Ja en dan speel je een missie uit met heel veel tegenstanders (typhoon bijvoorbeeld) en dan krijg je wél 1000 punten! (zet een beetje weinig zoden aan de dijk als je een stuk of 300.000 moet)....zoals ik net ook al zei....je kan beter gaan multiplayen als je die campange hebt uitgespeeld op elite ofzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook NOG EEN KEER
Je krijgt toch echt ook nog de missie-einde-bonus hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:54 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ja en dan speel je een missie uit met heel veel tegenstanders (typhoon bijvoorbeeld) en dan krijg je wél 1000 punten!....zoals ik net ook al zei....je kan beter gaan multiplayen als je die campange hebt uitgespeeld op elite ofzo.
ja niet dus hé...als je hem eenmaal gehaald hebt krijg je alleen nog maar de punten voor de kills die je gemaakt hebt. Ga maar eens in je challenge lijst kijken, als je een missie gehaalt hebt op een bepaald niveau dan komen de XP aantallen die erachter staan in het groen te staan. Je krijgt ze dus maar een keer. Dit is met alle challenges zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je krijgt toch echt ook nog de missie-einde-bonus hoor
Waarom krijg ik ze dan welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
ja niet dus hé...als je hem eenmaal gehaald hebt krijg je alleen nog maar de punten voor de kills die je gemaakt hebt. Ga maar eens in je challenge lijst kijken, als je een missie gehaalt hebt op een bepaald niveau dan komen de XP aantallen die erachter staan in het groen te staan. Je krijgt ze dus maar een keer. Dit is met alle challenges zo.
omdat jij ze waarschijnlijk nog niet gehaald hebt....ik heb hem hier op de ps3 en op de pc (die is niet legaal maar dat boeit niet) en je krijgt ze op allebei niet.quote:
Jongen serieus, ik heb de campagne gedaan op normal, hard, en elite, alle xp gekregen, deed ik m NOG EEN KEER OP ELITE, en exact nog evenveel xp gekregen, voor de de "finished the mission" weetikveel zut. Dus t ligt toch echt aan jou hoor..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
omdat jij ze waarschijnlijk nog niet gehaald hebt....ik heb hem hier op de ps3 en op de pc (die is niet legaal maar dat boeit niet) en je krijgt ze op allebei niet.
ok....laten we even aannemen dat het zo is (kan het op dit moment niet nakijken want ben niet thuis, al weet ik wel zeker dat je geen gelijk hebt, maar goed...) maar dan krijg je nog steeds minder XP dan als je in multiplayer gaat spelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jongen serieus, ik heb de campagne gedaan op normal, hard, en elite, alle xp gekregen, deed ik m NOG EEN KEER OP ELITE, en exact nog evenveel xp gekregen, voor de de "finished the mission" weetikveel zut. Dus t ligt toch echt aan jou hoor..
Jup.quote:
Ok. Weet je ik ga zo nog eens even kijken, ik heb toch geen neuk te doen.quote:
Nou , ik heb het boven de woestijn geprobeerd.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:17 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ja is vrij easy eigenlijk. Je gaat gewoon in On-mode (cockpit of erachter dus) onder de dertig meter vliegen, doe dit boven zee want dat is makkelijker, en als je eronder zit dan doe je OFF mode voor een seconde ofzo en je hebt hem
Die andere is trouwens een stuk moeilijker...dan moet je 2 minuten lang in één missie onder de 40 meter inverted (op de kop) vliegen. Volgens mij heet die challenge "Vertigo"
Doe even free flight boven dat oceaan level. Dat is die waar off mode zich ook afspeeld dachtik. Volgens mij moet het meter zijn maar weet t niet zeker.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou , ik heb het boven de woestijn geprobeerd.
Altitude meter geeft 414 aan , ga ik lager....crash ik. Die meters geven de hoogte in "feet "aan neem ik aan?
Ja het is volgens mij ook met meters aangegeven. En ja je moet het boven de oceaan doen aangezien dat een recht stuk is en je dus niet zo veel hoeft te corrigeren omdat er boven de grond 500 meter verderop misschien wel heuveltj kan liggen ofzoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doe even free flight boven dat oceaan level. Dat is die waar off mode zich ook afspeeld dachtik. Volgens mij moet het meter zijn maar weet t niet zeker.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:46 schreef Picchia het volgende:
Het is grafisch een mooi spel met vele verschillende straaljagers, maar de uitwerking is slecht en gameplay is vrij beperkt in mijn ogen. Je kunt niet eens opstijgen, tanken en landen. Het irriteert mij ook dat de metertjes in de cockpit niets doen. De controls zijn vrij beperkt en het vliegtuig vliegt eigenlijk bijna volautomatisch. Zelfs als je geraakt bent door een raket kun je nog op volle capaciteit doorvliegen. De communicatie met je squad beperkt zich tot aanvallen en verdedigen. Zelfs spellen uit vorig millenium, zoals F-22 lightning 2 uit 1996 (of de aanzienlijk betere deel 3 uit '99!), hebben meer diepgang. En dat spel kreeg op Gamespot destijds een 7 of iets.
Het is een arcade game en geen sim. Hoewel ik was teleurgesteld heb ik mij wel vermaakt, want HAWX vervult zijn rol als (vrij simpele) arcade shooter voor de PC wel. Het rondvliegen met verschillende straaljagers en units opblazen in vrij diverse en mooie omgevingen is wel geinig. De presentatie van de missies is ook wel vrij gepoetst. Het is wel een spel dat je meerdere malen kunt spelen.
Als je een recente arcade vliegspel zoekt voor de PC dan is HAWX een geschikte optie. Maar als je een console hebt dan kun je beter voor Ace Combat gaan. Of als je iets meer diepgang zoekt (en minder grafische pracht) dan is Falcon 4.0: Allied Force uit 2005 nog beschikbaar. Ik zou het een 7,3 geven.
Ik speel het omdat ik me er mooi mee kan vermaken. Het is dan ook geen sim, want dan was ik er zwaar waardeloos in geweestquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef cheqy het volgende:
Uit dit topic.
Tom Clancy's H.A.W.X
[..]
![]()
En dan vooral dat dik gedrukte. Zijn er meer mensen die Ace Combat beter vinden dan Hawx?
Kan ik niet echt een oordeel over geven....de laatste Ace Combat die ik gespeeld heb was nummertje 3quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef cheqy het volgende:
Uit dit topic.
Tom Clancy's H.A.W.X
[..]
![]()
En dan vooral dat dik gedrukte. Zijn er meer mensen die Ace Combat beter vinden dan Hawx?
Ja dat is bij mij ook nog steeds een raadsel. Ze hadden van mij die XA-20 Razorback er wel uit mogen halen en dan die Tornado er voor in de plaats mogen doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:12 schreef Feitosa het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom de panavia Tornado niet in het spel zit.
Sluit die xbox nou eens aan en haal'em daar opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:46 schreef jpjedi het volgende:
Denk dat ik deze ook mee ga pakken voor de ps3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |