Alles op elite uitgespeeld.....dus jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:32 schreef delano.888 het volgende:
Is er hier iemand voorbij de missie Typhoon gekomen? Ik ben helemaal gefrustreerd ondertussen, tips maar al te graag!
Er zit een optie als je de campaign speelt dat er mensen kunnen joinen bij een missie. Daarna ga je gewoon verder in de campaign.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goeie tip! Nooit aan gedacht! Ga je dan gewoon verder in het verhaal? Heb k nog nooit gedaan, zal er later eens naar kijken...
Nee.. De F2 is een op de F16 gebaseerde vliegtuig uit Japanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:58 schreef -CRASH- het volgende:
Zit er een foutje in HAWX???
De F-2 is gewoon de F-16
Ze copiëren ook allesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. De F2 is een op de F16 gebaseerde vliegtuig uit Japan
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_F-2
Ja is vrij easy eigenlijk. Je gaat gewoon in On-mode (cockpit of erachter dus) onder de dertig meter vliegen, doe dit boven zee want dat is makkelijker, en als je eronder zit dan doe je OFF mode voor een seconde ofzo en je hebt hemquote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef Feitosa het volgende:
Heeft iemand die challenge al gehaald waarbij je onder 30 mtr moet vliegen in OFF mode zonder crashen?
Tips misschien? 5000xp is wel lekker namelijk.![]()
Klopt hij heet Vertigo, ikzelf heb die andere boven woestijn gedaan maar principe is hetzelfdequote:Op maandag 11 mei 2009 16:17 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ja is vrij easy eigenlijk. Je gaat gewoon in On-mode (cockpit of erachter dus) onder de dertig meter vliegen, doe dit boven zee want dat is makkelijker, en als je eronder zit dan doe je OFF mode voor een seconde ofzo en je hebt hem
Die andere is trouwens een stuk moeilijker...dan moet je 2 minuten lang in één missie onder de 40 meter inverted (op de kop) vliegen. Volgens mij heet die challenge "Vertigo"
Dat wist ik echt niet...quote:Op maandag 11 mei 2009 21:49 schreef delano.888 het volgende:
Mensen toch, weten jullie eigenlijk wel dat free flight ook geldt als campagne, en dus voor de challanges gewoon werkt? Echt erg dat iedereen zo moelijk gaat doen tijdens missies
Free flight staat toch ook gewoon in t campagne menuquote:Op maandag 11 mei 2009 21:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat wist ik echt niet.... Ga ik daar even mijn mach 2 en unstable achievement halen
Vind er alleen geen hol aan, beetje doelloos vliegen, maar goed.. wel goed om een paar challenges te halenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Free flight staat toch ook gewoon in t campagne menu
Met de YF12 oid is t best leuk hoor, beetje stunten in off mode..quote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vind er alleen geen hol aan, beetje doelloos vliegen, maar goed.. wel goed om een paar challenges te halen
pfff ik ben level 30 en drie kwart....schiet nu voor geen meter meer opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
Vandaag was ik lekker op dreef. Co-op alle missies gedaan op moeilijste graaden nog ff snel een missie gedaan omdat ik nog 100xp nodig had voor lvl 25
Challanges helpen heel erg, campaign nog een keer doen op elite helpt heeeeeeel ergquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:38 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
pfff ik ben level 30 en drie kwart....schiet nu voor geen meter meer op
helpt op elite vliegen ook als je alle missies al een keer op elite gedaan hebt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Challanges helpen heel erg, campaign nog een keer doen op elite helpt heeeeeeel erg
Ja, je krijgt nogsteeds keiveul xp voor de missies en voor de kills.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
helpt op elite vliegen ook als je alle missies al een keer op elite gedaan hebt?
Done, done. aaaaand donequote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Challanges helpen heel erg, campaign nog een keer doen op elite helpt heeeeeeel erg
Mwah dat valt ook wel mee hoor....je kan beter gaan multiplayen want dan krijg je elke ronde (als je het een beetje goed doet natuurlijk) zo'n beetje 2500 tot 3000 punten per ronde...quote:Ja, je krijgt nogsteeds keiveul xp voor de missies en voor de kills.
En misschien haal je nog wat challanges ook tussendoor
Daarom zeg ik toch ook NOG EEN KEERquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:47 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Done, done. aaaaand done(ok niet alle challenges, scheelt niet veel trouwens, maar alles wel op elite)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |