quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:23 schreef Enslaved het volgende:
Ik heb hier een onzeker persoon:
In (L) al een vijf à zes maanden (F) :$ maar ze weet nog van niets :$ ben erg verlegen :$
quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:23 schreef Enslaved het volgende:
Ik heb hier een onzeker persoon:
In (L) al een vijf à zes maanden (F) :$ maar ze weet nog van niets :$ ben erg verlegen :$
WTFquote:Op maandag 21 april 2008 23:10 schreef afcajos het volgende:
WIL JE ECHT NOOIT MEER KWIJT
KAN ECHT NIET MEER ZONDER JE
JE BENT ECHT ME ALLES
LJENMG zou ik opzich niet weten
edit: na even wat research
LAAT JE ECHT NOOIT MEER GAAN
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 09:06 schreef RickTheGreatest het volgende:
...(K).....Desi.....(K)...(L):$Alleen Mike en Ik We belong together! Me en U Love u, x Mike.
Ze is 23.
Zeg me dat dit een grap is. Alsjeblieft.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:06 schreef RickTheGreatest het volgende:
...(K).....Desi.....(K)...(L):$Alleen Mike en Ik We belong together! Me en U Love u, x Mike.
Ze is 23.
the_bad_bubblin_anal_girl_17 zeker?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:00 schreef RickTheGreatest het volgende:
Nee het is geen grap en haar e-mail adres is:
tha_bad_bubblin_angel_girl_17
toevoegen/mailen heeft geen zin, heb de naam op 2 manieren iets aangepast![]()
Die wil ik!quote:Op maandag 21 april 2008 23:20 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
omg (ja die kan er nog wel bij)
[ afbeelding ]
nee dit dan, overdosis aan smiley ofzo
FUCK!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
the_bad_bubblin_anal_girl_17 zeker?
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
the_bad_bubblin_anal_girl_17 zeker?
Het is een exquote:Op vrijdag 25 april 2008 03:44 schreef RickTheGreatest het volgende:
Hoe komt u aan een turk?
Mij ergens ook nietquote:Op woensdag 23 april 2008 11:31 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
FUCK!Het zou me niet eens verbazen.
zG, vertaal eens?quote:Op vrijdag 25 april 2008 03:40 schreef MLI het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan geen turks lezen maar ik weet dat Tekumseh 'last warrior' betekent. zG, vertaal eens?
quote:Yavuz Selim / zG. Knots in de branding (L)
Tekumseh betekent 'last warrior'? Ik ken het woord in ieder geval niet. Ik gok dat het zijn nick is oid., net zoals zarGon mijn nick is.quote:
Not surprised at all.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tekumseh betekent 'last warrior'? Ik ken het woord in ieder geval niet.
De rest van nick is de toespraak van Ataturk voor de Turkse jeugd.
quote:I Pledge Allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands - One nation under God, indivisible, with liberty and justice for all.
en:quote:GERAAK NII OP MN OUDE NETLOG !!![]()
quote:[Zoéé(w)]Daphne R.I.P:([Kimmi&Lies BFFL[(*)] *I'LL.Loved.Uu.With.Every.Beat.Off.My.Heart.(U)[ I Am Who I Am(*)] Wim Hvj
Plus de nodige tekentjes natuurlijk.quote:«"-.Carina Joost.-"» LoveYouSoFuckingMuch ! WilJouNooitMeerKwijt! 11-11-07
- «5 » «Bij Joost. [Was leuke zondag schat! ]» «WilJouNooitMeerKwijt LoveYou! »
En dat voor een 24 jarige, dramatisch.quote:Eindelijk. . .Kheb Na Lang W88 Mijn Eigen Internet !!!!! Zow Blij Benk Lang Nie Geweest
Hele topic is briljant sletquote:
Wat heb jij voor mensen in je lijst staan?quote:Op zondag 27 april 2008 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik heb ooit iemand geblokt op msn omdat er een foto in diegenes msn stond van zijn levenloos geboren kind....
![]()
Dat vond ik wel heeeeeeeeeeeel erg schokkend!
Ik kon er niet mee omgaan....En het lullige is diegene zelf ook niet en dat snap ik heel goed, maar jeetje zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen via je msn naam uitnodigen voor je feestquote:Op zondag 20 april 2008 13:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste is bijna 21 jaarwoont in engeland btw.
2e is een emo die in mn klas zat, werd altijd gepestzal wel druk worden op z'n feestje
3e is een breezah sletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |