hu,...?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:56 schreef BMH het volgende:
Als je het aan ons moet vragen is er iets goed mis met je houding tegenover dit project.
Leg het me eens uit in een paar zinnen. Wat ben je van plan?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:01 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
hu,...?
jij volg het niet of zo?
Mijn houding is prima, ter controle. Zit nog op het randje
kijk op game in ontwikkeling #2quote:Op donderdag 3 april 2008 23:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Leg het me eens uit in een paar zinnen. Wat ben je van plan?
Chaotische chatlogs doen me niets.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:14 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
kijk op game in ontwikkeling #2
Ja goed idee..quote:Op donderdag 3 april 2008 23:22 schreef Roelof_Kremer het volgende:
graag bij de topic blijven. zal extra topic openen voor vragen, advies, commetaar
2 dingenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:37 schreef disjfa het volgende:
Als ik een serieuze vraag mag stellen. De hoeveelste keer is het dat je dit project weer start. Als ik wat google op je gegevens dan kom ik namelijk al een paar andere fora tegen waar je ditzelfde plan hebt gepost jaren terug. Daar hielpen mensen je ook mee. Nu zit je hier weer op punt 0. Is het het waard om over 6 maanden weer op punt 0 te zitten alleen dan 20k lichter? Aangezien dat altijd een mogenlijkheid is hoe goed je plan dan ook.
Met je planning en overtuiging heb je hier al 0 mensen overgehaalt je te steunen met wat je doet. Denk je dat als je wat hebt er meer mensen achter je komen te staan? Gaat het niet om de enthousiasme die je wel hebt maar absoluut niet over weet te brengen.
Pak twee willekeurige punten uit je verhaal, mix ze en je weet het zelf nieteens zeker meer. Die plank voor je kop staat goed, maar is niet nodig.
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:52 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Tja, mijn onderhandel talend is best goed zeg ik zelf.
Omdat het
1: Buitelandse programmeurs zijn. Met lager uur loon.
2: De prijs van 30,- naar 25,- is gegaan. (verschillede rede)
3: En het mijn eerste project is. En de firma heel graag mijn referentie willen en het geld natuurlijk.
Als je zo reageert kan ik alleen maar zeggen, maak je game. Doe het. Laat het zien. Iedereen hier heeft vertrouwen in je. We weten dat je het kan. Maak.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Als je een topic wil verklote doe het dan goed.
game in ontwikkeling #3 B-extraquote:Op donderdag 3 april 2008 23:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
2 dingen
Waarvoor denk je dat de 2de topic is? reageer op: game in ontwikkeling #3 B-extra ?
En weer geen voorbeelden.
tataal mislukt dus..quote:Had geprobeerd een team zamen te stellen. Wat tataal nix werd. En geen cent lichter.
niet nodig, je bent zelf al lekker op wegquote:Als je een topic wil verklote doe het dan goed.
hier raakte ik de draad kwijtquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:00 schreef Roelof_Kremer het volgende:
allen jouw zeg, zeg mij niet veel. Als jij zeg (voorbeeld,sorry) het wordt nix,
Dus waqt je zeggen wilt. Is dat alles wat wij gezegt hebben je totaal niet boeit. Waarom vraag je het dan aan ons als ik vragen mag? Waarom ga je niet gewoon door met je plan. Jij bent de enige hier die er blij mee word en leuk vind je plan door te zetten. Dan moet je niet aan ons vragen wat wij vinden neem ik aan.quote:[b]Op vrijdag 4 april 2008 00:00 Alles wat ik nu heb gelezen prik ik zo doorheen. omdat het niet goed is onderbouwd.
Nee.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:00 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Zal ik het doorzetten ja of nee.
Graag eerlijk antwoord geven. Met klein kommetaar van 1-2 regels.
het boeit me wellquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus waqt je zeggen wilt. Is dat alles wat wij gezegt hebben je totaal niet boeit. Waarom vraag je het dan aan ons als ik vragen mag? Waarom ga je niet gewoon door met je plan. Jij bent de enige hier die er blij mee word en leuk vind je plan door te zetten. Dan moet je niet aan ons vragen wat wij vinden neem ik aan.
Doe het dan lekker zelf.Ik zou niet inzien hoe mensen je ooit serieus kunnen nemen met de houding die je afgelopen topics aanneemt.
Ik snap het helemaal. Jij luisterd naar niemand en gaat toch doen wat je wilt. Je vraagt om advies wat over het algemeen stopt voor het bord voor je kop dus je zelf nooit zal aannemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |