quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:04 schreef okee6 het volgende:
Portugal pakte vanavond via Sporting ook een puntje, daar laat de rest van de Nederlandse EC deelnemers PSV óók op liggen.
face plant!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:26 schreef ruud.nl het volgende:
Geniale invalbeurt van Vayrynen trouwens.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
De keeper kwijtraken omdat hij in de problemen werd gebracht? Wat een onzin. Dit is gewoon pech.
Dat zie jij anders dan. Farfán is belangrijker dan Koevermans of Lazovic. Dat je nog op Afellay durft te vertrouwen zegt veel over welke bril je op hebt. Gister was het bijna weer raak door een stupide balverlies.quote:Farfan is jammer, maar er zijn oplossingen te over. Afellay op rechts en Dzudszak op links bijvoorbeeld. Bovendien speelde Farfán gisteren een baggerpartij.
Ga je er maar lekker cijfermatig aan vasthouden, misschien dat je PSV je wil volgen. Redelijk zei ik, niet gunstig.quote:Ja, 1-1 uit is heel ongunstig
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:04 schreef okee6 het volgende:
Dat zie jij anders dan. Farfán is belangrijker dan Koevermans of Lazovic. Dat je nog op Afellay durft te vertrouwen zegt veel over welke bril je op hebt. Gister was het bijna weer raak door een stupide balverlies. geniale pass.
De blessure kwam voort uit een uittrap. Niet uit een rare sprong.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:04 schreef okee6 het volgende:
Gomes springt elke wedstrijd als een idioot. Het is een wonder dat het al niet eerder gebeurde. PSV is niet professioneel genoeg, deze blessure was absoluut voorkomelijk.
Ja ik durf op Afellay te vertrouwen, wat een enorm risico.quote:Dat zie jij anders dan. Farfán is belangrijker dan Koevermans of Lazovic. Dat je nog op Afellay durft te vertrouwen zegt veel over welke bril je op hebt. Gister was het bijna weer raak door een stupide balverlies.
Stom, ik ben wéér vergeten dat voetballen niet om het resultaat gaat.quote:Ga je er maar lekker cijfermatig aan vasthouden, misschien dat je PSV je wil volgen. Redelijk zei ik, niet gunstig.
quote:Gazzetta dello Sport: 'PSV’er Afellay was de beste'
De ochtend na het 1-1 gelijkspel tussen Fiorentina en PSV in de kwartfinale van de UEFA Cup, becijferde Gazzetta dello Sport vrijdag PSV’er Ibrahim Afellay (foto, rechts) tot beste man van het veld. De Italiaanse krant was van mening dat alle PSV’ers een voldoende verdienden. Bij Fiorentina scoorde doelpuntenmaker Mutu, samen met Frey en Montolivo het hoogste cijfer. (MvdH)
Ik dacht dat jij voor PSV was. Vandaar ook mijn vorige reactie, excuses.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Gomes springt elke wedstrijd als een idioot. Het is een wonder dat het al niet eerder gebeurde. PSV is niet professioneel genoeg, deze blessure was absoluut voorkomelijk.
[..]
Dat zie jij anders dan. Farfán is belangrijker dan Koevermans of Lazovic. Dat je nog op Afellay durft te vertrouwen zegt veel over welke bril je op hebt. Gister was het bijna weer raak door een stupide balverlies.
[..]
Ga je er maar lekker cijfermatig aan vasthouden, misschien dat je PSV je wil volgen. Redelijk zei ik, niet gunstig.
Ooit PSV wel eens comfortabel zo'n gelijkspel zien uitspelen? Engelse ploegen liggen ons, Italianen niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij voor PSV was. Vandaar ook mijn vorige reactie, excuses.
Ik vind dat je meer ambitie moet hebben. Zo vind ik het ook goedkoop om Mendez de schuld in de schoenen te schuiven, waar "hij, Simons en Gomes" de aanwezigheid van Ibi mede mogelijk maken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij voor PSV was. Vandaar ook mijn vorige reactie, excuses.
invallen, bal aannemen, pass willen geven, in de grond trappen en maakte een prachtige nose-divequote:
Hoe wil je iemand aanspelen als hij zelf de bal heeft?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik vind dat je meer ambitie moet hebben. Zo vind ik het ook goedkoop om Mendez de schuld in de schoenen te schuiven, waar "hij, Simons en Gomes" de aanwezigheid van Ibi mede mogelijk maken.
Bekijk de wedstrijd nog eens en kijk dan hoe vaak Afellay aanspeelbaar is, als ie de bal niet in de eigen voeten heeft. Dat hij fraaie dwarrelpasses gaf en bovendien een assist maakt hem niet tot wonderspeler.
Owja dat zei een maat van mijquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
invallen, bal aannemen, pass willen geven, in de grond trappen en maakte een prachtige nose-dive
Hij stond of offside of achter de man. Alleen op eigen helft de bal kunnen ontvangen. Kijk maar na, maar dát durf je niet. Jij wil klappen voor wat je wel ziet. Ik veroordeel Culina om het niet kunnen schieten, máár ik waardeer ook wat hij voor 'wuppie' Afellay betekenen kan. Hetzelfde geldt Méndez, van wie ik ook geen fan ben, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:33 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hoe wil je iemand aanspelen als hij zelf de bal heeft?
Afellay was vaak genoeg aanspeelbaar gisteren hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:51 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hij stond of offside of achter de man. Alleen op eigen helft de bal kunnen ontvangen. Kijk maar na, maar dát durf je niet. Jij wil klappen voor wat je wel ziet. Ik veroordeel Culina om het niet kunnen schieten, máár ik waardeer ook wat hij voor 'wuppie' Afellay betekenen kan. Hetzelfde geldt Méndez, van wie ik ook geen fan ben, maar dat terzijde.
Was al weer even geleden, en dat van een spelmaker. Dat zou je haast elke wedstrijd verwachten. Zeker als je het aantal minuten telt dat de bal aan zijn voeten plakt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:46 schreef ruud.nl het volgende:
En waarom zou hij moeten scoren in de thuiswedstrijd? Als hij weer zo'n mooie actie heeft inclusief briljante pass waaruit Koevermans scoort, is het toch ook goed?
Lazovic gaf meer assists dan Afellay, scoorde meer doelpunten en miste minder opgelegde kansen. Hij doet het al met al ook niet optimaal, maar dat dan nog beter dan Ibi. Voor een middenvelder zijn bovendien zijn statistieken aan de krappe kant.quote:En als je over open kansen missen begint, is het natuurlijk te absurd voor woorden dat je middenvelder Afellay wel noemt en aanvaller Lazovic niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |