No shitquote:Op donderdag 3 april 2008 13:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, portretrecht enzo, en verder vind ik je een tikje kansloos
want?quote:
Helaas. Portrechtrecht zegt alleen iets over de publicatie van foto's, niet over de fabricage. Zolang kanslozeHenk alleen prive rukt kunnen ze hem niets maken...quote:Op donderdag 3 april 2008 13:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, portretrecht enzo, en verder vind ik je een tikje kansloos
Wel bij schending van eerbaarheidquote:Op donderdag 3 april 2008 14:24 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Helaas. Portrechtrecht zegt alleen iets over de publicatie van foto's, niet over de fabricage. Zolang kanslozeHenk alleen prive rukt kunnen ze hem niets maken...
Nogmaals, portrechtrecht legt alleen beperkingen op aan de publicatie van auteursrechtelijke werken. Niet aan de creatie daarvan. Misschien dat er andere wettelijke beperkingen zijn, maar deze vallen niet onder het portretrecht...quote:
THX! Dan wacht ik samen met mijn nieuwe spiegelreflex op een mooi zonnetje!quote:Op donderdag 3 april 2008 14:24 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Helaas. Portrechtrecht zegt alleen iets over de publicatie van foto's, niet over de fabricage. Zolang kanslozeHenk alleen prive rukt kunnen ze hem niets maken...
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:45 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
THX! Dan wacht ik samen met mijn nieuwe spiegelreflex op een mooi zonnetje!
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:41 schreef sweboy het volgende:
Nogmaals, Wel bij schending van eerbaarheid. Dit valt niet onder portretrecht
Volgens mij moeten jullie beiden eens beter lezen. Ik heb nooit beweerd dat het is toegestaan, maar alleen dat je het niet kan verbieden door je te beroepen op portretrecht (als reactie op MissyMirjaM)quote:Op donderdag 3 april 2008 14:45 schreef henkzijlstra het volgende:
THX! Dan wacht ik samen met mijn nieuwe spiegelreflex op een mooi zonnetje!
Dat vind je zeker lekker hč?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:05 schreef karr-1 het volgende:
Strafbaar misschien niet, maar ik weet wel dat als ik je zou betrappen die camera op hele rare plaatsen gaat eindigen.
quote:
quote:
Druipende kutjes onder korte rokjes, hoezo?quote:Op donderdag 3 april 2008 16:49 schreef Sjeen het volgende:
Volgens mij ligt het er ook aan wat je op de gevoelige plaat wilt gaan vastleggen...
Niet in Nieuw Zeeland doen in elk geval...quote:Drie jaar cel voor stiekem fotograferen met mobieltje
Bron: Nu.nl
Voyeurs die met hun mobieltjes foto's maken van mensen in intieme situaties kunnen in Nieuw-Zeeland rekenen op drie jaar celstraf. Het parlement in Nieuw-Zeeland heeft dinsdag een wet aangenomen die het stiekem fotograferen van naakte of gedeeltelijk ontblote mensen verbiedt.
"Filmen onder de kleding van mensen of het schenden van hun privacy door stiekem opnames te maken in toiletten, kleedhokjes of in hun huizen is onaanvaardbaar", aldus minister van Justitie Phil Goff. "Het is een moderne vorm van gluren, dat wordt verergerd door nieuwe technologieėn als mobiele telefooncamera's waarmee het makkelijk is opnames te maken en computers om die te verspreiden."
jouw usernaam zegt al genoeg over je. van jou wil ik geen fotoquote:Op donderdag 3 april 2008 18:13 schreef akaeenkutwijf het volgende:
Ik vind de TS gewoon best wel heel erg kansloos...
*trekt wenkbrauw op*
Maar zodra kanslozeHenk een publieke ruk-manifestatie gaat organiseren met die foto's wordt het een ander verhaal...quote:Op donderdag 3 april 2008 14:24 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Zolang kanslozeHenk alleen prive rukt kunnen ze hem niets maken...
En jij denkt dat mensen niet te herkennen zijn aan kleding of bv de plaats waar ze op dat moment zijn?quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:23 schreef henkzijlstra het volgende:
Mag ik een site beginnen waar mensen voor die foto's moeten betalen. ik maak de gezichten onherkenbaar of kan foto's maken zonder gezicht. Bewijs dan maar eens wie het is?
Mijn moeder.. WAT DOE JEquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:45 schreef JumpingJacky het volgende:
Dit soort foto's zeker.....
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |