En daar zou ik weleens mooie televisiebeelden van willen zien, krijg een visioen van een soort 20 jarige ma flodder die opeens zonder jenever zitquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:47 schreef Copycat het volgende:
Wat Golf etiquette:
[..]
[..]
[..]
Ik heb zo het idee dat Amanda elk van deze 'wetten' aan haar laars heeft gelapt.
ligt er aan wie mijn gastheer is enquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij lapt ook regels van je gastheer aan je laars?
Misschien een combinatie. Het golfen ging niet goed, daardoor kreeg ze ruzie met Brian, gokje hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:54 schreef noekje het volgende:
Uiteraard geloof ik Claire. Clairtje![]()
Maar was dat omdat het golfen niet goed ging of had ze ruzie met Brian
Iemand een cap?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:57 schreef Smash-it het volgende:
H: wat vind jij van de borsten van A?
M: moet ze zelf weten?
H: maar esthetisch gezien, vind je ze mooi?
Ik vind die M helemaal niet zo mooi. Of interessant. Kan me niet voorstellen dat H&J d'r echt lekker vinden.
Grote teen? Links of rechts.quote:
Dat heeft Amanda zelf tegen Claire vertelt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde het Claire letterlijk zeggen: Ze is van de golfbaan gestuurd omdat ze heeft staan schelden.
Ik kan met niet voorstellen dat Claire dit verzint, jij?
Maar dan heb je in feite toch helemaal niets te zoeken daar? Als je het niet eens op kunt brengen om je aan de heersende mores te houden, dan kun je je heil beter zoeken tussen de andere kleuters op de midgetgolfbaan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:00 schreef Nomrc2 het volgende:
ligt er aan wie mijn gastheer is en
op golfbanen kan ik het absoluut niet laten
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Iemand een cap?
Post bijna niet meer, maar ben nog steeds en trouwe lurker! Keep up the good work! Jullie veraangenamen mijn leven![]()
kom daar dan alleen voor mijn persoonlijke asociale plezier en als ik daarmee het "sportieve" plezier van wat noevo rige wannabees vergal is dat mooi meegenomenquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan heb je in feite toch helemaal niets te zoeken daar? Als je het niet eens op kunt brengen om je aan de heersende mores te houden, dan kun je je heil beter zoeken tussen de andere kleuters op de midgetgolfbaan.
Soms moet je je gewoon aanpassen aan de regeltjes die er zijn, omdat je anders ook het sportieve plezier van andere vergalt met je* asociale houding.
*JE is in deze uiteraard volledig onpersoonlijk en overdrachtelijk.
Wat een nare instelling heb je dan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:14 schreef Nomrc2 het volgende:
kom daar dan alleen voor mijn persoonlijke asociale plezier en als ik daarmee het "sportieve" plezier van wat noevo rige wannabees vergal is dat mooi meegenomen
kan wel wat hebben hoor
Tuinfluiter op bezoek in de kooi?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:13 schreef Kaat38 het volgende:
Melanie lukte even niet maar hier is Piet, komt gastspelen vanaf vanavond tot zondagavond:
[ afbeelding ]
ben ook een naar mensquote:
Yep, die mag volgende keer mee golfen op de tuin van de buren nu Amandel het heeft vernaggelt.quote:
Vooral als er mensen rondlopen die het verpesten van andermans plezier mooi meegenomen vindenquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ben ook een naar mens
en eeuuuh midgetgolfen is harstikke leuk
Da's niet waar, volgens mij. Je probeert enkel heel goed te doen alsof!quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:20 schreef Nomrc2 het volgende:
ben ook een naar mens
Borreltijd?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's niet waar, volgens mij. Je probeert enkel heel goed te doen alsof!
Baas jarig - borreltijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |