abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 april 2008 @ 09:53:05 #201
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57823257
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 02:04 schreef okee6 het volgende:

Portugal pakte vanavond via Sporting ook een puntje, daar laat de rest van de Nederlandse EC deelnemers PSV óók op liggen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:33:48 #202
97934 ASroma
Flamboyant
pi_57824019
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 09:26 schreef ruud.nl het volgende:
Geniale invalbeurt van Vayrynen trouwens.
face plant! !
pi_57824710
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:24 schreef ErikT het volgende:

[..]

De keeper kwijtraken omdat hij in de problemen werd gebracht? Wat een onzin. Dit is gewoon pech.

Gomes springt elke wedstrijd als een idioot. Het is een wonder dat het al niet eerder gebeurde. PSV is niet professioneel genoeg, deze blessure was absoluut voorkomelijk.
quote:
Farfan is jammer, maar er zijn oplossingen te over. Afellay op rechts en Dzudszak op links bijvoorbeeld. Bovendien speelde Farfán gisteren een baggerpartij.
Dat zie jij anders dan. Farfán is belangrijker dan Koevermans of Lazovic. Dat je nog op Afellay durft te vertrouwen zegt veel over welke bril je op hebt. Gister was het bijna weer raak door een stupide balverlies.
quote:
Ja, 1-1 uit is heel ongunstig
Ga je er maar lekker cijfermatig aan vasthouden, misschien dat je PSV je wil volgen. Redelijk zei ik, niet gunstig.
pi_57825060
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:04 schreef okee6 het volgende:
Dat zie jij anders dan. Farfán is belangrijker dan Koevermans of Lazovic. Dat je nog op Afellay durft te vertrouwen zegt veel over welke bril je op hebt. Gister was het bijna weer raak door een stupide balverlies. geniale pass.
pi_57825145
Wat een saaie kutpot.
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:25:50 #206
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57825207
quote:
Gomes springt elke wedstrijd als een idioot. Het is een wonder dat het al niet eerder gebeurde. PSV is niet professioneel genoeg, deze blessure was absoluut voorkomelijk.
De blessure kwam voort uit een uittrap. Niet uit een rare sprong.
quote:
Dat zie jij anders dan. Farfán is belangrijker dan Koevermans of Lazovic. Dat je nog op Afellay durft te vertrouwen zegt veel over welke bril je op hebt. Gister was het bijna weer raak door een stupide balverlies.
Ja ik durf op Afellay te vertrouwen, wat een enorm risico.
Farfán is een goede speler, maar niet onvervangbaar komende donderdag.
Gisteren gaf Afellay ook een mooie assist op Koevermans. En als er iemand veel dom balverlies leed was het niet Ibi maar Mendéz.
quote:
Ga je er maar lekker cijfermatig aan vasthouden, misschien dat je PSV je wil volgen. Redelijk zei ik, niet gunstig.
Stom, ik ben wéér vergeten dat voetballen niet om het resultaat gaat.

Ga jij je maar weer verder belachelijk maken met complottheoriën.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_57825644
quote:
Gazzetta dello Sport: 'PSV’er Afellay was de beste'

De ochtend na het 1-1 gelijkspel tussen Fiorentina en PSV in de kwartfinale van de UEFA Cup, becijferde Gazzetta dello Sport vrijdag PSV’er Ibrahim Afellay (foto, rechts) tot beste man van het veld. De Italiaanse krant was van mening dat alle PSV’ers een voldoende verdienden. Bij Fiorentina scoorde doelpuntenmaker Mutu, samen met Frey en Montolivo het hoogste cijfer. (MvdH)
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:48:58 #208
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57825741
quote:

[..]

[..]

[..]

Ik dacht dat jij voor PSV was. Vandaar ook mijn vorige reactie, excuses.
pi_57826003
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:48 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ooit PSV wel eens comfortabel zo'n gelijkspel zien uitspelen? Engelse ploegen liggen ons, Italianen niet.
pi_57826069
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:48 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik vind dat je meer ambitie moet hebben. Zo vind ik het ook goedkoop om Mendez de schuld in de schoenen te schuiven, waar "hij, Simons en Gomes" de aanwezigheid van Ibi mede mogelijk maken.

Bekijk de wedstrijd nog eens en kijk dan hoe vaak Afellay aanspeelbaar is, als ie de bal niet in de eigen voeten heeft. Dat hij fraaie dwarrelpasses gaf en bovendien een assist maakt hem niet tot wonderspeler.
pi_57826310
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
iemand gifje Vayrynen?
Wat deed hij dan?
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:22:03 #212
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57826526
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:12 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wat deed hij dan?
invallen, bal aannemen, pass willen geven, in de grond trappen en maakte een prachtige nose-dive
pi_57826765
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:02 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik vind dat je meer ambitie moet hebben. Zo vind ik het ook goedkoop om Mendez de schuld in de schoenen te schuiven, waar "hij, Simons en Gomes" de aanwezigheid van Ibi mede mogelijk maken.

Bekijk de wedstrijd nog eens en kijk dan hoe vaak Afellay aanspeelbaar is, als ie de bal niet in de eigen voeten heeft. Dat hij fraaie dwarrelpasses gaf en bovendien een assist maakt hem niet tot wonderspeler.
Hoe wil je iemand aanspelen als hij zelf de bal heeft?
pi_57828289
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:22 schreef Prosac het volgende:

[..]

invallen, bal aannemen, pass willen geven, in de grond trappen en maakte een prachtige nose-dive
Owja dat zei een maat van mij Ik letten even niet op. Wist niet dat hij dat was.
pi_57830916
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:33 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Hoe wil je iemand aanspelen als hij zelf de bal heeft?
Hij stond of offside of achter de man. Alleen op eigen helft de bal kunnen ontvangen. Kijk maar na, maar dát durf je niet. Jij wil klappen voor wat je wel ziet. Ik veroordeel Culina om het niet kunnen schieten, máár ik waardeer ook wat hij voor 'wuppie' Afellay betekenen kan. Hetzelfde geldt Méndez, van wie ik ook geen fan ben, maar dat terzijde.
pi_57831130
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:51 schreef okee6 het volgende:

[..]

Hij stond of offside of achter de man. Alleen op eigen helft de bal kunnen ontvangen. Kijk maar na, maar dát durf je niet. Jij wil klappen voor wat je wel ziet. Ik veroordeel Culina om het niet kunnen schieten, máár ik waardeer ook wat hij voor 'wuppie' Afellay betekenen kan. Hetzelfde geldt Méndez, van wie ik ook geen fan ben, maar dat terzijde.
Afellay was vaak genoeg aanspeelbaar gisteren hoor.
En ja, hij heeft een riskante speelstijl wat door anderen opgevangen moet worden.
Aan de andere kant is hij één van de weinigen in de huidige selectie die openingen weet te creëren met zijn spel, getuige ook de goal gisteren.
Jij hebt gewoon persoonlijk iets tegen Afellay, waarom weet ik niet, maar je brandt hem keer op keer af op al het kleinste ding dat hij fout doet, word je daar zelf nou niet moe van?
Simons had gisteren ook twee zeer riskante passes door het midden, maar daar hoor ik je niet over.

Het enige waar het jou om te doen is, is Afellay afzeiken, en dat ben ben ik zo langzamerhand kotsbeu.
pi_57831684
De tijd van ophemelen is voorbij, hij heeft Cocu afgelost en maakt het niet waar. PSV wordt eerder ondanks dan dankzij hem kampioen. Hoeveel open kansen hij al wel niet gemist heeft...

Laat hem scoren in de thuiswedstrijd, dan is hij een vent.
pi_57833922
Cocu afgelost?

Ten eerste zijn het twee totaal verschillende spelers en ten tweede durf ik wel te stellen dat Afellay minstens net zo ver is als Cocu was op zijn leeftijd. Die kwam toen net van AZ uit de eerste divisie en was wisselspeler bij Vitesse.
Dat mensen hem als leider van het elftal gaan zien, is mijns inziens nog niet terecht. Hij is pas 21 en groeit nog steeds in zijn rol, daar horen ook slechte wedstrijden bij.
Ik ben het met je eens dat Aissati een keer de kans verdient als spelverdeler, maar hoe jij keer op keer Afellay naar beneden sabelt, is nergens voor nodig en uitermate irritant. Je mening over hem is duidelijk, dat hoef je echt niet in iedere post te herhalen.

En waarom zou hij moeten scoren in de thuiswedstrijd? Als hij weer zo'n mooie actie heeft inclusief briljante pass waaruit Koevermans scoort, is het toch ook goed?

En als je over open kansen missen begint, is het natuurlijk te absurd voor woorden dat je middenvelder Afellay wel noemt en aanvaller Lazovic niet.
pi_57834203
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:46 schreef ruud.nl het volgende:
En waarom zou hij moeten scoren in de thuiswedstrijd? Als hij weer zo'n mooie actie heeft inclusief briljante pass waaruit Koevermans scoort, is het toch ook goed?
Was al weer even geleden, en dat van een spelmaker. Dat zou je haast elke wedstrijd verwachten. Zeker als je het aantal minuten telt dat de bal aan zijn voeten plakt.
quote:
En als je over open kansen missen begint, is het natuurlijk te absurd voor woorden dat je middenvelder Afellay wel noemt en aanvaller Lazovic niet.
Lazovic gaf meer assists dan Afellay, scoorde meer doelpunten en miste minder opgelegde kansen. Hij doet het al met al ook niet optimaal, maar dat dan nog beter dan Ibi. Voor een middenvelder zijn bovendien zijn statistieken aan de krappe kant.

Juist Europees mag Afellay zich laten zien, dan hebben we er nog een jackpot aan.
pi_57845410
Italiaanse ploegen liggen geen enkele Nederlandse ploeg, behalve ons hoor!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')