Het programma betaald hequote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaa, nog ongeveer de duur van een halve BB, dan is het gebeurd.,![]()
En dan een mooi eindfeest bij jou in je "achtertuintje" toch?
Mag Bart ook mee, die coacht ons met gemak door de jetlag heen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
Script suggestie
"Zelfkritiek"
Meester Bart "nou jongens, stel je voor, je bent in de supermarkt, en opeens staat er iemand voor je neus die duidelijk geen fan van jou is. Gaat he-le-maal uit zijn plaat.... Wat denk je dat die persoon tegen jou zegt?"
Huub "Vuile racist, kankerlijer, ik trek je kop er af"
Bart "Heel goed, Huub. En wat zeg je dan zelf terug?"
Huub "Joh, het is maar een soap hoor. Wat heb ik eigenlijk precies gezegd wat racistisch was? Weet je dat nog?"
Bart "Heel goed, heel kalm en bereid om een gesprek aan te gaan... En jij Brian? Wat zegt zo'n hysterische anti-fan tegen jou?"
Brian "Eéh... Para Brian, Para Para"
Bart "en wat zeg je terug?"
Brian "Eéh... man... hihihi ... hahahaha....hehehaaaa.... that's my trade mark, Para Brother"
Bart "Heel goed. Humor is heel goed. Claire?"
Claire "Zo'n persoon zegt "ik vond je saai"'
Bart "En wat antwoordt jij dan?"
Claire "Dat snap ik"
Bart "Amanda? Wat denk je dat een anti-fan tegen jou zou zeggen?"
Amanda "Mensen zeggen nooit iets naars tegen me. Ik kom heel vaak buiten en sommigen gaan wel heel erg uit hun plaat, maar ze zijn allemaal aardig, hoor. Hihihi, één keer wou een jongetje van 10 mijn tieten voelen"
Bart "Zullen we anders even een rollenspel doen? Speel ik een heel vervelende fan die een hekel aan jou heeft"
Amanda "Is goeoeoeoeoeoeoed. Kom maar op !"
Bart trekt pruik af.
Mag dat?
Haha, briljant.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
Claire "Dat snap ik"
Ja dat mag!quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
Script suggestie
"Zelfkritiek"
Meester Bart "nou jongens, stel je voor, je bent in de supermarkt, en opeens staat er iemand voor je neus die duidelijk geen fan van jou is. Gaat he-le-maal uit zijn plaat.... Wat denk je dat die persoon tegen jou zegt?"
Huub "Joh, het is maar een soap hoor. Wat heb ik eigenlijk precies gezegd wat racistisch was? Weet je dat nog?"
Bart "Heel goed, heel kalm en bereid om een gesprek aan te gaan... En jij Brian? Wat zegt zo'n hysterische anti-fan tegen jou?"
Brian "Eéh... man... hihihi ... hahahaha....hehehaaaa.... that's my trade mark, Para Brother"
Claire "Dat snap ik"
Amanda "Mensen zeggen nooit iets naars tegen me. Ik kom heel vaak buiten en sommigen gaan wel heel erg uit hun plaat, maar ze zijn allemaal aardig, hoor. Hihihi, één keer wou een jongetje van 10 mijn tieten voelen"
Bart "Zullen we anders even een rollenspel doen? Speel ik een heel vervelende fan die een hekel aan jou heeft"
Bart trekt pruik af.
Mag dat?
Topsuggestiequote:Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
Script suggestie
"Zelfkritiek"
Claire "Dat snap ik"
Bart trekt pruik af.
Mag dat?
Da's niet echt een tip, he?quote:Op zondag 6 april 2008 10:44 schreef kit2u het volgende:
Wel weer humor van de febo om juist Bart als re-intergratie coach op te voeren.
De arme ziel is niet bepaald het beste voorbeeld.
Mislukte ondernemingen (outdoor living Bart? je bent bekend geworden met binnen zitten) en van de arre moede maar weer een voet tussen de deur bij een BB afgeleide.
Wat is er? Kwamen de provinciaaltjes niet meer vanzelf naar je toe?
Je mag blijkbaar niet iets leuks doen en je ervaringen delen, stel je eens voor dat je het goed doet en dat men het leuk vindt om naar je te kijken, dan voldoe je niet meer aan het stereotype rls washout en dat is voor sommigen blijkbaar moeilijk te verkroppen, nee, dan maar jou naar beneden praten en beoordelen alsof het een goede bekende van je is.quote:
Truste....quote:Op zondag 6 april 2008 14:42 schreef ThomasSlayer het volgende:
weleens gehoord van Warhol's fifteen minutes of fame?
Dat is voor Bartje allang geweest .
Hem overkwam BB. het is niet dat hij daaraan gewerkt heeft . Eénmaal uit BB blijkt het een lieve knul maar zonder bijzondere talenten. Dus Bart nu weer graag voetjes terug op aarde en het hekje van de voortuin eens goed in de verf zetten.
Gaaap.
Ik begrijp je wel.quote:
Het is, vind ik, een aardig idee om de winnaar van de RLS waar het allemaal mee begon, los te laten op de huidige bewoners. Bart deed het leuk. Het waren onderhoudende gesprekken.quote:Op zondag 6 april 2008 14:48 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel.
We waren allemaal een beetje verliefd op de eerste BB-ers.
Maar dat is geen reden om niet objectief te blijven.
quote:Op zondag 6 april 2008 15:38 schreef willem-jozef het volgende:
was leuk om bart bezig te zien met de ontheemden, sinds lange tijd geinige streams.
dat is natuurlijk geen tip. dit wel:
http://www.propecia.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |