Bekijk daarvoor eens het filmpje en bedenk ook een boodschap wat je mee wil geven aan OUD.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:26 schreef Webkim het volgende:
Maar die boodschappen op je eigen hand? In welke hoek moet ik dat nou weer zoeken? Gefeliciteerd? Hieperdepiephoera?Geen idee.
censuurquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:41 schreef bixister het volgende:
ik ben toch wel benieuwd hoe die discussie van gisteravond verder verliep dan. waarom moest die gewist worden? op zich best een interessante kwestie.
Omdat deze hier niet thuishoorde, maar in het modtopic (waarom heet dat geen [OUD]-FBquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:41 schreef bixister het volgende:
ik ben toch wel benieuwd hoe die discussie van gisteravond verder verliep dan. waarom moest die gewist worden? op zich best een interessante kwestie.
Aardig, al denk ik dat ze het net aan kan met die 2 inzendingenquote:Op maandag 14 april 2008 15:43 schreef tgs. het volgende:
Ik heb niet echt veel tijd gehad om het begin door te lezen maar m'n vriendin is goed in werken met pro-media/visual spul en mischien kan die ook wat bijdragen. Leg even in een notendop uit wat je wilt en waarvoor het is zodat we terug in Nederland,je mischien kunnen helpen.
Heel schattigquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:54 schreef Moonah het volgende:
Chaca, wat een schattig handje van Fleur!
Als je het schildert lijkt het net of het is afgehakt...![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:54 schreef Moonah het volgende:
Mous, heb je al iets in elkaar kunnen flansen? Ik ben wel benieuwd hoor!
fout!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:41 schreef Vicky het volgende:
Hij is leuk geworden Mous!
Ik herken volgens mij de 1e hand![]()
Die is van BE?!
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:44 schreef S_oepstengel het volgende:
Tof filmpje! Nu baal ik dat ik zelf niet heb ingestuurd
en wat was die ook al weer?????? iets met fases???? of zit ik er 100% naast???quote:Op woensdag 23 april 2008 20:20 schreef Moonah het volgende:
PM, op mijn hand staat het motto van onze lichting...
Mous, leuk gedaan! Dankjewel!
Ik mis alleen de hand van mijn zoon.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:20 schreef Moonah het volgende:
PM, op mijn hand staat het motto van onze lichting...
Mous, leuk gedaan! Dankjewel!
Ik mis alleen de hand van mijn zoon.![]()
Joh, die wéét je toch nog wel?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:30 schreef chacama het volgende:
[..]
en wat was die ook al weer?????? iets met fases???? of zit ik er 100% naast???
ook fout!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
PM, ik ga even speuren.
Volgens mij is de eerste hand van DeLiedje.
van Paula de danootje CD ofzo, van toch wel een aardig tijdje geledenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:36 schreef TearSong het volgende:
Leuk, handen raden
Mooi gedaan hoor! Enne, stiekem denk ik dat Tomas dat liedje ook geweldig leuk gaat vinden, waar is het van?
PI Snoop, PI!quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:41 schreef Vicky het volgende:
Hij is leuk geworden Mous!
Ik herken volgens mij de 1e hand![]()
Die is van BE?!
Dan maar zoquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 21:48 schreef bixister het volgende:
wat is 't leuk geworden Mouss! en die van Thies vind ik ook erg leuk!kan die er niet nog even tussengemixt worden? evenals die van
Stijn & Jetske
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:33 schreef moussy het volgende:
[..]ik ga hem er morgen tussen frutten!
jaaaaquote:Op woensdag 23 april 2008 22:03 schreef livelink het volgende:
Leuk, Moussy![]()
En voor wie het zich afvraagt, Katja had haar naam perfect in spiegelbeeld geschreven.
vond ik ook hoor, als ik hem in bijv winamp open zie je het een stuk beter. Maar pinnacle heeft het redelijk blur gemaakt en ik kreeg het er niet uit helaas, of ik weet gewoon niet hoe. Dit was mn eerste pinnacle-gebeuren.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:07 schreef bixister het volgende:
ik kon er trouwens best veel bijna of helemaal niet lezen.moet ik aan de bril of moeten jullie aan betere camera's?
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:16 schreef Moonah het volgende:
Zit ik die teksten nog eens goed te besuderen. Heb ik nu dat liedje in mijn hoofd.
EN BEDANKT CAS!!!!!!!
Oh!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:18 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb toch lopen kutten om de foto's gelijk te krijgen met het liedje![]()
ik lees daar steeds 'heb uw neeten lief'. maar dat staat er vast niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:53 schreef PM-girl het volgende:
Is het Tex haar hand, die met de groene deken en vogel op de achtergrond? Of heeft zij dat vogeltje gewoon toevallig ook als achtergrond?
tnx! was een toevalstreffer.quote:Bix en Anna zijn ook erg leuk gedaan trouwens!
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh!
Dan moet ik nóg eens kijken om daar op te letten!
Samen, hand in hand!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:25 schreef moussy het volgende:
de teksten:
Samen staan we sterk
Op naar jaar 6
Samen groeien... Samen leren
Fok! OUD roelzzz!![]()
Heb uw naasten lief
OUDers leven mee
OUD al 5 jaar fanatiek over kinderen.... HOERA
OUD in voor en tegenspoed
Óóóóópen naar onder!![]()
Kliekjes
Korte tenen zijn hip!
Love
Ga zdoor!
O, zo bedoelde ik het niet hoor!quote:Op donderdag 24 april 2008 22:36 schreef moussy het volgende:
Oh ja, sorry PM, ik had alleen de onduidelijke teksten gedaan. Ben helaas nog niet aan de vergeten en de extra foto toegekomen.
ik heb geen foto's gekregen van jouw meiden, melonovy misschien?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:00 schreef Suzanna het volgende:
Volgens mij zitten de handjes van mijn meiden er niet bij! Ze waren ook niet heel bijzonder hoor, maar vroeg me af of ik het nou niet goed heb gezien.
Wel een erg leuk filmpje geworden! goed gedaan Moussy![]()
![]()
Linkshandige dame?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:03 schreef livelink het volgende:
Leuk, Moussy![]()
En voor wie het zich afvraagt, Katja had haar naam perfect in spiegelbeeld geschreven.
Ik heb niet mee gedaanquote:Op woensdag 23 april 2008 20:53 schreef PM-girl het volgende:
Is het Tex haar hand, die met de groene deken en vogel op de achtergrond? Of heeft zij dat vogeltje gewoon toevallig ook als achtergrond?
Bix en Anna zijn ook erg leuk gedaan trouwens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |