idd razor,quote:Op donderdag 3 april 2008 19:15 schreef BrandX het volgende:gaaf Razor! Ben zeer benieuwd en hoop idd dat het lukt!
je kan ze kopenquote:Op donderdag 3 april 2008 19:20 schreef Razor21 het volgende:
Dus wellicht is Fok zo aardig om mij een t-shirt / trui op te sturen die kan ik dan aantrekken![]()
Misschien dat ik de Fokstok nog even meeneem en deze ergens op grootte hoogte ga neerleggen
Wil je mij even mailen op clumsy_clown@fok.nl, zodat ik dit niet vergeet? Ik ga even kijken wat we kunnen regelen.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:20 schreef Razor21 het volgende:
Dus wellicht is Fok zo aardig om mij een t-shirt / trui op te sturen die kan ik dan aantrekken![]()
Misschien dat ik de Fokstok nog even meeneem en deze ergens op grootte hoogte ga neerleggen
He harstikke bedankt mocht het luk mail is verstuurd afzender Sanderquote:Op donderdag 3 april 2008 19:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wil je mij even mailen op clumsy_clown@fok.nl, zodat ik dit niet vergeet? Ik ga even kijken wat we kunnen regelen.
Tjsa dat snap ik maar dit is echt echt..je mag ze anders wel bellen.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:59 schreef Slarioux het volgende:
Gezien je postgeschiedenis ben ik ... kritisch.
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 21:31 schreef Mitchell-K het volgende:
Maar hij komt wel op tv
Dat dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nee, juist nu in hun T-shirtje, dan denkt iedereen dat ze rillen van angst in plaats van de kou.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:37 schreef Yozzz het volgende:
Het wordt in de zomer pas uitgezonden? Best apart, iedereen dikke jassen/shawls om in een programma in de zomer
Welkom in de tv-wereldquote:Op woensdag 9 april 2008 08:44 schreef pvc_boer het volgende:
2 uur filmen voor 1 minuut uitzending... het ging hardstikke goed ?
quote:waarom dan 2 uur? of hadden ze zoveel werk bij de make up ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |