t leeft!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:13 schreef worldpimber het volgende:
fipo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler]Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:25 schreef Snelwagen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
3 x pwnd.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:17 schreef Cageon het volgende:
hoe is t met de bike?
Hoe is t met t huis?
Hoe is t met de kids?
Moet de Fok!MC op bezoek komen om info los te krijgen ofzo?quote:
U komt maar, over een week of 3 ongeveer, als er tenminste een bankstel staat.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef Cageon het volgende:
Moet de Fok!MC op bezoek komen om info los te krijgen ofzo?
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef Cageon het volgende:
aan je post history valt ook weinig af te lezen. Behalve dat je kampt met wat excel problemen
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Moet de Fok!MC op bezoek komen om info los te krijgen ofzo?
aan je post history valt ook weinig af te lezen. Behalve dat je kampt met wat excel problemen
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
U komt maar, over een week of 3 ongeveer, als er tenminste een bankstel staat.![]()
Met die CB400 ga ik toch niet meer dan 100km op een dag doen
En een mailtje van een Amsterdammer die een ZX12R overweegt, of een Derbi Gp1 250.quote:nog even terugkomend op uw vraag van vorige week over de BMW F 800 S .
Mocht U er graag een willen hebben met ABS , dan kan ik U de volgende aanbieding maken ;
F 800 S , sunsetgelb incl :
- ABS
- Handvatverwarming
- Boord computer
- witte knipperlichten
inclusief 24 maand garantie , km.stand 10
nieuwprijs van deze motor is , incl. aflevering en leges ¤ 11.480.-
Wij kunnen U de motor leveren voor : ¤ 9.990.-
Het wordt echt sleutelweer.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
dit weekend hoop ik de motor weer rijklaar te hebben.
Mietje.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:31 schreef worldpimber het volgende:
Met die CB400 ga ik toch niet meer dan 100km op een dag doen
Heb me oude ski-broek in de garage liggenquote:Op donderdag 3 april 2008 13:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het wordt echt sleutelweer.![]()
Trek daar alleen wel warme kleding aan.
[..]
Mietje. [ afbeelding ]
Goeie deal man moet je doenquote:Op donderdag 3 april 2008 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb een stalker van een BMW dealer.![]()
[..]
quote:
Nick weekend, kan kampioen worden met voetballen. (afhankelijk van het weerquote:Op donderdag 3 april 2008 13:49 schreef Den_Haag het volgende:
Heb me oude ski-broek in de garage liggen
Geen tijd om mee te helpen?
Ik denk dat het een goede ondergewaarde motor is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |