abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57843083
Ik wil trouwens wel even zeggen dat ik het tof vind dat deze "reïntegratie-gesprekken" op de streams zijn.
Entertaining én leerzaam.

Mijn hartelijke dank aan Bart én Talpa daarvoor.
  zaterdag 5 april 2008 @ 04:42:33 #127
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57844570
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:40 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik heb zoiets met een hoer voor Huub
Kan hij niet betalen
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
  zaterdag 5 april 2008 @ 06:17:11 #128
2018 PC eend
relativist
pi_57844684
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 04:42 schreef eusjuh het volgende:

[..]

Kan hij niet betalen
Het programma betaald he
Misschien was dat zelfs wel mijn punt

Maar mooi dat je er iig vanuit gaat dat hij niet wint
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 5 april 2008 @ 09:02:57 #129
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57844996
Wat ook een leuke oefening kan zijn: een groepssessie waarin de bewoners elkaar vertellen welke kritiek hun medespelers waarschijnlijk te horen zullen krijgen in de buitenwereld. Grote kans op escalatie => leuke streams.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 5 april 2008 @ 10:45:53 #130
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_57845860
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Jaaa, nog ongeveer de duur van een halve BB, dan is het gebeurd.,
En dan een mooi eindfeest bij jou in je "achtertuintje" toch?
Mag Bart ook mee, die coacht ons met gemak door de jetlag heen.

Lijkt me geweldig;
Kan niet wachten om mijn co-workers te vertellen; "a visit from Burt and Gurt from fok"
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_57847797
Bart ... zeg tegen ze dat ze als ze uit de Gouden Kooi komen niet te veel op fora moeten kijken en lezen .. geef als voorbeeld dat de users niet allemaal hersenchirurgen zijn ;-)

In de buitenwereld zijn er veel mensen die een mening over jullie hebben en tijdens het uitgaan veelal met een borrel op in discussie gaan treden. Ga er niet mee in discussie, lijkt me erg vermoeiend. (De wind komt uit het oosten, de wind komt uit het westen?) Bedank diegene voor hun mening en loop dan weg.

Ga lachen en geniet van je vrijheid, neem niet alles te persoonlijk. Geef je geld niet te snel uit maar ga jezelf wel heerlijk verwennen it's all about mind and health.. Ga heerlijk op vakantie nadat je contractuele verplichtingen zijn afgelopen.

Doe een metamorfose nadat je alle aandacht zat bent of juist alle negatieve commentaar.

Neem je alle commentaar te serieus trek je het aan wat andere mensen van je zeggen? Werk daaraan en zet je jezelf in een ander daglicht.

Ten slotte, ga lekker uit, veel stappen en lol maken maak het voor jezelf hartstikke leuk, geniet van deze periode. Aan alles komt een eind ... maar bedenk elk gesloten deur ... opent een nieuwe raam .
pi_57848125
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
Script suggestie

"Zelfkritiek"

Meester Bart "nou jongens, stel je voor, je bent in de supermarkt, en opeens staat er iemand voor je neus die duidelijk geen fan van jou is. Gaat he-le-maal uit zijn plaat.... Wat denk je dat die persoon tegen jou zegt?"

Huub "Vuile racist, kankerlijer, ik trek je kop er af"
Bart "Heel goed, Huub. En wat zeg je dan zelf terug?"
Huub "Joh, het is maar een soap hoor. Wat heb ik eigenlijk precies gezegd wat racistisch was? Weet je dat nog?"

Bart "Heel goed, heel kalm en bereid om een gesprek aan te gaan... En jij Brian? Wat zegt zo'n hysterische anti-fan tegen jou?"
Brian "Eéh... Para Brian, Para Para"
Bart "en wat zeg je terug?"
Brian "Eéh... man... hihihi ... hahahaha....hehehaaaa.... that's my trade mark, Para Brother"
Bart "Heel goed. Humor is heel goed. Claire?"

Claire "Zo'n persoon zegt "ik vond je saai"'
Bart "En wat antwoordt jij dan?"
Claire "Dat snap ik"

Bart "Amanda? Wat denk je dat een anti-fan tegen jou zou zeggen?"
Amanda "Mensen zeggen nooit iets naars tegen me. Ik kom heel vaak buiten en sommigen gaan wel heel erg uit hun plaat, maar ze zijn allemaal aardig, hoor. Hihihi, één keer wou een jongetje van 10 mijn tieten voelen"
Bart "Zullen we anders even een rollenspel doen? Speel ik een heel vervelende fan die een hekel aan jou heeft"
Amanda "Is goeoeoeoeoeoeoed. Kom maar op !"
Bart trekt pruik af.

Mag dat?

Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:28:47 #133
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_57848313
quote:

Claire "Dat snap ik"
Haha, briljant.
  Moderator zaterdag 5 april 2008 @ 13:47:40 #134
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57848644
quote:
Script suggestie

"Zelfkritiek"

Meester Bart "nou jongens, stel je voor, je bent in de supermarkt, en opeens staat er iemand voor je neus die duidelijk geen fan van jou is. Gaat he-le-maal uit zijn plaat.... Wat denk je dat die persoon tegen jou zegt?"

Huub "Joh, het is maar een soap hoor. Wat heb ik eigenlijk precies gezegd wat racistisch was? Weet je dat nog?"

Bart "Heel goed, heel kalm en bereid om een gesprek aan te gaan... En jij Brian? Wat zegt zo'n hysterische anti-fan tegen jou?"
Brian "Eéh... man... hihihi ... hahahaha....hehehaaaa.... that's my trade mark, Para Brother"

Claire "Dat snap ik"

Amanda "Mensen zeggen nooit iets naars tegen me. Ik kom heel vaak buiten en sommigen gaan wel heel erg uit hun plaat, maar ze zijn allemaal aardig, hoor. Hihihi, één keer wou een jongetje van 10 mijn tieten voelen"
Bart "Zullen we anders even een rollenspel doen? Speel ik een heel vervelende fan die een hekel aan jou heeft"
Bart trekt pruik af.

Mag dat?
Ja dat mag!
Burt from FOK: go your gang!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 5 april 2008 @ 14:06:54 #135
196280 Dragline
He's a world-shaker
pi_57848956
Ha die Bart, ff een vraagje: heb je van de FEBO een carte blanche gekregen en mag je voor 100% handelen naar eigen inzicht? Ik vraag dit omdat Brian en Amanda tijdens DGK nogal buiten schot zijn gehouden. Het lijkt me interessant om te zien hoe die twee omgaan met terechte kritiek. En vraag eens aan Brian hoe het kan dat iemand na een jaar van intensieve gitaarlessen nog steeds geen fatsoenlijk akkoord kan spelen...
pi_57850402
quote:
Script suggestie

"Zelfkritiek"

Claire "Dat snap ik"

Bart trekt pruik af.

Mag dat?
Topsuggestie
  zondag 6 april 2008 @ 09:58:56 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57864152
Het onderbroekenoffensief: http://www.clipser.com/watch_video/148836
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 6 april 2008 @ 10:29:17 #138
156669 Lady-night
dames eerst
pi_57864447
Vraag aan Amanda maar eens of ze echt denkt dat zij en B een vervolg krijgen.....met de volgende info:
15 mei 2007
Mandel verteld haar verhaal en dat ze er klaar mee is.
Huub: dat heb ik al zo vaak gehoord. Doet me aan iemand denken....ja zegt Mandel Nena.
Ook Lieke waarschuwt haar dat ze een speeltje voor hem is, dat ze zo alles uit handen geeft.
Lieke: Brian vindt alles prima, dat Jaap haar begluurt en dat Brian niets zegt. Hij neemt het nooit voor hem op. Hij weet hoe je in elkaar zit, wacht een paar dagen, zegt de goede dingen en hij heeft je weer..

16 mei:
De streamlock op Eric en Amanda eerder deze week was inderdaad omdat Amanda niet mocht vertellen dat anale sex Brians favoriete standje is.
Amanda en Eric vertellen dat nu "we mochten er niet over praten"

Amanda heeft het over alle caffees incl. Teasers waar ze heeft gewerkt...
Amanda heeft één ding geleerd van haar moeder....Die zei Aman als je geld nodig hebt, vraag het aan mij, dat moet je altijd durven doen....Ze hebben het over rood staan..
Amanda heeft in Thailand in een maand 5/6 duizend euro uitgegeven....van mama...
Amanda; Ik heb op een gegeven moment het besef gekregen, doordat Teaser ging sluiten en haar moeder haar niet meer alles gaf, dat het wel duur is in het leven...

Amanda is wel heel erg blij met de toenadering die Brian op verzoek van Natasia weer heeft gezocht.
Ze kruipt bijna in Brian weg.
Eric Natrasha spreekt een hartig woordje met Amanda, omdat ze met Brian wil slapen. Maar ze zegt dat ze geen sex met hem wil hebben. Hooguit een beetje knuffelen.

Die belofte van Amanda hield niet lang stand. Iedereen was nog niet uit het zicht verdwenen of ze was alweer aan het konijnen met Brain.

Palma en Herma zijn weer in de Villa en Natasia vertelt hen dat ze Brian overgehaald heeft om weer sex met Amanda te hebben vanwege het spel...ze hebben haar in hun kamp nodig voor dekking...

Afbeelding

Tien: 09:12 - Tactiek

“Nu is Amanda weer richting Brian gegaan”, vertelt Natasia over de hereniging tussen de Antilliaan en de 19-jarige. “Maar ze moeten wel. Als ik over vier maanden naar huis ga, dan blijft Brian alleen achter”, zegt Natasia tegen Palma en Herma. Tja, het spel moet natuurlijk wel gespeeld worden…
Hangplek voor vrije gedachten
pi_57864675
Wel weer humor van de febo om juist Bart als re-intergratie coach op te voeren.
De arme ziel is niet bepaald het beste voorbeeld.
Mislukte ondernemingen (outdoor living Bart? je bent bekend geworden met binnen zitten) en van de arre moede maar weer een voet tussen de deur bij een BB afgeleide.
Wat is er? Kwamen de provinciaaltjes niet meer vanzelf naar je toe?
  zondag 6 april 2008 @ 14:17:40 #140
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_57868455
quote:
Op zondag 6 april 2008 10:44 schreef kit2u het volgende:
Wel weer humor van de febo om juist Bart als re-intergratie coach op te voeren.
De arme ziel is niet bepaald het beste voorbeeld.
Mislukte ondernemingen (outdoor living Bart? je bent bekend geworden met binnen zitten) en van de arre moede maar weer een voet tussen de deur bij een BB afgeleide.
Wat is er? Kwamen de provinciaaltjes niet meer vanzelf naar je toe?
Da's niet echt een tip, he?
  zondag 6 april 2008 @ 14:25:09 #141
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_57868567
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:17 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Da's niet echt een tip, he?
Je mag blijkbaar niet iets leuks doen en je ervaringen delen, stel je eens voor dat je het goed doet en dat men het leuk vindt om naar je te kijken, dan voldoe je niet meer aan het stereotype rls washout en dat is voor sommigen blijkbaar moeilijk te verkroppen, nee, dan maar jou naar beneden praten en beoordelen alsof het een goede bekende van je is.

Mijn tip: omdat het leuk was om naar te kijken en omdat het voor een beetje opschudding zorgde bij de juiste personen, ga lekker zo door en ga je eigen gang, ik vond het leuk om te zien en met mij nog wel meer, te oordelen naar wat er in de COS werd geschreven.
Succes verder.
be nice or go away
pi_57868572
Bart wanneer ga je weer en ik hoop echt dat Huub gisteren goed heeft gezien dat al die dronken wijven hem willen omdat hij Huub uit de kooi is.Kan hij alleen maar ellende van krijgen .Ik vond dat je Huub al goede tips heb gegeven bijv dat hij nu op zijn top zit en dat alles wat afneemt naar mate hij ouder word.Voor Amanda en Brian kan ik echt geen tips verzinnen,die geloven echt alleen maar in hun eigen dingen en Amanda denkt dat ze echt alles is.
pi_57868878
weleens gehoord van Warhol's fifteen minutes of fame?
Dat is voor Bartje allang geweest .
Hem overkwam BB. het is niet dat hij daaraan gewerkt heeft . Eénmaal uit BB blijkt het een lieve knul maar zonder bijzondere talenten. Dus Bart nu weer graag voetjes terug op aarde en het hekje van de voortuin eens goed in de verf zetten.
Gaaap.
pi_57868944
Ik heb een beetje hetzelfde als rooie.... tips voor Brian&Amanda is lastig (behalve dis-tips ) maar je merkt uit hun reacties (vooral van Amanda) dat ze het zelf beter weet dan jou..... dus dat wordt een lastig geval.... maar leg dat gewoon aan hun voor, zo van waar denk je waar ik jullie bij kan helpen?

Jaap heeft volgens mij de minste coaching nodig; die is nog vrij "down to earth", dus denk dat je die gewoon het beste over je eigen ervaringen kan vertellen

Claire stapt, imo, weer heel snel het normale leven in

Huub: tja.... ga een gewoon gesprek aan en zeg eerlijk wat de valkuilen zijn dan ontvouwt het gesprek zich vanzelf wel. (hij durft wel kritisch naar zijn eigen te kijken; maar ik hoop dat tie er ook wat meedoet.... en dat is niet iets wat jij kan bewerkstelligen (laat ik die er maar weer eens ingooien)
pi_57868990
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:42 schreef ThomasSlayer het volgende:
weleens gehoord van Warhol's fifteen minutes of fame?
Dat is voor Bartje allang geweest .
Hem overkwam BB. het is niet dat hij daaraan gewerkt heeft . Eénmaal uit BB blijkt het een lieve knul maar zonder bijzondere talenten. Dus Bart nu weer graag voetjes terug op aarde en het hekje van de voortuin eens goed in de verf zetten.

Gaaap.
Truste....
pi_57869014
als je bonnetje 8,50 is en je geeft 20 euro . Da's een goeie tip.

Gaap
pi_57869047
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:46 schreef Desii het volgende:

[..]

Truste....
Ik begrijp je wel.
We waren allemaal een beetje verliefd op de eerste BB-ers.
Maar dat is geen reden om niet objectief te blijven.
  Moderator zondag 6 april 2008 @ 15:04:38 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57869362
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:48 schreef ThomasSlayer het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel.
We waren allemaal een beetje verliefd op de eerste BB-ers.
Maar dat is geen reden om niet objectief te blijven.
Het is, vind ik, een aardig idee om de winnaar van de RLS waar het allemaal mee begon, los te laten op de huidige bewoners. Bart deed het leuk. Het waren onderhoudende gesprekken.

Meer dan dat is het niet. Maar ook niet minder.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_57870156
was leuk om bart bezig te zien met de ontheemden, sinds lange tijd geinige streams.

dat is natuurlijk geen tip. dit wel:

http://www.propecia.nl/

zondag 6 april 2008 @ 16:43:25 #150
188345 Py
op zich
pi_57871591
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:38 schreef willem-jozef het volgende:
was leuk om bart bezig te zien met de ontheemden, sinds lange tijd geinige streams.

dat is natuurlijk geen tip. dit wel:

http://www.propecia.nl/

goeie tip!

En wat Avonne zei over rollenspellen.

Voor de rest vind ik het moeilijk om je nog tips te geven, Bart. Je doet denk ik dat wat je kan doen. Het voorbeeld geven van iemand die de betrekkelijkheid van de dingen inziet en lekker nuchter alles terugrelativeert tot zijn ware proporties. Die voorbij interpretatie en projectie kan kijken.

Maar het lastige is dat je volgens mij in de situatie zit dat je een soort vlieg-instructeur bent, die de leerlingen voor de eerste vlucht probeert te wijzen op de gevaren die ze onderweg gaan tegenkomen. Terwijl de hele klas niet kan wachten tot ze de lucht in mogen en zich mogen laven aan alle 'roem' en fans die buiten op ze staan te wachten. Jij bent nu nog een leuke afwisseling in hun bekrompen wereldje. Ze zullen eerst moeten gaan beseffen hóe gedeformeerd ze zijn, voordat ze het nut inzien van jouw gecoach. Kortom: eerst zul je ze de belachelijkheid van hun huidige gedrag moeten laten inzien.

Eerst alles belachelijk maken wat ze doen dus,
daarna kunnen de rollenspellen beginnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')