quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als ik bart was geweest had ik effe die cavia geaait,en gezegt...gossie beesie maakt het niet lang meer he??
Net even de filmpjes terug gekeken en genoten, thanks.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:22 schreef dieenebart het volgende:
Bij!![]()
Heb nu dubbel zo hard gelachen als net in de kooi. Daar moest ik me idd wel een beetje inhouden.
Bedankt voor het commentaar, drie cossen lang!
volgende week waarschijnlijk weer terug:)
Heel waar...ze is hem nu de baas, omdat hij zich in moet houden. En dat zal steeds meer kwaad bloed zetten bij hem en afstoten..quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
Goedemorgen all![]()
wat een heerlijke streamavond gisteren zalig .
wat brian betreft:
Brian heeft het moeilijk, hij moet nu wel spelen, niet vooor het spel hoor, maar voor zichzelf. Na alle kritiek van de afgelopen dagen moet hij zich wel een beetje inhouden naar Amanda toe. Het gevolg is dat Amanda hem steeds meer gaat overschreeuwen en dat z'n ego dit toch op de lange duur niet aan kan. Dus de bom zal heus wel weer een keertje barsten.
Hoezo moet Herma dat uberhaupt vragen? Doet Huub toch elke ochtend op zijn uitslaapochtend na?quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
tis toch godsgeklaagd herma vraagt aan huub of hij de paarden wil eten geven terwijl die aan eht douchen is ipv ze die brian roept om het te doen
Dat is altijd zo mooi. De febo zorgt er altijd wel weer voor dat ze na een zware avond weer een lekkere opepper in de ochtend hebben.quote:
Oke bedankt! Streams blijven uit en ik ga een verschrikkelijk groot stuk met de hond wandelen.quote:
Iemand als brian de paarden eten laten geven staat gelijk aan dierenmishanding. Wie weet wat die doorgedraaide gozer gaat doen met die paarden. Dat is niet aanvaarbaar.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
tis toch godsgeklaagd herma vraagt aan huub of hij de paarden wil eten geven terwijl die aan eht douchen is ipv ze die brian roept om het te doen
Volgens VV is er niks aan de hand hoor. Geen woord over de ruzie van gisteravond.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:02 schreef marky het volgende:
Dat is altijd zo mooi. De febo zorgt er altijd wel weer voor dat ze na een zware avond weer een lekkere opepper in de ochtend hebben.
quote:Brian en Amanda lijken door de verslechterde verhoudingen in het andere team weer te groeien. Huub denkt de liefjes steeds te pakken te nemen met het feit dat hij wel zo loyaal is om te trouwen met zijn vriendinnetje. Zodoende wil hij het Amanda inwrijven dat zij en Brian nog geen huwelijk in het vooruitzicht hebben. De twee voelen zich echter totaal niet aangesproken. Sterker nog, ze zijn juist heilig overtuigd van hun liefde voor elkaar. “Tussen ons is er tenminste sprake van echte liefde”, krijgt de Oldenzaler dan ook vaak te horen. Na een onstuimige periode van veel ruzies lijken de Antilliaan en zijn meisje dan ook eindelijk weer vooruitgang te boeken!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke bedankt! Streams blijven uit en ik ga een verschrikkelijk groot stuk met de hond wandelen.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:06 schreef Jewscky1 het volgende:
Ze lopen allemaal in de keuken in het zwart,is die RAT dood?![]()
Ze lopen allemaal in de keuken in het zwart,is die RAT dood?
Strak plan! Als ik het zo begrijp kunnen we naar Charlotte kijken die brain en amandel als eerste gaat misbehandelen want die moeten om 12 uur weer op familiebezoek golfen, Huub gaat om 11 uur twee uur motorrijden dus rest ons Claire en Ricardo.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke bedankt! Streams blijven uit en ik ga een verschrikkelijk groot stuk met de hond wandelen.
quote:
Ze lopen allemaal in de keuken in het zwart,is die RAT dood?
oke kan ik mee leven , Amanda dan?quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:05 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Iemand als brian de paarden eten laten geven staat gelijk aan dierenmishanding. Wie weet wat die doorgedraaide gozer gaat doen met die paarden. Dat is niet aanvaarbaar.
JAMMERquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:21 schreef Shayndel het volgende:
De rat leeft heus nog wel hoor. Ratten zijn sterker beesten. Die overleven bijna alles.
jaja geef kickboxen maar de schuldquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:31 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Brian heeft viezigheid onder zijn voeten.
Komt van het kickboxen, zegt Brian
The sad story of his life ... excuusetter.quote:
Ik vind je avatar al enorm prikkelend, maar dit soort postings met youtubers van een stel fanatiekelingen noopt mij toch om je te vragen dit niet meer te doen s.v.p. Dit is volgens mij niet het platform om dit soort boodschappen te brengen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:21 schreef Shayndel het volgende:
De rat leeft heus nog wel hoor. Ratten zijn sterker beesten. Die overleven bijna alles.
Huub begint steeds meer dr.Phil trekjes te vertonen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:39 schreef Varen het volgende:
Huub zegt dat Brian de relatie wel vol houdt, maar Amanda staat meer bij haar gevoel.
Je hebt gelijk T-Lex....maar hij doet dat toch wel erg goed, iedere keer die aandacht verleggen. En tot dusver allemaal verbaal, zonder geweld. Ik kan er niets tegen inbrengen, behalve dan dat ik hem totaal niet mag.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub begint steeds meer dr.Phil trekjes te vertonen.![]()
Hij kan zich beter is gaan richten op z'n eigen dictatuur uhh.. "relatie".
Dat is allang weer aangepastquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind je avatar al enorm prikkelend, maar dit soort postings met youtubers van een stel fanatiekelingen noopt mij toch om je te vragen dit niet meer te doen s.v.p. Dit is volgens mij niet het platform om dit soort boodschappen te brengen.
Ik denk namelijk zo ongeveer een keer of vijf per week aan onderdrukte Palestijnen......en ik verwijs je dan ook graag door naar http://www.driesvanagt.nl/
Aha kijk de weg moet voor Natasia weer vrij worden gemaakt. Als Huub het niet erg vind dan zullen de streamers het ook wel niet erg vinden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:56 schreef schatje het volgende:
Huub wil dat Natasia komt en hem op zijn bek slaat ofzo omdat er dan veel mensen zullen gaan kijken.
Djiadella, klinkt als een meiske van lichte zeden ...quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:01 schreef Varen het volgende:
Mama Netty komt samen met Djiadella voor CP's zegt Brian
Ze is van de pasteitjesquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Djiadella, klinkt als een meiske van lichte zeden ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |