Maar ik kom zovaak in Hengeloquote:Op zondag 4 mei 2008 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou trouwen met iemand die in Enschede woont!!
Oooh... Nou... Als we dan gaan samenwonen, dan gaan we dus wel in Hengelo wonen he?!quote:
Dat zijn er wel heul veul!quote:Op maandag 5 mei 2008 00:55 schreef Bravebart het volgende:
Ik ook! Ik ben verliefd op alle Hengelose vrouwen!
Onee
Als jij dat wil dan doen we dat! Voetbal en bier is wel prioriteit nummero uno dan!quote:Op maandag 5 mei 2008 14:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oooh... Nou... Als we dan gaan samenwonen, dan gaan we dus wel in Hengelo wonen he?!
En als je dan moest kiezen tussen voetbal en seks dan!?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Als jij dat wil dan doen we dat! Voetbal en bier is wel prioriteit nummero uno dan!
Maar volgens mij vind jij dat helemaal geen probleem
Seks kan óf ervoor óf erna!quote:Op maandag 5 mei 2008 19:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En als je dan moest kiezen tussen voetbal en seks dan!?
Juustem!quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 19:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Juustem!
Dit gaat nog wel wat worden zo![]()
Radio 1quote:Op maandag 5 mei 2008 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
Ik ben mn clubje kijkenJij ook neem ik aan?
3-1quote:
Wcrolhouderding!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:52 schreef Cici het volgende:
Zo, heb nieuwe klinken op alle deuren, ook op de ramen nu, had ik al wel, maar deze zijn mooier, met zo´n drukknop
En een nieuwe tochtstrip op de voordeur en nieuw voordeurslot!
Ben blij dat dit gedaan is, badkamerdeur is ook gemaakt, dus die kan ook dicht, eindelijk.
Nu komt er zo nog een loodgieter, hoop ik, die mij een wcrolhouderding erop zet
Komt wel goedquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:33 schreef Cici het volgende:
Ding zit erop hoor!
Nu krijg ik nog een dressoir binnenkort en moet nog een prullenbak en wasmand halen en dan is het hier af
Nu nog wennen hier![]()
Bierquote:
Als je op het terras zit meet je toch allemaal tukkers?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:49 schreef rulerofdeath het volgende:
hee leu
bint er vanuut hengel nog leu die zin hebt in een orgie tukker meet?
Ik heb wel zin in een tukker meet orgie !quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:49 schreef rulerofdeath het volgende:
hee leu
bint er vanuut hengel nog leu die zin hebt in een orgie tukker meet?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een tukker meet orgie !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |