quote:
vorig Cos, volgens mijquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Heeft hij zijn bevindingen van gisteravond al met ons gedeeld? Ik heb het bij het teruglezen helaas nog niet kunnen vinden, ik ben wel benieuwd wat hij er zelf van vond.
Ik weet het niet, ik heb ze ondertussen van ellende ook al uitgegooidquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hoe kan ik zo stom zijn! Uiteraard ST. Brainles staat alles, hij heeft een geniale smaak.![]()
Ps: heeft het ondertussen al enig nut om de streams aan te zetten?
Hij vond het lachen en moest zich wel een beetje inhouden.Hij had maar twee berichtjes er neergezet .quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Heeft hij zijn bevindingen van gisteravond al met ons gedeeld? Ik heb het bij het teruglezen helaas nog niet kunnen vinden, ik ben wel benieuwd wat hij er zelf van vond.
Het jankt?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:37 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Getroost worden, omdat je je spullen kwijt ben
Die kutHuub ook! Als hij er niet zou zijn, zou de opgeruimde natuur van Amanda veel beter tot recht komen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:37 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Getroost worden, omdat je je spullen kwijt ben
Denk dat hij niet te veel kan vertellen nu anders hoeft hij niet meer terug te komen en dat willen wij ook niet hebbenquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij vond het lachen en moest zich wel een beetje inhouden.Hij had maar twee berichtjes er neergezet .
Pruilt en nog steeds nee neee neee oooh roepen.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij vond het lachen en moest zich wel een beetje inhouden.Hij had maar twee berichtjes er neergezet .
Dankjewel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:22 schreef dieenebart het volgende:
Bij!![]()
Heb nu dubbel zo hard gelachen als net in de kooi. Daar moest ik me idd wel een beetje inhouden.
Bedankt voor het commentaar, drie cossen lang!
volgende week waarschijnlijk weer terug:)
truste
Eric was ook meteen weg toen de redactie hier kwam.Eric schrijft ook nooit wat zinnigs,dus mis je niks aan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Denk dat hij niet te veel kan vertellen nu anders hoeft hij niet meer terug te komen en dat willen wij ook niet hebben![]()
Hoop wel op een mooi eindverslag met keiharde beoordelingen!
Is dat niet de kok en het huwelijksaanzoek van Jaap en Ricardo.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:44 schreef Varen het volgende:
Amanda wordt nu overal gek van.
Dat van vanavond gaat door. Ik weet niet wat hoor.
De stijltang stond maar op 130 graden
Ja wilde ze Cora niet dood hebben.Ik kots echt op lafjaap en wat hij nu ook nog gaat doen,ik zal hem niet meer leuk gaan vinden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:47 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt Cora een heeellleee mooie vrouw zegt ze tegen Jaap.
Ik heb haar wel eens andere dingen over Cora horen zeggen.
Gossie, vind je het erg als ik niet wil weten waardoor die fffffft komt?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:40 schreef Lady-night het volgende:
quote van 17 mei 2007
Huub: als Brian zijn keukendienst niet doet dan wordt Natasja boos
Natas: ja zeker weten zo moeilijk is het toch niet?
Huub: nou met een iq als dat van Brian valt dat nog niet mee, al die verschillende pannetjes en lepels en als hij het niet meer weet gaat ie janken....waar is mijn scheermes??? Ja zegt Mandel...janken
Toen B&A uit elkaar waren:
Huub: Amanda liet altijd hele harde scheten, maar na Brian is het alleen ffffft
Ze gaan een ruzie spelen...dus Ricardo tegen de rest.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:44 schreef Varen het volgende:
Dat van vanavond gaat door. Ik weet niet wat hoor.
De stijltang stond maar op 130 graden
Volgens mij het beige van Claire en Huub, want ze zei er achteraan dat het gisteravond goed aan tafel gingquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:44 schreef Varen het volgende:
Dat van vanavond gaat door. Ik weet niet wat hoor.De stijltang stond maar op 130 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |