zien? besneden pikken komen er bij mij niet in, schwaus!
Het meest zielige eigenlijk is dat laatste zinnetje..quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:33 schreef distructor het volgende:
even aan iedereen......
dan ben jij zielig om hierop te reageren dit is allemaal wat ik zelf doe dus daar hoef jeje niet mee te bemoeien..
en het is maar een website ga daar nou niet allemaal zoown grote discussie over maken... de een gelooft het wel de ander gelooft het niet... hier kunnen we eeuwen en eeuwen over doorgaan met zeiken over of ze nou een kloon is of niet ik vind het zielig van iedereen die gaat lopen zeiken erover....
en the sorrow als je zoown grote bek hebt over taurnill dan moet je dat hier ff komen doen...
Waar kan ik je vinden beste vriend?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:33 schreef distructor het volgende:
even aan iedereen......
Ik heb foto's van jou in een compromitterende houding.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb wel foto's van misstique of een andere mod in een zeer compriremerende houding , iemand die hem wilt hebben
Dan bied ik je bij deze mn oprechte excuses aan kerel, sorryquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:36 schreef taurnill het volgende:
[..]
was niet naar jou bedoeld
ik vroeg gwoon vriendelijk of je zon opmerking niet meer wou maken
Je trekt allemaal vreemde conclusies.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:36 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
En jij denkt dat jij het waard bent om mijn dingen aan te laten zien? besneden pikken komen er bij mij niet in, schwaus!
post hem en rennenquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb wel foto's van misstique of een andere mod in een zeer compriremerende houding , iemand die hem wilt hebben
Wel een publieke plek. Dan kunnen wij ook allemaal komen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:39 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waar kan ik je vinden beste vriend?
Waarom? Hij zal niet in de buurt komen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel even piercings uitdoen dan hè, the sorrow.
P60 vanavond @ Dribbelmeet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel een publieke plek. Dan kunnen wij ook allemaal komen.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:39 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dan bied ik je bij deze mn oprechte excuses aan kerel, sorry
Logischquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:41 schreef taurnill het volgende:
[..]
tis al goed.
ik heb t er gwoon nog moeilijk meej. (na een jaar tijd)
dus als ik dat dan zie dat mensen zo lopen te gooien met dat woord.. raakt t me soms
Moet ik nog moeite voor je gaan doen ook? Watje man.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:43 schreef distructor het volgende:
nee doe maar keer uden
en kvind het gwoon heel laf om met zoown woorden te gaan schelden tegen mensen
neej kloptquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:44 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Logisch
Het floept er nogal makkelijk uit, best schandelijk eigenlijk.. Maarja, als iemand in je familie het heeft is het nooit prettig natuurlijk.
Beter niet man, kijk hoe nutteloosquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:45 schreef tonks het volgende:
Maar goed, het topic is bijna vol. Van mij mag er best een deel 2 komen als mensen daar nog interesse in hebben maar dan met wat minder persoonlijk gebash van alle kanten en wat minder offtopic
je hoeft voor mij geen moeite te doen hoor...quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:44 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Moet ik nog moeite voor je gaan doen ook? Watje man.
Held.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:45 schreef tonks het volgende:
Maar goed, het topic is bijna vol. Van mij mag er best een deel 2 komen als mensen daar nog interesse in hebben maar dan met wat minder persoonlijk gebash van alle kanten en wat minder offtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |