quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gisteren, met mijn rondleiding in het huis
wat let je dr een te kopen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ook zo'n ding hebben. Dan ga ik zeker wel naar de musea waar ik heen wil
Zo komen we er wel ja. Als je op deze manier ook voor MCSE de motivatie bij elkaar moet gaan schrapen.... veel plezierquote:
Eerst afstuderen, daarna zien welke studie ik dan ga doen. MCSE/MSCA is een optiequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo komen we er wel ja. Als je op deze manier ook voor MCSE de motivatie bij elkaar moet gaan schrapen.... veel plezier
Feliquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
815 puntjes gehaald, dus geslaagd.
Nu snel door naar het volgende examen
Netjesquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
Nice! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ook. En ik heb net al volkorenknackebrod met roomkaas op. Maar eens gauw een grote friet speciaal, een pikanto pindasaus, een broodje bal en een frikandel halenquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Damn, ik heb al honger.
quote:Op vrijdag 4 april 200811:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook. En ik heb net al volkorenknackebrod met roomkaas op. Maar eens gauw een grote friet speciaal, een pikanto pindasaus, een broodje bal en een frikandel halen [afbeelding]
Het is altijd verstandig om te studeren tochquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:38 schreef Ynske het volgende:
gefelic sjow
@marc. als ik zie hoeveel moeite je het nu al vergt om je studie te doen
is t wel verstandig om mcsa/e te gaan doen?
Ik heb braaf m'n bammetje kaas op.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ook. En ik heb net al volkorenknackebrod met roomkaas op. Maar eens gauw een grote friet speciaal, een pikanto pindasaus, een broodje bal en een frikandel halen
Ik ga over half uurtje oid wat eten. Heb op de terugweg de snickers gegeten die ik gekocht had toen ik moest tanken (2 voor 1 euro, tsjaquote:
op die manier niet. althans dat vind ikquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is altijd verstandig om te studeren toch
Moet ik wat milka voor je halenquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:45 schreef Kuukske het volgende:
*Kreun*, ik wil ook chocolade.
Ach, het wisselt zeg maar. En wat ik nu nog moet is gewoon niet leuk, moet alleen gebeuren.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
op die manier niet. althans dat vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |