Ik zou amanda vooral geen tips gevenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:27 schreef Marieke_B het volgende:
Ben je al weg?
Zeg dat Amanda zich fatsoenlijk moet kledenals ze straks buiten is.
Bloesjes en nachtponnen dragen als jurk is niet gebruikelijk in het ' gewone' leven.
briljante tip..quote:Op donderdag 3 april 2008 18:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou amanda vooral geen tips geven
Wel in een percentage wat ze moeten afdragen van hun bijverdiensten, denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als er in die korte periode na afloop nog wat aan ze te verdienen valt is dit waarschijnlijk afgedekt door het contract wat ze al getekend hebben
quote:Ze krijgen toch allemaal een soort onkostenvergoeding voor de vaste lasten thuis?
je hebt de smaak te pakken, geloof ik?quote:Op donderdag 3 april 2008 18:45 schreef kujiwaga het volgende:
Zie ik Brian in de keuken denk ik ineens aan iets.
Wat denk je van weer normale kost eten zoals bloemkool met verse worst, stampot zuurkool enz enz ipv een kok en door Brian verknalde dure ossehaas.
Straks in de buitenwereld komt er ook geen kok meer koken thuis en is het niet 2 keer in de week bestellen en 3 keer in de week ossehaas.
Dat dus
Zet hem op !quote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
je hebt de smaak te pakken, geloof ik?![]()
ben er vandoor jongens! Ik begreep dat ze me de hele wedstrijd van psv op de bank willen hebben. tot vannacht!
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel in een percentage wat ze moeten afdragen van hun bijverdiensten, denk ik.
En ook zullen ze wel een bepaald aantal keren contractueel verplicht moeten komen opdraven, bij evenementen of bij andere RTL-programma's.
Maar ik denk niet dat er in hun contract staat dat ze wekelijks twee discotheken moeten opfleuren met hun aanwezigheid. Daar kiezen ze voor. Of niet.
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ben er vandoor jongens! Ik begreep dat ze me de hele wedstrijd van psv op de bank willen hebben. tot vannacht!
Succes!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja erg he hihihihiquote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een grap was en dat je nu tips aan PSV ging gevenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:42 schreef noekje het volgende:
Ik hoop dat je wat hebt opgestoken van Amanda's tips. Zij zit daar nl al 14 maanden én is al 20 jaar. Ik weet niet of ze je dit ook zelf verteld heeft maar we hebben het hier wel over een ervaringsdeskundige van heb ik jou daar.
fuck, had je bijna gemist!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:12 schreef Leandra het volgende:
Helaas heb ik het gros van je bezoek gemist (sorry, had een afspraak die al stond) maar wat ik er nog wel van meegekregen heb (vanaf de Chill met Huub en Claire) en teruggelezen heb (alles) was geweldig
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
er af trekken lijkt me helemaal te gek! Ik moet/mag ze voorbereiden op alles wat ze eventueel kunnen gaan meemaken. Dus ook pruiketrekkers
goed idee! of met amanda naar zo`n vrouwen badhuis....komen vast kilo`s dode huidschilfers vanafquote:Op vrijdag 4 april 2008 03:25 schreef Suikeroom het volgende:
ik vond het wel nice.. ik denk trouwens dat Huub nog steeds de anti-fans onderschat.. kan je niet een proefperiode gaan houden... met Jaap naar de supermarkt ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |