abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57816763
We kennen hopelijk allemaal dat ik een spel ga opzetten. (plan)

Zal ik het doorzetten ja of nee.
Graag eerlijk antwoord geven. Met klein kommetaar van 1-2 regels.

game in ontwikkeling #3 B-extra, is open.
Voor extra vragen, advies, commetaar

[ Bericht 5% gewijzigd door Roelof_Kremer op 03-04-2008 23:26:51 ]
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  donderdag 3 april 2008 @ 22:56:57 #2
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_57817093
Als je het aan ons moet vragen is er iets goed mis met je houding tegenover dit project.

[ Bericht 16% gewijzigd door BMH op 03-04-2008 23:02:17 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_57817238
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:56 schreef BMH het volgende:
Als je het aan ons moet vragen is er iets goed mis met je houding tegenover dit project.
hu,...?
jij volg het niet of zo?
Mijn houding is prima, ter controle. Zit nog op het randje
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  donderdag 3 april 2008 @ 23:02:46 #4
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_57817286
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:01 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

hu,...?
jij volg het niet of zo?
Mijn houding is prima, ter controle. Zit nog op het randje
Leg het me eens uit in een paar zinnen. Wat ben je van plan?
pi_57817700
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:02 schreef BMH het volgende:

[..]

Leg het me eens uit in een paar zinnen. Wat ben je van plan?
kijk op game in ontwikkeling #2

lees dan allen de eerste eerste bericht van mij

[ Bericht 4% gewijzigd door Roelof_Kremer op 03-04-2008 23:21:54 ]
  donderdag 3 april 2008 @ 23:19:50 #6
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_57817897
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:14 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

kijk op game in ontwikkeling #2
Chaotische chatlogs doen me niets.
pi_57817946
Owja Roelof; en wat nou als de bank grote gaten schiet in je business plan? Wat ga je dan doen?
pi_57818002
graag bij de topic blijven. zal extra topic openen voor vragen, advies, commetaar
  donderdag 3 april 2008 @ 23:23:36 #9
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57818028
Ik zou het niet doorzetten Roeliof!

Je enthousiasme en inzet is zeer te prijzen maar de kans dat het wat wordt is zo verschrikkelijjk klein en de kans dat je er geld uit gaat halen is nog veeel kleiner!

Ik zeg dus NEE
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 3 april 2008 @ 23:25:09 #10
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_57818085
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:22 schreef Roelof_Kremer het volgende:
graag bij de topic blijven. zal extra topic openen voor vragen, advies, commetaar
Ja goed idee..
Of verdeel dat allemaal ook onder in verschillende topics..

Tevens thee fee peej
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_57818435
Als ik een serieuze vraag mag stellen. De hoeveelste keer is het dat je dit project weer start. Als ik wat google op je gegevens dan kom ik namelijk al een paar andere fora tegen waar je ditzelfde plan hebt gepost jaren terug. Daar hielpen mensen je ook mee. Nu zit je hier weer op punt 0. Is het het waard om over 6 maanden weer op punt 0 te zitten alleen dan 20k lichter? Aangezien dat altijd een mogenlijkheid is hoe goed je plan dan ook.

Met je planning en overtuiging heb je hier al 0 mensen overgehaalt je te steunen met wat je doet. Denk je dat als je wat hebt er meer mensen achter je komen te staan? Gaat het niet om de enthousiasme die je wel hebt maar absoluut niet over weet te brengen.

Pak twee willekeurige punten uit je verhaal, mix ze en je weet het zelf nieteens zeker meer. Die plank voor je kop staat goed, maar is niet nodig.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  donderdag 3 april 2008 @ 23:40:36 #12
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57818540
Das wel goed idee ja om het overzichtelijk te houden

Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57818679
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:37 schreef disjfa het volgende:
Als ik een serieuze vraag mag stellen. De hoeveelste keer is het dat je dit project weer start. Als ik wat google op je gegevens dan kom ik namelijk al een paar andere fora tegen waar je ditzelfde plan hebt gepost jaren terug. Daar hielpen mensen je ook mee. Nu zit je hier weer op punt 0. Is het het waard om over 6 maanden weer op punt 0 te zitten alleen dan 20k lichter? Aangezien dat altijd een mogenlijkheid is hoe goed je plan dan ook.

Met je planning en overtuiging heb je hier al 0 mensen overgehaalt je te steunen met wat je doet. Denk je dat als je wat hebt er meer mensen achter je komen te staan? Gaat het niet om de enthousiasme die je wel hebt maar absoluut niet over weet te brengen.

Pak twee willekeurige punten uit je verhaal, mix ze en je weet het zelf nieteens zeker meer. Die plank voor je kop staat goed, maar is niet nodig.
2 dingen
Waarvoor denk je dat de 2de topic is? reageer op: game in ontwikkeling #3 B-extra ?
En weer geen voorbeelden.
En als je de vorige heb gelezen van tijden terug . Weet je dat het bugdet toen veel lager lag. En dat ik het niet via een firma heb gedaan.
Had geprobeerd een team zamen te stellen. Wat tataal nix werd. En geen cent lichter. Beter een firma, kwam er uit.
Als je een topic wil verklote doe het dan goed.
pi_57818709
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:52 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Tja, mijn onderhandel talend is best goed zeg ik zelf.

Omdat het
1: Buitelandse programmeurs zijn. Met lager uur loon.
2: De prijs van 30,- naar 25,- is gegaan. (verschillede rede)
3: En het mijn eerste project is. En de firma heel graag mijn referentie willen en het geld natuurlijk.
Roelof_Kremer

Als ik die naam op mijn CV heb... dan ben ik gewoon voor altijd binnen in de IT-sector. Dan wil elk bedrijf mij hebben!

Dude, stop er gewoon mee, 1 april is al geweest en dit project rammelt gewoon aan alle kanten
pi_57818768
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Als je zo reageert kan ik alleen maar zeggen, maak je game. Doe het. Laat het zien. Iedereen hier heeft vertrouwen in je. We weten dat je het kan. Maak.

En je andere topic was toch gewoon een monoloog?

Ik denk dat de ts trouwens gewoon een kloontje is, aangezien die niets serieus neemt en alleen maar loopt te stangen. Waarschijnlijk een 1 april grap verder uit te werken tot volgend jaar.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  vrijdag 4 april 2008 @ 00:00:43 #16
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_57819042
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

2 dingen
Waarvoor denk je dat de 2de topic is? reageer op: game in ontwikkeling #3 B-extra ?
En weer geen voorbeelden.
game in ontwikkeling #3 B-extra
quote:
Had geprobeerd een team zamen te stellen. Wat tataal nix werd. En geen cent lichter.
tataal mislukt dus..
quote:
niet nodig, je bent zelf al lekker op weg
That boy needs therapy..
pi_57819048
te stangen.
ik lees allemaal dingen zonder egte onderbouwing.

Deze topic (game in ontwikkeling #3 )was voor:

--------------------------------------------
Meer niet, waar heel je het idee vandaan?

Ik ben zeker serieus, daarom wil ik ook graag onderbouwing, voorbeelden enz enz voor de dingen die jullie posten? Anders kan ik het ook niet zien.
Alleen jouw zeg, zeg mij niet veel.
(voorbeeld,sorry): Als jij zeg het wordt nix.
Waarom niet? En onderbouw het goed dan.Alles wat ik nu heb gelezen prik ik zo doorheen. omdat het niet goed is onderbouwd.
Waarscheinlijk hebben jullie dat ook naar mij toe. (tja) Maar ik probeer het zo goed mogelijk te onderbouwen.
Als jullie dat ook te min vinden kan ik beter me best op doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Roelof_Kremer op 04-04-2008 00:06:53 ]
  vrijdag 4 april 2008 @ 00:03:02 #18
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_57819099
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:00 schreef Roelof_Kremer het volgende:
allen jouw zeg, zeg mij niet veel. Als jij zeg (voorbeeld,sorry) het wordt nix,
hier raakte ik de draad kwijt
That boy needs therapy..
pi_57819165
quote:
[b]Op vrijdag 4 april 2008 00:00 Alles wat ik nu heb gelezen prik ik zo doorheen. omdat het niet goed is onderbouwd.
Dus waqt je zeggen wilt. Is dat alles wat wij gezegt hebben je totaal niet boeit. Waarom vraag je het dan aan ons als ik vragen mag? Waarom ga je niet gewoon door met je plan. Jij bent de enige hier die er blij mee word en leuk vind je plan door te zetten. Dan moet je niet aan ons vragen wat wij vinden neem ik aan.

Doe het dan lekker zelf. Ik zou niet inzien hoe mensen je ooit serieus kunnen nemen met de houding die je afgelopen topics aanneemt.
www.indiegamer.nl
pi_57819215
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:00 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Nee.

Onderbouwing:

20k is peanuts man. Daar kan je één werknemer één jaar voor laten coden. Als je een werknemer uit Roemenië haalt kan je misschien twee werknemers een jaar eraan laten werken. Hoezee. Jouw idee heeft zeker drie tot vijf jaar nodig en dan heb ik het nog niet over bugtesten, bugfixen, e.d.

Bovendien heb je zelf geen idee waar je over praat en werken de developers op een plaats totaal onafhankelijk van jou. Dat werkt totaal niet, aangezien jij een sterke leider moet zijn die dagelijks beslissingen moet gaan maken van cruciaal niveau voor de verdere verloop van het project. Hoe verwacht je dat dit gaat? Dat zij je even een e-mailtje sturen en jij twee dagen later ff replied?

Dan heb ik het nog niet over de concurrentie die er is. Speel maar een paar van die web-mmorpgs. Die zijn dermate uitvoerig dat er voor een user absoluut geen reden is om naar jouw spel te gaan voor het echt vernieuwende features heeft, af is en er wellicht een flinke marketingcampagne tegenaan gegooid is.

Kom op, grow up zeg. Koop van die 20k een lekkere full hd-tv met home cinema set, leef je uit, ga naar yabyum, ga op vakantie naar weet ik veel waar, doe een aanbetaling op een huis of koop een auto. Allemaal manieren om dit geld veel beter te spenderen.
pi_57819218
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:06 schreef disjfa het volgende:

[..]

Dus waqt je zeggen wilt. Is dat alles wat wij gezegt hebben je totaal niet boeit. Waarom vraag je het dan aan ons als ik vragen mag? Waarom ga je niet gewoon door met je plan. Jij bent de enige hier die er blij mee word en leuk vind je plan door te zetten. Dan moet je niet aan ons vragen wat wij vinden neem ik aan.

Doe het dan lekker zelf. Ik zou niet inzien hoe mensen je ooit serieus kunnen nemen met de houding die je afgelopen topics aanneemt.
het boeit me well

Maar ik vraag nu voor meer onderbouwing.
Dit zijn de laatste punten en ik wil nix over het hoofd gezien hebben.
snap je?
pi_57819267
20k kan je overigens wel degelijk wat mee, maar HOU HET KLEINSCHALIG en vooral: ga zelf lekker coden en aan de slag. Ga zelf eens een programmeertaal leren en hou het als hobby. Dat hebben vrienden van mij ook gedaan en die hebben er veel plezier aan gehad. Maar verder kwamen ook zij er niet mee, en dat was al een stuk professioneler dan wat jij nu aan het doen bent.
pi_57819287
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:08 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
snap je?
Ik snap het helemaal. Jij luisterd naar niemand en gaat toch doen wat je wilt. Je vraagt om advies wat over het algemeen stopt voor het bord voor je kop dus je zelf nooit zal aannemen.
www.indiegamer.nl
  vrijdag 4 april 2008 @ 00:13:03 #24
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_57819325
kijk, hier kon je nog wel goed spellen.. hmm niet verder gelezen

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=55406&sid=13fd16517ed84a64dd37dfa94da7b70e

en engels..

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=55394

minder goed.. dat wel
That boy needs therapy..
pi_57819337
disjfa hoe kan ik jouw serieus nemen als je niet lees wat ik post?

Had ik net niet voor de tig keer de andere topic geopent voor dit soort dingen?

Athlon_2o0o.
Ze hebben mijn telefoon nummer, email, adres, msn. Daarnaast is er ook daar een team leader. Daarmee heb ik al tig weken mee overlegd en uitbedacht. Zodat hij ook beslissingen kan nemen, en daarna met mij kan kortsluiten. Als nodig is. Meestal beld hij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')