Maar dat is toch de forehand van 90% van de spelers?quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:34 schreef wimderon het volgende:
Ik heb nu trouwens ineens door waarom Roddick het altijd zo moeilijk heeft tegen Federer. Roddick z'n beste/favoriete services gaan van beide kanten naar de forehand van Federer en die service gebruikt Roddick ongeveer 75% van de gevallen![]()
mwah dat is het niet echt in mijn ogen...je moet de match-up gewoon zo zien:quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:34 schreef wimderon het volgende:
Ik heb nu trouwens ineens door waarom Roddick het altijd zo moeilijk heeft tegen Federer. Roddick z'n beste/favoriete services gaan van beide kanten naar de forehand van Federer en die service gebruikt Roddick ongeveer 75% van de gevallen![]()
Maar die is dan ietsje minder goed.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:37 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Maar dat is toch de forehand van 90% van de spelers?
Roddick heeft al een game hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:40 schreef erkel het volgende:
Nu maar met 6-0 eroverheen, anders gaat Roddick nog denken dat ie de volgende keer wel kan winnen.
het was al even 1-0 roddick toen jij dat zeiquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:40 schreef erkel het volgende:
Nu maar met 6-0 1 eroverheen, anders gaat Roddick nog denken dat ie de volgende keer wel kan winnen.
Vond dat best wel zieligquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:45 schreef Tim86 het volgende:
hahahaha blauwtje voor de pakistaan op de kisscam
Slechte call van de lijnrechter ja. Scheids moest het punt laten overspelen, omdat Federer er met zijn racket aanzat.quote:Op vrijdag 4 april 2008 03:00 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Slechte call dan ook, maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |