Ik ben er nog. Alleen tennis morgenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gan jullie allemaal wachten op Federer-Roddick? Dan wacht ik ook nog maar een uurtje.
Moet morgen al om 07.00 uur op.
Federer minder? Hij speelt zeer sterk zelfs.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:29 schreef APK het volgende:
De stream is gelukkig goed op dit tijdstip.
Federer iets minder....
Ja voor het eerst bij mij. Gelukkigquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:29 schreef APK het volgende:
De stream is gelukkig goed op dit tijdstip.
Federer iets minder....
Ik zette net de streams aan en zag hem 2x in het net slaan...quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:30 schreef TheGeneral het volgende:
Federer minder? Hij speelt zeer sterk zelfs.
Dat zegt ook veel ja... Veel winners en vrijwel geen UE.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zette net de streams aan en zag hem 2x in het net slaan...
Hoewel Federer wel wat prachtige punten maakt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:39 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Er is een reden waarom ik niet van servicekannonen hou...
Het blijft Federer, maar het ziet er bleek uit...quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:51 schreef Ambrosius het volgende:
Fed verliest 3 servicepunten, deze tie-break is verloren zou je zeggen.
Roddick staat sterk te serveren en ook wel redelijk te spelen, mede door Federer.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Twee keer knipperen en het is alweer weg.
Wat? Hoe?quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:11 schreef Tim86 het volgende:
mensen met betfair wel magical glass gebruiken om fullscreen te hebben he
Waar zit dat ding en kun je dan nog je muis bewegen zonder de zoom te verplaatsen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:11 schreef Tim86 het volgende:
Beetje irritant met msn erbij enzo, nu even niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:11 schreef Tim86 het volgende:
nee je verplaatst dan wel je zoom...kan wel 1 knop teruggaan naar normaal schermquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Waar zit dat ding en kun je dan nog je muis bewegen zonder de zoom te verplaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |