Edmund: Hang on, hang on! What about the months of training?quote:Op zondag 6 april 2008 16:43 schreef Py het volgende:
Maar het lastige is dat je volgens mij in de situatie zit dat je een soort vlieg-instructeur bent, die de leerlingen voor de eerste vlucht probeert te wijzen op de gevaren die ze onderweg gaan tegenkomen. Terwijl de hele klas niet kan wachten tot ze de lucht in mogen en zich mogen laven aan alle 'roem' en fans die buiten op ze staan te wachten.
--
Eerst alles belachelijk maken wat ze doen dus,
daarna kunnen de rollenspellen beginnen
Bart is Flasheart iddquote:Op zondag 6 april 2008 18:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Edmund: Hang on, hang on! What about the months of training?
Flashheart: Hey, wet-pants! This isn't the Women's Auxiliary Balloon Corps. You're in the Twenty Minuters now.
Darling: Er, Sir . . .
Flashheart: . . . Prat at the back!
Darling: I think we'd all be intrigued to know why you're called the Twenty Minuters.
Flashheart: Well, it's simple! The average life expectancy for a new pilot is twenty minutes.
Edmund: Life expectancy . . . of twenty minutes . . .
Flashheart: That's right. Goggles on, chocks away, last one back's a homo! Hurray!
Heeft Huub al zelf aangestipt dat hij daar bang voor was.Je zal gewoon moeten omschakelen in de buitenwereld,dat hoorde ik hem met Bart bespreken.quote:Op zondag 6 april 2008 18:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik volg het programma al een tijdje niet meer (ben van plan in de slotfase for old time`s sake wel weer te gaan meedoen), maar de deelnemer Huub begon altijd heel hard te schreeuwen als hij zijn zin niet kreeg.
Mocht Huub dat nog steeds doen, lijkt het me handig hem erop te wijzen dat hij met dit gedrag in de buitenwereld (bijvoorbeeld bij de bakker) niet geaccepteerd wordt, en zelfs gevaar loopt op zijn bek getimmerd te worden, of door zijn omgeving als een gestoorde schreeuwende gek gezien te worden.
Mocht Huub dit gedrag inmiddels niet meer vertonen, vraag ik u deze post als niet gepost te beschouwen.
Alle Youtube films van Bart als re-integratie coach in DGK zijn eraf gehaald? Waarom?quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Bart in DGK als re-integratie coach, afspeellijst met 10 films.
http://nl.youtube.com/view_play_list?p=3DF6C7AA528219AE
Van 12345678910nl
Zie hem nu pas!quote:Op zondag 6 april 2008 15:38 schreef willem-jozef het volgende:
was leuk om bart bezig te zien met de ontheemden, sinds lange tijd geinige streams.
dat is natuurlijk geen tip. dit wel:
http://www.propecia.nl/
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kga volgende week weer, ins'allah
Ah, lachen! Waren leuke streams de vorige keer dat je er was. Ik kijk er naar uit!quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:29 schreef dieenebart het volgende:
Kijk, dat is nog eens goed nieuws !quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2008 15:49 schreef Kaat38 het volgende:
Up! ik wil wel eens reactie op mijn bovenstaande stukje, waar is Bart als je hem nodig hebt
Nou, antwoorden danquote:
Vaag antwoord, spreekverbod, geen zin, zelf geen ideetjes, niet mee eens? Moet kunnen hoor maar laat even horen.quote:
Eens. Met als kanttekening:quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
Behoud je neutraliteit, en probeer duidelijk te maken dat eventuele kritiek opbouwend bedoeld is.
Als coach is een goede verstandhouding met je cliënt essentieel, anders neemt die niets van je aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |