Het is niet alleen regenachtig bij jullie aan de kust. Iets verder in het binnenland regent het hier ook!quote:Op zaterdag 5 april 2008 08:57 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgenvanuit de regenachtige Nederlandse kust.
(Isabeau)
quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is niet alleen regenachtig bij jullie aan de kust. Iets verder in het binnenland regent het hier ook!
Lekker gaan strandwandelen in de regenquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:18 schreef latislos het volgende:
[..]
mompelt iets over kutregen
maar ik hoef vandaag toch niet te werken. Dat kreeg ik om 3.00am te horen via de sms![]()
![]()
kan je mooi mee naar het Openlucht Museum en kan de liefste echtgenote ter wereld nog even doorwerkenquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:18 schreef latislos het volgende:
mompelt iets over kutregen
maar ik hoef vandaag toch niet te werken. Dat kreeg ik om 3.00am te horen via de sms![]()
![]()
mompelde ik net niet iets over k-regen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
kan je mooi mee naar het Openlucht Museum en kan de liefste echtgenote ter wereld nog even doorwerken
Jaquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:32 schreef latislos het volgende:
mompelde ik net niet iets over k-regen?
Milou was er ookal om 7 uur uitquote:Op zaterdag 5 april 2008 08:30 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen.........
Feestje gisteravond was erg leuk, de pilsjes waren heerlijk en werden rijkelijk geschonken. Waarom werd mijn dochter vandaag zo megavroeg wakker? En waarom deed mijn man net alsof hij sliep?? Argh.......ik moet echt ff langzaam wakker worden hoor!
Lein, pizza ziet er prima ui!
regen en Arnhem?quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jadaarom juist, er is heel veel overdekt en in Arnhem regent het nooit. Nooit!
Ben je zo'n iemand die mensen op straat een donateurschap aan probeert te praten?quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:23 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen, ook in Vlaanderen is het blegh -weer....
en na een verstoorde nachtrust (fijn katten die merken dat het lente wordt) gaan we met frisse moed aan de slag voor onze vrienden van Oxfam
Heb je weleens paneer gemaakt, van die Indiase kaas? Dat kan niet mislukken!quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:54 schreef KrnKje het volgende:
Hellow allemaal...
* KrnKje is kaas aan t maken (hoop ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |