ehm..volgens mij in het hangar menu of in het main menu....het werkt in ieder geval wel want ik heb ze ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:10 schreef djpdjpnl het volgende:
Heb 'm binnen!
Cheats voor de pc;
A-12 Avenger 2 - Hold [Shift] and type xaxdqx at the Hangar.
FB-22 Strike Raptor - Hold [Shift] and type dxdxdq at the Hangar.
F-18 HARV - Hold [Shift] and type aqaqax at the Hangar.
edit; waar voer je die codes nou in? Bij de beginpagina zeg maar? Heeft nergens effect.
Normal, hard en elite lijken best wel veel op elkaar (behalve het aantal kogels en damage per hit).. beetje jammer. Ook wat weinig missies maar de achievements in het spel zijn wel gaaf om te halen. Online bevalt me ook er goed!quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:42 schreef ScarFace- het volgende:
Ah mijn joystick word ondersteund![]()
Voelt erg arcade aan misschien dat het anders word met de settings op hard, hulp uit e.d
Ah, een medestander. Mijn Killzone2 ligt ook te verstoffen omdat ik HAWX toffer vindt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:24 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga HAWX nu ontmaagden op m,n PS3. Killzone2 moet maar wachten, dit vind ik vetter.
Niks aan de hand hier. Heb wel vaak dat ik bij sommige manoevres per ongeluk m,n flares afschiet.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:13 schreef Cheiron het volgende:
Vreemd; bij mij schiet hij soms vanzelf raketten af? Zowel in de demo als inde full game. Vraag mij af wat er fout gaat
Bij mij ook.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Niks aan de hand hier. Heb wel vaak dat ik bij sommige manoevres per ongeluk m,n flares afschiet.
Dat gebeurt ook wel eens, maar ik heb het ijvoorbeeld in de stukken dat ik alleen aan kom vliegen al: raak ik alleen de W aan, en toch vuurt hij raketten af.. is wel vervelend als je ammo op speciale raketten oid staat. En ja, ik weet echt 100% zeker dat ik niet een andere knop aan raakquote:Op zondag 22 maart 2009 12:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Niks aan de hand hier. Heb wel vaak dat ik bij sommige manoevres per ongeluk m,n flares afschiet.
Stiekem zuigt dit welquote:Op woensdag 15 april 2009 09:37 schreef Prosac het volgende:
Ja dat hoort. Checkpoints zijn alleen voor als je sterft tijdens de missie.
Geniaal spel BTW, lang geleden dat ik zo genoot van een vliegspel
Dan heb je gewoon een kut-pc.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:42 schreef James-Hetfield het volgende:
Vooral als je de missie bijna gedaan hebt en je pc uitflikkert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |