quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:07 schreef Schlumberger het volgende:
Ik loop al de hele dag chagerijnig te wezen, maar kon weer lekker hardop lachen om dit topic
wjnmk? Wat betekent dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:12 schreef Maisnon het volgende:
Gwn-L33sJuhh **morge die omaatjuh uitstroojen* wjnmk love u 4ever
Het kan erger!
wil je nooit meer kwijtquote:Op zondag 6 april 2008 00:10 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
wjnmk? Wat betekent dat eigenlijk?
Dat je dat niet snapt gewoon?quote:Op zondag 6 april 2008 00:10 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 april 2008 02:54 schreef DuTank het volgende:
ik heb zo iemand in me lijst:
-- [.I.lssee Murr Wij samen door het levee ! sam ft. bram - voor altyd ! T&B&N&G&S&L&E&M&B&M&S&M&F ! Me Princesjes ! - Steven&Wesley&Mark&Michael Niemand Breeekt Ons ! Allerliefste Hou zo Veel van Jouw dat weet je hea xmichael
![]()
![]()
wil je nooit meer kwijt ?quote:Op zondag 6 april 2008 00:10 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Zoveel princesjes, wie biedt zich aan voor prins?quote:Op zondag 6 april 2008 02:54 schreef DuTank het volgende:
ik heb zo iemand in me lijst:
-- [.I.lssee Murr Wij samen door het levee ! sam ft. bram - voor altyd ! T&B&N&G&S&L&E&M&B&M&S&M&F ! Me Princesjes ! - Steven&Wesley&Mark&Michael Niemand Breeekt Ons ! Allerliefste Hou zo Veel van Jouw dat weet je hea xmichael
![]()
![]()
WTFquote:Op zondag 6 april 2008 13:44 schreef nieuws. het volgende:
(*)LI!ES <3 roelandwasoke !!evn misj <3 jus10tj ANKE Emmilytje Valent!ne GITA Magalitje 4-ever BF PIPZIE R.I.P
En dat staat bol van de smileys
quote:Op zondag 6 april 2008 15:22 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik heb ook 1 in m,n lijst, tis dat ,t familie is, maar dat mens heeft schijnbaar elke week een nieuw vriendje.
Nee is geen 13 of 14, maar alweer 20.
Pics, Hyves ?quote:Op zondag 6 april 2008 15:22 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik heb ook 1 in m,n lijst, tis dat ,t familie is, maar dat mens heeft schijnbaar elke week een nieuw vriendje.
Nee is geen 13 of 14, maar alweer 20.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:13 schreef hamkaastosti het volgende:
als ze maar niet vergeten d'r eerst te cremeren
Koningin kansloosquote:Op zondag 6 april 2008 20:33 schreef afcajos het volgende:
Je kan in msn ook personen zien die je er niet meer in heb staan, dus ik zo eens even rondneuzen en kwam deze tegen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Haat jennifer? Waarom heb jij maikuuul gedelete??quote:Op zondag 6 april 2008 20:33 schreef afcajos het volgende:
Je kan in msn ook personen zien die je er niet meer in heb staan, dus ik zo eens even rondneuzen en kwam deze tegen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is dat nou een emo?quote:Op zondag 6 april 2008 20:33 schreef afcajos het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:22 schreef DSS24 het volgende:
Liesje **Gisteren tegen de wind in gegooid, srry Omaatjuh * sniksnik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |