Dat had ik vanochtend ook moeten doen, maargoedquote:Op vrijdag 4 april 200808:23 schreef Ynske het volgende:
k ga me zometeen nog maar n keer omdraaien denk ik
theatergroep was heel leuk gister, maar heeft me toch aardig vermoeid
Ik was vanmorgen voor het eerst deze week gewoon meteen na de wekker m'n bed uit.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
Dat had ik vanochtend ook moeten doen, maargoed
Laat maar ff weten hoe dat 70-272 is, lijkt me een eenvoudige extra "titel"quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
Dat had ik vanochtend ook moeten doen, maargoed
Hoi hoiquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Hai Fleske. Hoe is het? Weekendplannen?
wat is de heimwee expres?quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi hoiJa, even de Heimwee Expres doen dit weekend. Heb nog nooit in Mat'24 gereden
Het is geen goed weer voor een grote slinger, maar dit is lekker in de buurt (al kost het wel wat).
En voorts natuurlijk uitslapen
Endegijdan?
Een rondje met een museumtreinstel (in dit geval de "Blokkendoos") vanuit het Spoorwegmuseum via Lunetten - Centraal - Overvecht - Bilthoven en via de Oosterspoorbaan weer terug. Punt is alleen dat je alleen in het NSM kunt opstappen, en dat je dus ook een kaartje voor het NSM moet hebben a ¤ 13,50. Daarbij betaal je dan ¤ 3,50 voor 1 ritje. (maar er zijn 3 ritten, dus als je ze alle 3 doet, daalt het gemiddelde al naar 8 euro per ritjequote:Op vrijdag 4 april 2008 08:34 schreef Ynske het volgende:
wat is de heimwee expres?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:17 schreef Pheno het volgende:
Bijna weekend....ik krijg opeens een slaapaanval.
Ik sliep half door de wekker heen, al is het ook de hele week al het gevalquote:Op vrijdag 4 april 200808:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen voor het eerst deze week gewoon meteen na de wekker m'n bed uit.
Deze dus:quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Een rondje met een museumtreinstel (in dit geval de "Blokkendoos") vanuit het Spoorwegmuseum via Lunetten - Centraal - Overvecht - Bilthoven en via de Oosterspoorbaan weer terug. Punt is alleen dat je alleen in het NSM kunt opstappen, en dat je dus ook een kaartje voor het NSM moet hebben a ¤ 13,50. Daarbij betaal je dan ¤ 3,50 voor 1 ritje. (maar er zijn 3 ritten, dus als je ze alle 3 doet, daalt het gemiddelde al naar 8 euro per ritje)
De Heimwee express. Oké. Tof.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi hoiJa, even de Heimwee Expres doen dit weekend. Heb nog nooit in Mat'24 gereden
Het is geen goed weer voor een grote slinger, maar dit is lekker in de buurt (al kost het wel wat).
En voorts natuurlijk uitslapen
Endegijdan?
Thanks allen trouwensquote:Op vrijdag 4 april 200808:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat maar ff weten hoe dat 70-272 is, lijkt me een eenvoudige extra "titel" [afbeelding]
En Succes uiteraard [afbeelding]
aah dat had ik kunnen wetenquote:
Kamillethee met honing. Yay.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, koffie halen dat ging ik doen
Hoi Es
2 examens zijn het toch? Welke dan? 70-270 en 70-272?quote:
Dan zou ik ook wel wat vaker zo ff een middagje gaan denk ikquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:43 schreef Ynske het volgende:
tijd voor een museumjaarkaart? eenmalige investering van 34 euro maar dan kun je gratis het NSM in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |