duu, ik laat meestal me werk nakijkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:13 schreef BereNDD het volgende:
kijk, hier kon je nog wel goed spellen..
http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=55406&sid=13fd16517ed84a64dd37dfa94da7b70e
en engels..
http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=55394
minder goed.. dat wel
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
20k kan je overigens wel degelijk wat mee, maar HOU HET KLEINSCHALIG en vooral: ga zelf lekker coden en aan de slag. Ga zelf eens een programmeertaal leren en hou het als hobby. Dat hebben vrienden van mij ook gedaan en die hebben er veel plezier aan gehad. Maar verder kwamen ook zij er niet mee, en dat was al een stuk professioneler dan wat jij nu aan het doen bent.
Dit is lang niet hetzelfde. Ik communiceerde bij de Dell helpdesk over een kapotte geluidskaart en ze kwamen bij mij thuis om mijn laptopscherm te fixen. Een extreem voorbeeld om aan te geven hoe slecht telecommunicatie werkt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:13 schreef Roelof_Kremer het volgende:
disjfa hoe kan ik jouw serieus nemen als je niet lees wat ik post?
Had ik net niet voor de tig keer de andere topic geopent voor dit soort dingen?
Athlon_2o0o.
Ze hebben mijn telefoon nummer, email, adres, msn. Daarnaast is er ook daar een team leader. Daarmee heb ik al tig weken mee overlegd en uitbedacht. Zodat hij ook beslissingen kan nemen, en daarna met mij kan kortsluiten. Als nodig is. Meestal beld hij.
ok.. maar een paar dagen geleden had je pas voor het eerst een team gevonden die het voor die prijs wou doen.. en nu heb je er al tig weken mee overlegd?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:13 schreef Roelof_Kremer het volgende:
disjfa hoe kan ik jouw serieus nemen als je niet lees wat ik post?
Had ik net niet voor de tig keer de andere topic geopent voor dit soort dingen?
Athlon_2o0o.
Ze hebben mijn telefoon nummer, email, adres, msn. Daarnaast is er ook daar een team leader. Daarmee heb ik al tig weken mee overlegd en uitbedacht. Zodat hij ook beslissingen kan nemen, en daarna met mij kan kortsluiten. Als nodig is. Meestal beld hij.
Daarnaast zijn er wel vernieuwende dingen. Meschien heb je dat gemist. Als je wil zal ik het opnieuw posten.quote:
Het enige wat je dan zou posten is "er zijn vernieuwende dingen"quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:20 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er wel vernieuwende dingen. Meschien heb je dat gemist. Als je wil zal ik het opnieuw posten.
Hoor ik het graag.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:19 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ok.. maar een paar dagen geleden had je pas voor het eerst een team gevonden die het voor die prijs wou doen.. en nu heb je er al tig weken mee overlegd?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:20 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er wel vernieuwende dingen. Meschien heb je dat gemist. Als je wil zal ik het opnieuw posten.
Hoor ik het graag.
Meschien heb jij ook geen intresse. Had het net nog gevraagd. Meer onderbouwing. Waarom als een tang op een slagroomtaart.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:22 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het enige wat je dan zou posten is "er zijn vernieuwende dingen"en dat slaat ook als een tang op een slagroomtaart.
Er is een onderhoud overeenkomst. Als er een bug is of iets is. staat de firma voor mij klaar. Om het direct te fixen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]Dude. Tuurlijk zitten er nieuwe dingen in, maar het is niet zo dat je de Unreal Engine 3 tot je beschikking hebt. Er is geen tastbare reden waarom ineens massa's mensen naar jouw product gaan overschakelen. Helemaal niet als andere webgames 24 uur support hebben, een kapitaal hebben en een devteam van 20 man elke dag bezig is de game te fine-tunen, bugs te fixen en alles uit te balanceren.
Weer terug. Dat duurt tig jaar. En ben ik waarscheinlijk geen steek verder.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
In de tijd dat je al die forums geraadpleegd had, had je ook een programmeertaal kunnen leren en zelf wat kunnen gaan kloten en experimenteren.
Algemeen gratis.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Oh ja, en je game is gratis. Hoe denk je ooit ook maar break-even te gaan draaien?
Je krijgt advies en twee seconden erna ben je het weer vergetenquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:32 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Heb namelijk een geheuge probleem.
Geheuge propleem.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je krijgt advies en twee seconden erna ben je het weer vergetenTip van de dag die je alweer vergeten bent. Post dan niet op een forum waarbij je reacties krijgt. Vergeet je toch weer.
Heb ik ooit gezegd dat ik hun nooit zie?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Oh ja, en je game is gratis. Hoe denk je ooit ook maar break-even te gaan draaien?
Over dat contract: hecht er niet teveel waarde aan. Je hoeft echt niet te denken dat zij 3 jaar voor noppes aan je project blijven werken, helemaal niet als zij jou nooit zien en wonen in Roemenië of Turkmenistan of weet ik veel welk lagelonenland.
Daarom wou ik 2 topics hebben.quote:
Wordt zondag vast gelegd met alle inversterders en mensen die direct er mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:50 schreef BereNDD het volgende:
heb je al een naam voor het spel trouwens??
Jij bent de enige in je topics die geen interesse toont in je eigen product man. Zeik niet. Jij post prut wat niet te lezen is. Jij kankert nu bijna iedereen af omdat ze negatief doen (wat logisch is) en jij bent de enige die jouw ideeen om zeep loopt te helpen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:50 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
En iemand heeft geen intresse wat ik zeg, en kladdert hier maar wat neer.
Deel 2 is dicht omdat ie vol wasquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:50 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Daarom wou ik 2 topics hebben.
Om de een simpel en overzichtelijk te houden.
En het ander voor deze dingen.
Maar iemand heeft het andere topic laten sluiten.
En iemand heeft geen intresse wat ik zeg, en kladdert hier maar wat neer.
Waardoor het gehel doel van de 2 topics zijn verdwennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |