quote:Genezing vergt ongeveer zes tot tien weken.
Die jongen moest van z'n vader Feyenoorder worden omdat z'n pappie dat in 1970 is geworden, laat die jongen met rust. Dit is al zielig genoeg voor hem.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:30 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
was je eigenlijk al geboren toen je kon zeggen dat jullie de laatste kampioen van Nederland waren
De Groningen-topics rondom augustus/ januari blaken anders ook niet van hoogstaande reacties ten opzichte van Ajax Ajakkes hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 22:30 schreef clauwheee het volgende:
Trieste reacties van sommige (let op, Stargazer) Ajacieden weer.
Waarom schrijf je ajakkes nou weer met een hoofdletter?!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De Groningen-topics rondom augustus/ anuari blaken anders ook niet van hoogstaande reacties ten opzichte van Ajax Ajakkes hoor.
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:31 schreef romaniaza het volgende:
Grappig dat feyenoorders ajax nu bijna klaarkomen omdat Gomes geblesseerd is. PSV haalt tenminste nog wat punten op in Europees niveau. Jammer voor deze jongen
Geneest binnen 3-5 weken las ik net.
doe dat maar maal 2, het is volgens wikipedia 6-10 weken.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:31 schreef romaniaza het volgende:
Grappig dat feyenoorders nu bijna klaarkomen omdat Gomes geblesseerd is. PSV haalt tenminste nog wat punten op in Europees niveau. Jammer voor deze jongen
Wow, sportief hier! PSV is enige club die nog wat punten (letterlijk) bij elkaar sprokkelt.quote:
zijn geen Feyenoorders hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 22:31 schreef romaniaza het volgende:
Grappig dat feyenoorders nu bijna klaarkomen omdat Gomes geblesseerd is. PSV haalt tenminste nog wat punten op in Europees niveau. Jammer voor deze jongen
Finale, Finale... we spelen de Finale, Finale, Finale... we spelen de Finale, Finale Finale Finale! ohooohohooohoooo ooooohohohohoooooquote:
Niet zo stoer als je eigen deur door midden trappen na een wanvertoning tegen degradatiekandidaat #1.quote:
Cooooome on PSV!! Boeruuuuuuh!!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:33 schreef romaniaza het volgende:
[..]
Wow, sportief hier! PSV is enige club die nog wat punten (letterlijk) bij elkaar sprokkelt.
als je alleen zo kampioen kan wordenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet zo stoer als je eigen deur door midden trappen na een wanvertoning tegen degradatiekandidaat #1.
Misschien niet, maar dat was vanwege het feit dat er een club zover is afgezakt dat ze ploegjes die een beetje in de buurt staan leeg moeten kopen. Als ik dan nu weer zie dat jullie inderdaad klaarkomen op een blessure van Gomes en dan nog een sprankje hoop hebben op het kampioenschap dan heb ik alleen maar medelijden.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De Groningen-topics rondom augustus/ januari blaken anders ook niet van hoogstaande reacties ten opzichte van Ajax Ajakkes hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ah shit, fucking zuur voor hem. Je moet ook veel oefeningen doen om dat litteken op te rekken terwijl die scheuring geneest. Word lastig...damn.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
doe dat maar maal 2, het is volgens wikipedia 6-10 weken.
Ik heb zelf een spierslag in de hamstring gehad en duurde 8 weken. Maar dan ben je nog niet 100% fit.
Misschien moet je eens lezen? Hij zegt net dat hij hoopt dat Fiorentina scoortquote:Op donderdag 3 april 2008 22:30 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Hij is een Nederlander die het leuk vindt dat er een Nederlandse club doorgaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |